اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه خز

صادرات انواع پارچه خز دار متری:
پارچه خز دار متری به دلیل کاربری‌های بسیاری که دارد در دسته پارچه های تزئینی پر طرفدار قرار گرفته است که صادرات انواع آن در جهان تبدیل به فعالیت اقتصادی سودمندی شده است و کشورهای مختلفی در این زمینه به عنوان سرآمد شناخته شده اند. در کشورمان هم شرکت های بازرگانی جهت صادرات و واردات این محصول مشغول فعالیت هستند.

از پارچه خز دار متری چه اطلاعاتی دارید؟
شاهد تولید پارچه شیک خز دار توسط تولیدی های مختلف در کشور هستیم، اما به چه میزان در مورد این پارچه اطلاعات دارید؟ در بخش می خواهیم به نکاتی در مورد این پارچه منحصر به فرد اشاره کنیم.

به مویی که روی پوست یک سری از حیوانات هست، خز می گویند. خز از نظر ساختاری با مو هیچ فرقی نمی کند، فقط عامل تمایز آن میزان تراکمی است که سطح پوست را پوشانده است. اگر پوست حیوانی به صورت تراکم بالا از مو پوشیده شده باشد به آن عنوان خز می دهند.

این تراکم زیاد خز باعث شده است که به عنوان عایقی در برابر رطوبت و سرما شناخته شود، به همین دلیل استفاده از آن برای دوخت لباس های زمستانی انتخابی هوشمندانه است. علاوه بر این تارهای موی روییده شده در سطح پوست دارای غلافی از چربی هستند که باعث شده است به پارچه های خزی خاصیت ضد آب بدهد.

تراکم بالای پارچه خزی مانع از گذر هوای سرد می شوند، پس لباس های زمستانی که از خز دوخته می‌شوند گرم کننده های عالی محسوب می شوند.

اما جالب است بدانید که پارچه های خز دار در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می شوند. پارچه خز طبیعی عموما در صنعت تولید پوشاک از آن ها بهره برده می شود و با ویژگی هایی که دارد برای استفاده در کاربری‌های دیگه مناسب نمی باشد.

اما پارچه های خز داری که به صورت صنعتی تولید می شوند در حوزه دکوراسیون های منازل و تزئینات قابل استفاده می باشند.

به طور کلی پارچه هایی که از خز طبیعی تهیه می شوند نسبت به نوع صنعتی نیاز به مراقبت اصولی‌تری دارند، چون به دلیل بافت طبیعی که دارند احتمال هجوم حشرات و آسیب رساندن به سطح آن وجود دارد.

پارچه‌های خز به دلیل تراکمی که دارند از وزن بیشتری نسبت به دیگر پارچه ها برخوردار هستند، علاوه بر این میزان تراکم آن می تواند میزان ایستایی آن را نشان بدهد، علاوه بر این پارچه خز چروک پذیری ندارد، در نتیجه نیاز به اتو نخواهد داشت.

قیمت روز پارچه خز دار متری در تهران:
قیمت انواع پارچه خز دار با توجه به عوامل مختلفی متغیر است، یکی از این عوامل همان طور که اشاره کردیم طبیعی یا صنعتی بودن آن می باشد. به گونه ای که پارچه های خزدار طبیعی نسبت به نوع صنعتی از قیمت بالاتری برخوردار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>