اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه پولیش

صادرات پارچه پولیش عمده:
پارچه پولیشی در انواع و کیفیت و رنگ های متفاوتی در بازار به طور گسترده مشاهده می شوند. صادرات پارچه پولیش در ایران به دلیل گسترش نیاز داخلی از این نوع پارچه وضعیت خوبی ندارد. 

امروزه پارچه هایی با مدل و کیفیت و کاربردهای متنوعی در بازار مشاهده می شوند که به طور کلی همه آنها در تولید پوشاک، ساخت عروسک، تولید ملحفه و غیره استفاده می شوند.

در میان پارچه ها، پارچه پولیشی بسیار نرم و لطیف می باشد که بیشتر در ساخت و تولید عروسک کاربرد دارد.

انواع و مدل جدید پارچه پولیش:

  • توشکا.
  • نیوسافت.
  • نرگس.
  • سوسنی.
  • رز.
  • مخمل.

پارچه پولیشی توشکا یکی از با کیفیت ترین پارچه هایی است که در تولید عروسک پولیشی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه پولیش توشکا دارای ظاهری بسیار زیبا با رنگ های جالب و متنوع، و لطافت و نرمی بسیار بالایی بوده و همچنین بدون پرز است و به هیچ وجه حساسیت زا نیست. پارچه توشکا هنگام شستشو بسیار مقاوم بوده و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

پارچه پولیشی نیوسافت بسیار باکیفیت و مرغوب است. این نوع پارچه دارای ظاهری بسیار جذاب و لطافت بالایی دارد پارچه نیوسافت نسبت به پارچه توشکا کمی پشمالوتر می باشد. این پارچه بدون پرز بوده و باعث حساسیت نمی شود و کاملا قابل شستشو می باشد.

پارچه پولیش نرگس نسبت به سایر پارچه های پولیشی دارای بهترین کیفیت و ظاهر می باشد. این نوع پارچه لطافت و نرمی خاصی دارد که لمس آن حس خوبی دارد. و قابل شستشو می باشد.

پارچه پولیشی سوسنی، پارچه ای با کیفیت و ظاهری زیبا می باشد که نسبت به پارچه نرگس به دلیل تنک تر بودن پرزهایش کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه پولیشی رز از دسته پارچه های پشمالو و پرزدار می باشد. این نوع پارچه مانند پارچه نرگس کیفیت و لطافت بالایی دارد. پارچه رز پرز دارد ولی حساسیت ایجاد نمی کند می توان گفت این پارچه در میان پارچه‌های پولیشی لطیف ترین پارچه محسوب می شود.

پارچه پولیشی مخمل از نظر لطافت پایین ترین میزان را دارد. اما کیفیت آن از نظر زیبایی و مقاومت آن هنگام شستشو بسیار عالی است. این پارچه کاملا بدون پرز می باشد.

خرید پارچه پولیش به صورت عمده:
خرید عمده پارچه پولیش نسبت به خرید جزئی طبیعتا قیمت ارزان تری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>