اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یکی از المان هایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد تمایل به ساخت آن در محوطه باغ یا حیاط خلوت خانه خود دارند، باربیکیو می باشد. این المان انواع مختلفی دارد که از جمله می توان به انواع باربیکیو گازی، آجری و سنگی اشاره کرد. آن چه در این مطلب به بیان آن خواهیم پرداخت، معرفی باربیکیو سنگی به همراه نحوه ساخت آن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

BBQ

ویژگی های باربیکیو سنگی
آن چه که در انتخاب و ساخت باربیکیو حائز اهمیت می باشد، استفاده از متریال مناسب در جهت حفظ کیفیت و بالا بردن دوام و مقاومت آن می باشد. کباب پزهای سنگی از نظر کیفیت، مقاومت و دوام بالا می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب باشند.

آن چه که در ساخت باربیکیو سنگی حائز اهمیت می باشد، انتخاب سنگ مناسب است. متریالی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، باید از قابلیت حفظ گرما در خود برخوردار باشد.

مزایای باربیکیو سنگی
استفاده از باربیکیو سنگی مزایایی به همراه دارد که که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می توان گفت استفاده و نصب این مدل کباب پز در مقایسه با سایر نمونه ها آسان تر بوده و حتی برای ساخت آن نیز نیاز به مهارت خاصی نیست.
  • از آن جایی که سنگ نمونه ای از متریال هایی است که گرما را به خوبی در خود نگه می دارد، می توان گفت استفاده از آن بسیار کاربردی می باشد. استفاده از این مدل کباب پز می تواند به گریل سریع تر غذا و هم چنین یکنواختی در پخت کمک کند.
  • از این گونه کباب پزها می توان در کلیه محیط ها با شرایط مختلف جوی استفاده کرد.
  • یکی از ویژگی های برجسته این گونه کباب پزها، تمیز کردن آسان آن ها می باشد. در این مدل کباب پز امکان چسبیدن مواد غذایی به سطح سنگ پایین می باشد و از این رو از نظر بهداشتی نیز اطمینان لازم را ایجاد می کند.
  • این نوع باربیکیو از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.
BBQ

نکات پایانی
آن چه که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، معرفی ویژگی های باربیکیو سنگی می باشد. این مدل کباب پز می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد. چرا که نه تنها ساخت و نصب آن ها آسان می باشد، بلکه طعم و بافت غذا را نیز حفظ می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>