اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تایل موزائیکی

تایل های موزائیکی به طور ابتدایی به عنوان قطعات دکوراتیو تأکید کننده فضا استفاده می شوند. این محصول با کاربری های مختلف تطبیق پذیر بوده و در انواع رنگ، شکل، و مصالح در دسترس است. معمولا، از این مصالح جهت تزئین حاشیه ها، لبه ها، پوشش های کامل یا پوشش بخشی از سطوح دیوار، کف، سقف و دیگر سطوح استفاده می شود.

انواع این محصول قابلیت ترکیب با یکدیگر را داشته و به واسطه ماهیت و طبیعت این مصالح، آن ها را تنها در قطعات کوچک می توان یافت. این قطعات کوچک عمدتا به شکل مربع و مستطیل در ابعاد کوناگون وجود دارند. این به این معنی است که شما در یک سطح معین  می توان تعداد زیادی تایل یافت.

تایل های موزائیکی با رعایت فاصله ای تحت عنوان درز کنارهم قرار می گیرند و به این ترتیب یک پنل بزرگ تر را شکل می دهند که نصب آن ها را آسان تر می کند. این تایل ها به دکور کسل کننده فضا تنوع و جذابیت می بخشند.

تایل های موزائیکی مسی

استفاده از مس یک روش ایده آل برای معرفی کردن حس و حال دنیای قدیم در فضایی کاملا مدرن است. این تایل ها از روکش خالص ورق مس بر روی تایل های سرامیکی شکل گرفته اند. ساختار اصلی این تایل ها با تایل های موزائیکی ضد زنگ مشابهت دارد.

تایل های موزائیکی ضد زنگ

این تایل ها در الگو های گوناگون دارای بافت سابوی(Subway) هستند. این تایل ها دارای بافت های گوناگون نیز می باشند که جلوه ای مدرن و معاصر به فضا می بخشند.

تایل های موزائیکی ضد زنگ و تایل های موزائیکی مسی به صورت یک قطعه مسطح فلزی یا سرپوش کلاهکی با ضخامت 1 تا 2 میلی متر بر روی تایل های سرامیکی یا کاشی کشیده می شوند و نهایتا این قطعات در کنار یکدیگر بر روی یک شبکه مش قرار می گیرند.

تایل های موزائیکی شیشه ای

تایل های شیشه ای قرن هاست که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این تایل ها در سبک های مختلفی از موزائیک های رنگین کمانی تا تایل های درخشان و براق به صورت تک رنگ یا دارای رنگ های متنوع در هر پنل ارائه می شوند.

این تایل ها دارای دو ساختار هستند: نصب تایل ها روی شبکه ی مش و نصب سطحی. از آنجا که این تایل ها شفاف بوده و پشت آنها دیده می شود، از شیکه مش به طور معمول پشت آن جهت کنار هم قرار دادن قطعات کوچک تر استفاده نمی شود.

از مزایای این مصالح می توان به این اشاره کرد که تایل موزائیکی شیشه ای محصولی مجلل در عین حال با کاربرد نسبتا زیاد در کف حمام ها در بازار مصالح به شمار می آید. این مصالح با سطح منعکس کننده جذابشان ارزش زیادی در بین مشتریان به دست آورده اند.

همچنین این مصالح سطحی غیر متخلخل دارند که در مقابل لکه، چربی، کپک و آلودگی و آسیب های شیمیایی مقاوم هستند. از دیگر مزایای این مصالح می توان به قابل نصب بودن آن در استخر های شنا اشاره کرد.از معایب این مصالح می توان به این اشاره کرد که به علت شفاف بودن نصب آن نیاز به گماردن افراد متبهر دارد. سطح آن مستعد خراشیدگی است و همچنین در مواقعی که مرطوب است لغزنده می باشد.

در نصب این تایل ها باید دقت لازم به کار برده شود تا نصب بر روی سطح صاف و هموار صورت گیرد و این به این دلیل است که تایل های شیشه ای نسبت به جنس های دیگر این تایل، ناهمواری ها را انعکاس می دهند

تمیز کردن این مصالح به آسانی صورت می گیرد و نگهداری از آن جهت افزایش طول عمر و حفظ درخشندگی آن الزامی است. این مصالح باید از آلودگی و اشیاء سنگین که باعث ایجاد خراش روی سطح آن می شود دور نگه داشته شود. به علاوه در داخل حمام، صابون و مواد معدنی رسوب شده بر روی آنها باید با استفاده از شوینده های استاندارد مخصوص حمام و برس نرم پاک شوند.

تایل موزائیکی سنگی

تایل های سنگی شامل سنگ طبیعی، مرمر، گرانیت و سنگ ریزه هستند که در رنگ، سختی و سطوح خارجی متنوع می باشند. سنگ ها دارای سطوح خارجی پولیش شده (Polished)، هوند یا صیقلی (Honed) و شعله دار یا نا صاف می باشند. سطوح شعله دار یا ناصاف معمولا برای سطوح خارجی، جایی که مقاومت در برابر سر خوردن اهمیت دارد به کار می رود.

تایل موزائیکی پرسلان

پرسلان نوعی سرامیک است که در دمای بالا تر با خاک رس و دیگر مواد معدنی پخته می شود و به نسبت سرامیک جذب رطوبت کمتری دارد و این خصیصه پرسلان را تبدیل به یک محصول عالی جهت کاربرد در مناطق سردسیر کرده است، به دلیل این که آب ممکن است در طول زمستان یخ ببندد. بر خلاف تایل سرامیکی، تایل پرسلان را می توان در کف و دیوار به کار برد ولی باید در نظر داشت که سرامیکهایی که در دیوار به کار می روند را نمی توان در کف استفاده کرد.

به نسبت سرامیک، پرسلان ارزش تجاری بیشتری دارد به همین خاطر تولید کنندگان آن تکنولوژی های بسیاری در تولید این محصولات وارد کرده اند. در نتیجه، الگوهای آن با طرح های چوب، مرمر و سنگ آهک وارد بازار شده و سطح خارجی آن در انواع مات، براق و ناصاف موجود است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>