اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه پولیش

واردات پارچه پولیش سفید:
واردات پارچه پولیش سفید از طریق شرکت های بازرگانی فعال در این حوزه صورت می گیرد. از این نوع پارچه در تولید انواع عروسک استفاده فراوانی می شود و از بازار فروش خوبی برخوردار است، به همین دلیل علاوه بر تولید این پارچه در داخل کشور واردات آن نیز به صورت گسترده انجام می گیرد و توسط مراکز پخش در سراسر کشور توزیع می گردد.

بررسی کیفیت انواع پارچه پولیش:
پارچه پولیشی از پرکاربردترین پارچه ها در تولید انواع عروسک می باشد و دارای انواع مختلفی از نظر کیفیت، میزان پرز، مقاومت، ضخامت و رنگ می باشد.

در زیر چند نمونه پرکاربرد از این نوع پارچه را نام برده و به بررسی کیفیت پارچه می پردازیم:

نیوسافت:
پارچه پولیشی نیوسافت از مرغوب ترین نوع پارچه های پولیشی موجود در بازار است که در دو نوع تولید داخل و وارداتی در بازار وجود دارد.

این پارچه بسیار لطیف و بدون پرز می باشد و در تولید خرس های پشمالو از آن استفاده فراوانی شود. از ویژگی های پارچه نیوسافت می توان به ثبات رنگ، ضد حساسیت بودن و قابلیت شستشوی بالا بدون ایجاد هیچ گونه تغییر اشاره نمود.

توشکا:
پارچه پولیشی توشکا در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار موجود است که از لطافت بینظیری برخوردار بوده، رنگ بندی آن بسیار متنوع و زیبا می باشد و انواع عروسک خرسی از این پارچه تولید می گردد. از خصوصیات دیگر آن می توان از بدون پرز بودن، مقاوم در برابر شستشو و ضد حساسیت بودن آن نام برد.

پارچه پولیشی رز:
این پارچه تولید داخل می باشد و از انواع پارچه های پرزدار و پر پشم است که بسیار لطیف، قابل شستشو و ضد آلرژی می باشد و در تولید انواع خرس های عروسکی به کار می رود.

پارچه سوسنی:
این پارچه نیز از تولیدات داخلی است. از انواع پارچه های پولیشی پشمالو، باکیفیت و لطیف می باشد که ضد حساسیت و قابل شستشو بوده ولی از پرز کمی برخوردار است.

پارچه مخمل:
پارچه پولیشی مخمل بدون پرز بوده و از لطافت کمتری نسبت به سایر پارچه های پولیشی برخوردار است. دارای کیفیت مناسب، مقاومت در برابر شستشو و ضد آلرژی بوده و در تولید عروسک های دکوری مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز خرید پارچه پولیش سفید
مرکز خرید پارچه رنگ سفید پولیشی انواع این محصول را در برندهای ایرانی و خارجی در دسترس خریداران قرار می دهد. خرید عمده و مستقیم انواع پارچه پولیشی از مرکز خرید باعث می گردد خریداران به سهولت این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>