اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باربیکیو

فاکتورهای مهم در انتخاب باربیکیو گازی کدام اند؟
شاید این سوال شما نیز باشد که برای انتخاب کباب پز گازی مناسب چه فاکتورهایی را باید در نظر داشته باشید؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

تطبیق پذیری و میزان کارایی
برای تجربه یک پخت بی نظیر، انواع باربیکیو گازی با صفحه گریل دو طرفه می تواند نمونه ایده آلی باشد. این ویژگی این امکان را برای شما فراهم می کند پخت و گریل غذا را در دمای مختلف تجربه کنید. هم چنین از سوختن مواد غذایی نیز جلوگیری به عمل می آورد. با استفاده از این نمونه امکان گریل کردن تکه های گوشت بزرگ و کوچک برای شما فراهم می باشد. به طور کلی می توان گفت، انواع کباب پز گازی به سرعت گرم شده و دما را به خوبی حفظ می کنند.

طراحی ساده در عین حال محکم
آن چه که باعث ایجاد تفاوت میان انواع کباب پز گازی می شود، چگونگی طراحی آن می باشد. بهتر است برای انتخاب باربیکیو گازی از نمونه هایی که دارای بدنه محکم بوده و تمیز کردن قطعات آن آسان می باشد، استفاده نمایید. در این صورت استفاده از آن به طور منظم برای شما راحت تر می شود.

پیوستگی در حفظ دما
بدون شک برای یک پخت مطبوع و دلچسب، نیاز به وجود پیوستگی در حرارت می باشد. به این منظور متریال هایی هم چون استیل و چدن می توانند گزینه هایی مناسب برای انتخاب باشد. این متریال امکان تنظیم راحت تر دما برای پخت را برای شما فراهم می کنند. هم چنین در بالا بردن طول عمر باربیکیو نیز موثر بوده و تمیز کردن آن ها را نیز آسان می کند.

صفحه گریل های ساخته شده از چدن از طول عمر بالایی برخوردار هستند و گرما را به خوبی سرتاسر صفحه پخش می کنند. اگر به دنبال پخت و گریل سریع مواد غذایی هستید، بهتر است از نمونه های استیل استفاده نمایید. اگرچه که مقاومت آن ها نسبت به انواع چدن پایین تر می باشد.

لوازم جانبی
برخی از مدل های باربیکیو گازی دارای لوازم جانبی می باشند برای مثال در طراحی برخی از نمونه ها یک هود در بالای آن برای جلوگیری از تجمع دود تعبیه شده است. در برخی دیگر یک دماسنج برای نشان دان دمای کباب پز در هنگام گریل مواد غذایی وجود دارد. بیش تر نمونه های باربیکیوهای گازی مجهز به ترموکوپل هستند که در صورت خاموش بودن شعله، جریان گاز را قطع می کند.

ابعاد کباب پز
یکی از فاکتورهای اساسی که باید قبل از خرید در نظر داشته باشید، ابعاد کباب پز می باشد. برای انتخاب نمونه ای با ابعاد مناسب، در ابتدا باید در نظر بگیرید که عموما قصد گریل مواد غذایی برای چند نفر دارید. ساختار کباب پزهای گازی عموما به گونه ای است که چند شعله در آن ها به کار رفته است.

اگر قصد استفاده از کباب پز برای تعداد زیادی از افراد ندارید، خرید نمونه هایی با 3 یا 4 شعله ایده آل به نظر می رسد. اما اگر دورهمی های شما عموما به شکلی است که افراد زیادی در آن حضور دارند، بهتر است نمونه هایی با 6 شعله خریداری نمایید. علاوه بر تعداد شعله ها، قدرت آن ها نیز از فاکتورهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اگر تعداد مشعل های باربیکیو گازی بیش از 2 عدد باشد، نه تنها می توان از آن برای گریل کردن غذا استفاده کرد، بلکه این امکان را فراهم می کند که از مشعل های دیگر برای گرم نگه داشتن غذا نیز استفاده شود که در این جا به اصطلاح به آن روش پخت غیر مستقیم گفته می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>