اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

همان گونه که بسیاری از افراد تمایل دارند در اتاق نشیمنی دنج نشسته و به تماشای فیلم بپردازند، در صورت وجود حیاط خلوت نیز ترجیح می دهند با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان از این فضا نهایت استفاده را داشته باشند. اگر به طراحی چنین فضایی اهمیت دهید، می توانید نهایت لذت را از آن ببرید. آن چه که در این مطلب به بیان آن می پردازیم، ارائه تازه ترین ایده ها و راهکارها در طراحی حیاط خلوت می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

حیاط

توجه به طراحی فضا
توجه به چگونگی طراحی حیاط اولین نکته ای است که باید به یاد داشته باشید. برای مثال در ابتدا باید در مورد المان ها و سازه هایی که قصد استفاده از آن ها را دارید، فکر کنید. برای انجام این کار می توانید از یک متخصص کمک بگیرید. برای مثال از جمله نکات مهمی که باید به یاد داشته باشید، چگونگی استفاده از گیاهان و کاشت درختان می باشد. استفاده از گیاهان و گل و گیاه رنگی نقش بسزایی در زیبایی فضا دارد.

ساخت استخر
استخر یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید در طراحی باغ و حیاط انتخاب کرده و نسبت به ساخت آن اقدام نمایید. بنابراین اگر استخری در حیاط یا باغ خود دارید و نیاز به بازسازی دارد، بهتر سات همین حالا نسبت به انجام این کار اقدام کنید. از جمله ایده هایی که می توانید در این زمینه مورد استفاده قرار دهید، کاشت گل و گیاه در اطراف استخر می باشد. علاوه بر استفاده از گل های رنگی می توانید از لامپ های ریسه ای نیز استفاده کرده و فضایی آرام بخش برای خود و سایر افراد به ارمغان آورید.

ایجاد فضای نشیمن مناسب
فضای نشیمن و مبلمانی که به این منظو مورد استفاده قرار می دهید، باید جذاب و چشم نواز باشد. انتخاب نمونه ای مناسب از این المان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر انتخاب مبلمان مناسب می توانید از هاموک و تاب نیز در این قسمت استفاده نمایید. انجام این کار می تواند فضایی سرگرم کننده برای شما و حتی کودکان نیز به همراه داشته باشد.

استفاده از آبنما
استفاده از یک آبنما می تواند فضایی زیبا و منحصر بفرد در حیاط و به طور کلی در محوطه سازی ایجاد نماید. وجود چنین المانی می تواند در ایجاد فضایی آرام بخش نقش داشته باشد. هم چنین می تواند به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شده و چیدمان مبلمان و طراحی فضای مناسب نشیمن با توجه به آن صورت گیرد.

ایجاد فضایی شخصی
اگر اتاق کوچکی در حیاط و یا محوطه باغ وجود دارد، می توانید از آن به عنوان فضایی شخصی استفاده کرده و با طراحی آن فضای دنج برای خود ایجاد نمایید. نکته کلیدی در طراحی چنین فضایی ایجاد مکانی دنج که در آن احساس راحتی داشته باشید، می باشد.

ساخت یک آشپزخانه کوچک
آیا تا به حال به ساخت یک آشپزخانه کوچک در فضای باغ یا حیاط خلوت فکر کرده اید؟ اجرای این ایده بدون شک می تواند یکی از لذت بخش ترین تجربه ها را برای شما به ارمغان آورد. انجام این کار می تواند هزینه زیادی در بر داشته باشد. به نظر شما چه راهکار دیگری برای تجربه اجرای این ایده با هزینه کم تر وجود دارد؟ یکی از راهکارهایی که می توانید در این زمینه مورد استفاده قرار دهید، به کارگیری یک دستگاه گریل می باشد. در این صورت می توانید تجربه مشابه و لذت بخشی برای خود و افراد خانواده و دوستان ایجاد نمایید. استفاده از یک باربیکیو نیز از دیگر ایده هایی است که می توانید در این زمینه مورد استفاده قرار دهید.

حیاط

ایجاد فضای بازی برای کودکان
اگر فضای باغ یا محوطه شما امکان ساخت فضایی برای بازی کودکان ایجاد می کند، بهتر است همین حالا نسبت به انجام این کار اقدام نمایید. برای مثال می توانید از تاب و سرسره هایی که برای طراحی باغ مناسب هستند، استفاده کنید. ساخت یک خانه درختی نیز می تواند ایده منحصر بفردی برای کودک شما فراهم کرده و تجربه ای بی نظیر برای او به ارمغان آورید.

ساخت شومینه بیرونی
آیا تا به حال به ساخت شومینه بیرونی فکرکرده اید؟ساخت یک شومینه بیرونی می تواند تفاوت چشمگیری در فضا ایجاد نماید. بهتر است برای ساخت شومینه بیرونی نقطه ای که فضای مناسب جهت نشستن در اطراف آن وجود دارد، انتخاب نمایید. ساخت شومینه بیرونی این امکان را فراهم می کند در شب های سرد زمستانی نیز فضای مناسب برای هم نشینی خانواده و دوستان در اختیار داشته باشید.

نکات پایانی
آن چه که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، ارائه ایده هایی در زمینه طراحی حیاط خلوت می باشد. اگر به دنبال ایجاد فضایی منحصر بفرد در محوطه حیاط و باغ خود هستید، استفاده از این ایده و راهکارها بدون شک می تواند به شما در این زمینه کمک کند. به نظر شما استفاده از کدام یک از ایده های ارائه شده می تواند نتیجه بهتری به همراه داشته باشد؟ آیا شما تجربه ای در این زمینه دارید؟ در صورتی که شما تجربه ای از انجام این کار داشته و ایده هایی برای انجام این کار می شناسید، آن را با اهالی ساختمانچی به اشتراک بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>