اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در انتخاب و خرید باربیکیو باید نکاتی را در نظر گرفت که رضایت و کاربرد کافی را برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین قبل از انتخاب، باید با انواع مدل ها و کاربردهای باربیکیو، مزایا و معایب آن ها آشنا شوید تا خریدی مطمئن و زیبا داشته باشید. به همین منظور، ما نوشته ای را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که در خرید این محصول منحصربفرد و کاربردی به شما کمک می کند، پس تا انتها با ما همراه باشید.

BBQ

ایده های انتخاب و طراحی باربیکیو مناسب
اگر یکی از طرفداران سبک روستیک هستید می توانید محل قرارگیری باربیکیو خود را به شکل زیر طراحی نمائید. این طرح به طور کامل با استفاده از سنگ اجرا شده و حسی از قرون وسطی و سبک مدیترانه ای را تداعی می کند.

طرح زیر، ایده ای مناسب برای اجرا در مکان های مرطوب و مناطق بارانی است. شما می توانید باربیکیو خود را در مکانی خارج از ساختمان که دارای سقف بوده و برای صرف غذا در نظر گرفته شده است، تعبیه کنید. با اجرای این طرح در روزهای بارانی با خیالی آسوده می توانید غذای خود را روی باربیکیو آماده کرده و سرو نمایید.

کباب کردن در زیر آلاچیق در روزهای بارانی حسی عالی و دوست داشتنی به ارمغان می آورد. اندازه آلاچیق به اندازه باغ شما بستگی دارد. اگر باغ شما کوچک است می توانید یک آلاچیق کوچک بسازید و باربیکو را در زیر آن تعبیه نمائید.

اجرای طرح زیر در مکان هایی که آب و هوای آن غیر قابل پیش بینی می باشد کمی ریسک پذیر است. اما تعبیه یک باربیکیو در فضای آزاد و بدون سقف ایده ای جالب محسوب می شود. این طرح باربیکیو از جمله طرح های مدرن است که می توان آن را در ویلاهای مدرن امروزی اجرا نمود.

در تصویر زیر شما شاهد یک فضای نشیمن در هوای آزاد هستید. این مکان فرصتی مناسب برای تماشای فیلم، گپ و گفت و صرف شام با دوستان و خانواده فراهم می کند. با اجرای این طرح می توانید در کنار دوستان شام را حاضر نموده و لحظاتی به یاد ماندنی در کنار آن ها سپری کنید.

BBQ

طرح زیر یک مکان ایده آل برای کباب کردن و طبخ غذا در فصل تابستان است. میز نهارخوری که در جلوی باربیکیو قرار گرفته برای تمام اعضای خانه این امکان را فراهم می کند که از زمانی که مواد غذایی در حال گریل شدن هستند تا زمان صرف غذا زمان زیادی را در کنار هم بگذرانند.

ممکن است شما تمایل داشته باشید محل کباب کردن و آماده نمودن غذا دور از مهمانان بوده و فضایی جداگانه در باغ به آن اختصاص داده شود. طرح زیر ایده ای مناسب برای افرادی است که می خواهند باربیکیو را در مکانی با فاصله از مهمانان قرار دهند.

اگر علاقه ای به سبک های کلاسیک و روستیک ندارید می توانید باربیکیو خود را با انواع سنگ ترکیبی بسازید، سپس فضای نشیمن را با مبل و صندلی مدرن پر کنید. این نشیمن گاه زیبا نمایی مدرن در هوای آزاد ایجاد می کند و مکانی مناسب برای گذران وقت با دوستان و خانواده فراهم می نماید.

طرح زیر یک باربیکیوی کاملاً متفاوت از سایر مدل هایی که تاکنون به آن اشاره شد را به نمایش گذاشته است. این باربیکیو به نحوی ساخته شده که در کنار آن یک میز برای قرار دادن مواد غذایی و لوازم مورد نیاز قرار گرفته است.

اگر شما فضای کافی برای ساخت باربیکوی زیر دارید می توانید فضایی برای قرار دادن نوشیدنی در زیر آن تعبیه کنید. این باربیکیو این امکان را برای مهمانان فراهم می کند که تا آماده شدن غذا نوشیدنی سرو کنند.

اگر در حیاط ویلای خود استخر دارید، می توانید باربیکیو را در کنار آن تعبیه کنید. کباب کردن در روزهای گرم تابستان در کنار استخر حسی عالی به ارمغان می آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>