اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تایل موزائیکی

تایل های موزائیکی به طور ابتدایی به عنوان قطعات دکوراتیو تأکید کننده فضا استفاده می شوند. این محصول با کاربری های مختلف تطبیق پذیر بوده و در انواع رنگ، شکل، و مصالح در دسترس است. معمولا، از این مصالح جهت تزئین حاشیه ها، لبه ها، پوشش های کامل یا پوشش بخشی از سطوح دیوار، کف، سقف و دیگر سطوح استفاده می شود.

انواع این محصول قابلیت ترکیب با یکدیگر را داشته و به واسطه ماهیت و طبیعت این مصالح، آن ها را تنها در قطعات کوچک می توان یافت. این قطعات کوچک عمدتا به شکل مربع و مستطیل در ابعاد کوناگون وجود دارند. این به این معنی است که شما در یک سطح معین می توان تعداد زیادی تایل یافت. تایل های موزائیکی با رعایت فاصله ای تحت عنوان درز کنارهم قرار می گیرند و به این ترتیب یک پنل بزرگ تر را شکل می دهند که نصب آن ها را آسان تر می کند. این تایل ها به دکور کسل کننده فضا تنوع و جذابیت می بخشند.

دو نوع تایل موزائیکی بسته به خصوصیات سطوح صاف و زبر، وجود دارند. موزائیک با سطح صاف و پولیش شده برای پوشش دیوار ها مناسب تر است. در حالی که تایل با سطح زبر و خشن برای پوشش کف، به جهت ممانعت از لغزندگی کاربرد بیشتری دارد. سطح تایل های زبر و خشن همچنین این خاصیت را داراست که میزان آسیب دیدگی بر اثر مواد شیمیایی، چربی، فشار و خراشیدگی را به حد اقل می رساند.تایل های موزائیکی در طیف وسیعی از مصالح مختلف قرار می گیرند:

  • تایل موزائیکی سنگی
  • تایل موزائیکی شیشه ای
  • تایل موزائیکی فلزی
  • تایل موزائیکی پرسلان

موارد استفاده از تایل های موزائیکی

بسته به اینکه تایل موزائیکی بر روی دیوار، کف یا سقف مورد استفاده قرار گیرد، فضایی که تایل ها در آن نصب می شوند، دارای رطوبت زیاد است یا آلودگی و چربی زیاد آن ایجاد دغدغه می کند و یا اینکه آب و هوای منطقه شرجی باشد، انواع متفاوت تایل موزائیکی با توجه به شرایط ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرند.

آشپزخانه

در فضای آشپزخانه از این محصول برای پوشش سطح دیوار بین کابینت ردیف بالا و پایین استفاده می شود. تایل های موزائیکی پرسلان، شیشه و سرامیک بهترین گزینه هستند، زیرا به آسانی تمیز می شوند. همچنین این مصالح چربی و بوی نا مطبوع را به خود جذب نمی کنند. در صورتی که اولویت با سنگ باشد بهتر است از رنگ تیره استفاده شود و در ترکیب با دیگر مصالح تایل های موزائیکی به کار رود، به دلیل اینکه چربی و آلودگی کمتری را انعکاس می دهند.

حمام

شیشه، تایل موزائیکی محبوبی جهت استفاده در فضای داخلی حمام است، چرا که نور را منعکس کرده و فضا را بزرگ تر جلوه می دهد. پرسلان و سرامیک انتخاب های عالی در این فضا می باشند.

کف

استفاده از تایل های موزائیکی در کف به حاشیه و لبه ها و فضا های کوچک همانند ورودی ها، هال، و حمام خلاصه می شود. استفاده از تایل های با دوام و محکم ضروری است چرا که بتوانند در برابر رفت و آمد مکرر و نظافت کاری مقاوم باشد. پرسلان و سنگ در مقابل چنین کاربری تاب می آورند همچنین می توان از شیشه نیز در حاشیه ها استفاده کرد، جایی که بیشتر جنبه ی نمایش و دکوراتیو داشته و کمتر در معرض رفت و آمد است.

سقف

استفاده از تایل های موزائیکی جهت استفاده در دکور سقف به تدریج در حال اهمیت پیدا کردن است. تایل های فلزی به ویژه تایل هایی که دارای طراحی چاپ شده هستند می توانند به سقف جلوه ای با زیبایی کم نظیر و عالی ببخشند. در کل تایل هایی با ابعاد بزرگ تر بر روی سقف نصب می شوند و می توان از از تایل های کوچک جهت تزئین حاشیه ها بهره برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>