اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

BBQ

نحوه ساخت باربیکیو سنگی
آیا تا به حال به استفاده از فضای حیاط خلوت خانه یا محوطه باغ برای برپایی مهمانی و دور همی فکر کرده اید؟ به نظر شما برای ایجاد چنین فضایی به چه المان هایی نیاز است؟ ایجاد یک فضای نشیمن مناسب و طراحی محوطه به شکلی زیبا از جمله ایده هایی است که ممکن است به ذهن شما برسد. اما آیا به ایجاد یک فضا برای گریل و پخت مواد غذایی هم فکر کرده اید؟

بدون شک طراحی و ساخت یک باربیکیو می تواند ایده ای متفاوت و لذت بخش باشد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به باربیکیو سنگی علاقمند هستید ما در این جا آن چه که برای ساخت آن لازم است را با شما در میان خواهیم گذاشت.

انتخاب مکان مناسب
اولین نکته ای که باید در مورد آن تصمیمی گیری کنید، انتخاب مکان مناسب برای ساخت باربیکیو می باشد. مکان مناسب جهت ساخت این المان باید به گونه ای باشد که تمام موارد ایمنی در آن رعایت شده باشد. برای مثال مکانی که برای انجام این کار انتخاب می کنید باید با فضای نشیمن فاصله مناسب داشته باشد. هم چنین بهتر است از ساخت آن در کنار درختان و گیاهان خودداری کرد تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری به عمل آید.

ساخت پایه اولیه
باربیکیوها از قسمت های مختلف ساخته شده اند و انواع سنگی این المان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ابتدا از یک لایه سنگ صاف به عنوان لایه اولیه و پایه در محل مورد نظر استفاده کنید. برای تثبیت سنگ در محل مورد نظر باید از ملات استفاده کنید.

آن چه که باید به یاد داشته باشید، استفاده از سنگ با کیفیت می باشد. سنگی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، باید به راحتی تمیز شده، با دوام بوده و در برابر تغییرات آب و هوایی از خود مقاومت نشان دهد. این امکان وجود دارد که از ترکیب سنگ و آجر نیز برای ساخت این باربیکیو ها استفاده کرد.

BBQ

فرآیند ساخت
در ادامه فرآیند ساخت و زمانی که پایه کار ساخته و طرح دلخواه انتخاب شد، نوبت به اضافه کردن سایر لایه ها می رسد. این کار را تا زمانی که به ارتفاع دلخواه برسید، ادامه دهید. در طول فرآیند ساخت از کافی بودن سنگ و ملات اطمینان حاصل کنید.

پس از اتمام کار یک بررسی کلی انجام داده و اگر قسمتی نیاز به ملات بیش تری دارد، از ملات در آن قسمت استفاده کنید. اگر در مکانی با آب و هوای سرد و بارانی زندگی می کنید باید در چسباندن سنگ ها به یکدیگر و استفاده از ملات کافی دقت بیش تری داشته باشید.

در پایان کار ملات اضافی را پاک کنید تا کار نمای بهتری داشته باشد. هم چنین در صورتی که ایده ای برای تزئین آن دارید، می توانید در این مرحله آن را پیاده سازی کنید.

مرحله آخر
در مرحله آخر و قبل از استفاده از باربیکیو بهتر است با یک متخصص مشورت کرده و از یک سیلر مناسب سنگ بر روی آن استفاده کنید. انجام این کار می تواند به بالا بردن مقاومت سنگ و حفظ رنگ و بافت آن کمک کند. هم چنین قبل از استفاده از آن از دو لبه فلزی بر روی سنگ استفاده کرده و صفحه گریل را بر روی آن نصب نمایید.

پس از انجام این کار بهتر است چند روزی صبر کنید تا ملات و سیلر به خوبی خشک شود. توجه داشته باشید در صورتی که امکان بارش برف و باران وجود دارد، بهتر است روی باربیکیو را با استفاده از پلاستیک بپوشانید تا در فرآیند تثبیت و خشک شدن آن خللی ایجاد نشود.

در طول استفاده از باربیکیو نظافت آن را نیز فراموش نکنید. به این منظور بهتر است از یک براش استفاده کرده و پس از هر بار استفاده نسبت به تمیز کردن آن اقدام نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>