اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه خز

صادرات پارچه خز کوسن: 
خز نوعی از مواد اولیه است که در صنعت پوشاک مورد مصرف واقع می شود. خزها به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید می گردند که رنگ های بسیار گوناگونی دارند. صادرات پارچه خز کوسن با کیفیت به بسیاری از کشورها به صورت عمده صورت گرفته و موجب رضایت آنها شده است. این محصول در بازار داخلی نیز با قیمت بسیار مناسب و به صورت انبوه عرضه می گردد.

پارچه خز کوسن در کارخانه چگونه تولید می شود؟
پارچه خز کوسن در کارخانه به صورت انبوه تولید می گردد. این پارچه از پشم حیوانات اهلی به دست آمده و یا با مواد دیگر مانند پلی استر به صورت مصنوعی تولید می شود. خزهایی که از پوست حیوانات به دست می آیند با استفاده از دستگاه های مخصوص پاکسازی و فرآوری می شوند.

سپس آنها را وارد مرحله رنگرزی می کنند و از رنگ های متنوعی برای تولید آن استفاده می نمایند. این پارچه پس از رنگرزی به مرحله برش و دوخت می رسد و بر اساس الگوهای موجود به قطعات نهایی تبدیل می شود.

از این پارچه برای لایه رویی کوسن استفاده می شود و به همین دلیل می توان گفت که علاوه بر ظاهر زیبا از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می باشد. تولید پارچه کوسن از خز بسیار رایج شده و به سرعت در بین افراد محبوب شده است.

این پارچه قابل شستشو است و پس از خشک شدن دوباره لطافت اولیه خود را به دست می آورد و همچنین تغییر رنگ نمی دهد.

پارچه خز

خرید پارچه خز کوسن با قیمت ارزان:
خرید پارچه خز کوسن با قیمت ارزان از طریق بازار اینترنتی روش بسیار مناسبی است که می توان آن را با ارزان ترین قیمت و کیفیت بالا تهیه نمود.

از مهم ترین مزایای این روش خرید می توان به صرفه جویی در زمان و قیمت روز پارچه خز اشاره نمود که برای بسیاری از مشتریان خوشایند می باشد. این روش در بین مصرف کنندگان طی سال های اخیر بسیار رواج پیدا نموده است و امروزه اکثر افراد خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>