اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه_تدی


صادرات پارچه خز تدی:
پارچه از جمله منسوجاتی که برای دوخت انواع لباس مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید پارچه از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود و به همین دلیل پارچه ها به اسم های مختلف نام گذاری می شود.

پارچه خز تدی از انواع پارچه هایی است که در دوخت لباس های زمستانه مورد استفاده قرار می گیرد. صادرات پارچه خز تدی به دلیل کیفیت عالی این محصول به کشور های مختلف از جمله اروپا صادر می گردد.

تولید پارچه خز تدی در کارخانه:
پارچه خز تدی به دلیل اینکه در ساخت عروسک های خرسی از پارچه خز استفاده می شود این پارچه به این نام اسم گذاری شده است.

پارچه خز تدی نوعی پارچه کرکی است که از لحاظ الیافی بسیار نرم، لطیف و سبک است. بافت این پارچه مناسب برای فصول سرد سال است و به دلیل جنس پشمی و مویی بودن پارچه خز مناسب برای گرم نگه داشتن بدن محسوب می شود.

بافت پارچه خز تدی به صورت لانه زنبوری متصل شده به هم است که در زمان برش می توان لایه های بافت را مشاهده نمود. تولید پارچه خز تدی در کارخانه دارای مراحل ساخت است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.

در تولید این پارچه از پنبه و پلی استر به عنوان الیاف به کار می رود. با استفاده از دستگاه های مخصوص این الیاف به پارچه تبدیل می شود.

در مرحله بعد به این پارچه آهار زده تا حالت پف مانند خود را حفظ نماید و بعد از آن وارد مرحله رنگ ریزی شده با توجه به سلایق مختلف و رنگ دلخواه مشتری رنگ می شود. پارچه های تدی به دلیل این که می‌تواند گرما بدن را حفظ نماید بیشتر در تولید پالتو و مانتو زمستانه به کار می رود.

لباس های تولید شده از این پارچه طرفداران زیادی دارد و با آن لباس های زیبایی طراحی و دوخت می گردد.

قیمت فروش پارچه خز تدی در بازار:
قیمت فروش پارچه تدی در بازار با توجه به کیفیت مواد اولیه و الیاف به کار رفته در تولید این پارچه، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات قیمت مواد اولیه و برند تولید، متفاوت است و با نرخ های مختلف در بازار فروخته می‌شود.

تولید کننده این پارچه برای کاهش قیمت این پارچه اقدام به راه اندازی فروشگاه تخصصی اینترنتی در زمینه پارچه های خز نموده است.

با این اقدام ضمن حذف واسطه ها و دلال ها، این پارچه را مستقیماً به مشتریان عرضه کرده و با قیمت مناسب تری نسبت به بازار به فروش می رساند. همچنین مشتریان با اطمینان خاطر بیشتر از کیفیت و اصل بودن پارچه و دارا بودن استاندارد های لازم این پارچه را خریداری می نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>