اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمونه ای از المان هایی که امروزه افراد زیادی به استفاده از آن در طراحی باغ، حیاط خلوت و حتی تراس خانه خود تمایل دارند، باربیکیو می باشد. این المان انواع مختلفی داشته و از این رو می تواند نیازهای مختلف افراد با توجه به فاکتورهای مختلف را فراهم کند. در این میان باربیکیو آجری به دلیل ساخت آسان، مقرون به صرفه بودن و زیبایی، نمونه ای از پرطرفدارترین انواع کباب پز می باشد. در ادامه این مطلب به بیان جزئیات بیش تر در مورد این المان، مزایا، معایب و نحوه ساخت آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

باربیکیو

ویژگی های باربیکیو آجری
همان گونه که در بالا نیز اشاره شد، امروزه استفاده از انواع کباب پزها طرفداران زیادی پیدا کرده است به گونه ای که انواع سیار آن نیز تولید شده و این امکان را برای افراد فراهم می کند که در کمپ و طبیعت گردی نیز از آن استفاده کنند. در میان انواع مختلف کباب پز، انواع آجری طرفداران خاص خود را دارد. چرا که این گونه باربیکیوها حسی نوستالژی داشته و ساخت آن ها نیز آسان می باشد.

برای ساخت این محصول، از آجر نسوز استفاده می شود. چرا که در دما و حرارت بالا این متریال آسیب نمی بیند و به همین خاطر می تواند ظاهر خود را در طول زمان حفظ کند. استفاده از آجرهای تزئینی برای ساخت این المان می تواند به زیبایی هرچه بیش تر آن کمک کند. اگر تصمیم دارید خودتان نمونه ای از این کباب پزها را بسازید، بهتر است برای انتخاب متریال مناسب با یک متخصص در این زمینه صحبت کرده و از او راهنمایی بخواهید.

مزایای باربیکیو آجری
استفاده از این محصول مزایایی به همراه دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت آن نسبت به نمونه های دیگر هزینه کم تری دارد.
  • ساخت کباب پز آجری آسان بوده و با یک آموزش صحیح می توان نسبت به ساخت آن اقدام کرد.
  • امکان ساخت آن ها در اشکال مختلف وجود دارد. برای مثال می توان آن ها را به شکل مسقف یا روباز ساخت.
  • اگر به دنبال طعم دودی مواد غذایی هستید، باربیکیو آجری می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد.
  • باربیکیو آجری، در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

معایب کباب پز آجری
در کنار مزایایی که از آن ها نام برده شد، استفاده از این المان معایبی نیز به همراه دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز کردن این مدل کباب پز کار آسانی نیست.
  • روشن و خاموش کردن آن کمی دشوار بوده و زمان گرم شدن آن طولانی می باشد.
باربیکیو

نگهداری از باربیکیو آجری
بدون شک هرچه از این مدل کباب پز بیش تر استفاده کنید، ظاهر آن در طول زمان بیش تر تغییر می کند. استفاده از برخی اسپری های براق کننده و محافظ و یک برس سیمی می تواند در حفظ زیبایی این المان به شما کمک کند.

بهتر است پس از هر بار استفاده مواد غذایی به جا مانده بر روی سینی گریل را با استفاده از برس سیمی پاک کرده و از اسپری روغن گیاهی بر روی آن استفاده نمایید. این کار از زنگ زدگی احتمالی سینی نیز جلوگیری می کند. هم چنین پس از هر بار استفاده بهتر است خاکسترها را جدا کنید تا در دفعات بعدی غذا طعم بهتری داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>