اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه خز

صادرات پارچه پولیش تبریز به کشور های همسایه:
پارچه پولیش یکی از پارچه های پرمصرف در صنعت عروسک سازی، تهیه کیف و کالای خواب کودک است. این محصول در کارخانه نساجی تبریز با استفاده از مدرن ترین ماشین های بافت پارچه، همچنین بهترین مواد اولیه تولید و روانه بازارهای فروش داخلی و خارجی می شود.

صادرات پارچه پولیش تبریز غالبا به کشورهای همسایه صورت می گیرد. کسب در آمد ارزی از صادرات این نمونه پارچه از اهداف اصلی عرضه این محصول به بازارهای خارجی است.

پارچه خز

مشخصات بارز پارچه پولیش خزدار:
پارچه پولیش با ویژگی های خاصی که دارد، بیشتر برای تهیه انواع عروسک ها استفاده می شود. این پارچه به صورت پرز دار و بدون پرز تهیه و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

از ویژگی های پارچه پولیش خز دار می توان به نرمی و لطافت این پارچه اشاره کرد. پارچه پولیش در شمار پارچه های بدون آهار است.

این پارچه مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. شست و شوی آن آسان بوده و پس از چندین بار شست و شو شکل و ظاهر اولیه خود را حفظ می کند. عروسک های تولید شده با این محصول را حتی می توان با ماشین لباسشویی شست.

پارچه پولیش خزدار اگر چه دارای پرزهای بلندی است اما هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. تنوع رنگ بسیار بالا از ویژگی های بارز این نمونه پارچه است. افرادی که در زمینه تولید انواع عروسک های پولیشی فعالیت می کنند، به راحتی می توانند از تنوع رنگ این پارچه برای تنوع تولیدات خود استفاده کنند.

پارچه پولیش نیز همانند سایر محصولات از لحاظ کیفیت می تواند متفاوت باشد برهمین اساس این محصول در طرح های مختلف به بازار فروش ارائه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>