اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

منظور از فضای بیرونی می تواند تراس کوچک خانه، فضای باغ یا حیاط خلوت خانه شما باشد. طراحی چنین فضایی بدون شک لذت فراوانی در پی دارد و می توان فضایی زیبا و دلچسب طراحی کرد. آیا شما تا به حال تجربه انجام چنین کاری را داشته اید؟ به نظر شما از چه ایده هایی می توان در این زمینه استفاده کرد؟ آن چه که در این مطلب با شما در میان می گذاریم ایده هایی در زمینه طراحی فضای بیرونی می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

محوطه

طراحی تراس
اگر شما از جمله افرادی هستید که از وجود تراس در خانه خود بهره مند هستید، می توانید از آن در بهترین جهت استفاده نمایید. استفاده از مبلمان و صندلی های مناسب در کنار استفاده از گیاهان می تواند نمای زیبایی در تراس خانه به وجود آورد. این امکان وجود دارد که در طراحی تراس نیز از انواع سبک های طراحی استفاده نمایید. برای مثال در صورت تمایل به استفاده از سبک مدرن انتخاب صندلی هایی که از ظاهر ساده ای برخوردار می باشد، نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

استفاده از رنگ سفید در طراحی فضای باز
اگر به دنبال استفاده از سبک مینیمالیسم در طراحی فضای بیرونی هستید، استفاده از رنگ سفید گزینه ای مناسب برای استفاده می باشد. آن چه که باید در این زمینه به آن توجه داشته باشید، استفاده از وسایل و المان های اساسی می باشد. در کنار استفاده از رنگ سفید و برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی در طراحی فضای مورد نظر استفاده از گیاهان و المان های سبز رنگ را فراموش نکنید. استفاده از این روش باعث ایجاد نمای زیبایی در فضای بیرونی می شود.

ساخت استخر در باغ و حیاط خلوت
وجود یک استخر در حیاط خلوت و باغ می تواند تأثیر بسزایی در زیبایی فضای مورد نظر داشته باشد. اگر در فضای باغ و یا حیاط خلوت خانه استخر وجود دارد، می توانید با استفاده از مبلمان و صندلی مناسب در این قسمت فضایی بسیار زیبا برای هم نشینی خانواده و دوستان فراهم کنید. وجود استخر باعث می شود فضای مورد نظر ظاهری لوکس داشته باشد. در این میان باید توجه داشته باشید که استخر را همیشه تمیز نگهداری کنید. توجه به زیبایی استخر نیز از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار دهید.

استفاده از الگوها
استفاده از الگوها در پروژه های محوطه سازی نظیر طراحی باغ و حیاط خلوت می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد. به این منظور می توان از الگوی راه راه و رنگ های خنثی در طراحی چنین فضایی استفاده کرد. استفاده از این روش در ایجاد فضایی منسجم نیز به شما کمک خواهد کرد. استفاده از الگوها می تواند در قالب انتخاب صندلی و یا حتی کوسن هایی که از آن ها برای تزئین صندلی یا نیمکت مورد استفاده قرار می دهید، صورت پذیرد.

استفاده از رنگ قرمز
استفاده از رنگ های غالب در طراحی فضای بیرونی می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد. برای مثال نمونه ای از این رنگ ها که می توانید در طراحی باغ و حیاط خلوت مورد استفاده قرار دهید، رنگ قرمز می باشد. در کنار استفاده از رنگ قرمز استفاده از رنگ های خنثی برای ایجاد تعادل در فضای مورد نظر را فراموش نکنید.

محوطه

استفاده از شومینه بیرونی
استفاده از شومینه بیرونی یکی از لوکس ترین المان هایی است که می توانید در طراحی فضای بیرونی مورد استفاده قرار دهید. استفاده از این المان در شب های سرد زمستانی می تواند فضایی گرم و منحصر بفرد ایجاد نماید. در صورت استفاده از شومینه های بیرونی در طراحی فضای باز بهتر است برای انتخاب سایر وسایل نمونه های ساده را انتخاب نمایید.

طراحی فضای غذاخوری در محوطه بیرونی
ایجاد فضایی در جهت صرف غذا در فضای باز بهترین ایده ای است که می توانید از آن استفاده نمایید. برای مثال استفاده از میز و نیمکت چوبی می تواند نمای زیبایی ایجاد کند. آن چه که در طراحی این قسمت باید به یاد داشته باشید، ایجاد نورپردازی مناسب در این قسمت می باشد.

استفاده از طراحی ساده
به یاد داشته باشید که زیبایی در سادگی می باشد. از این رو استفاده از یک طراحی ساده می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد. استفاده از مبلمان وصندلی ساده در عین حال زیبا و در کنار آن استفاده از گیاهان زینتی می تواند نمای ساده در عین حال زیبایی به همراه داشته باشد.

استفاده از نورپردازی مناسب
استفاده از وسایل روشنایی مناسب در جهت اجرای نورپردازی یکی از نکات مهم واساسی در این زمینه می باشد. استفاده از ریسه های نوری نه تنها در جهت اجرای نورپردازی بلکه از لحاظ زیبایی نیز کاربرد دارد.

استفاده از سبک روستیک
آن چه که در طراحی سبک روستیک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، استفاده از المان های چوبی می باشد. به این منظور این امکان وجود دارد از یک میز یا صندلی چوبی استفاده نمایید. برای تلفیق سبک روستیک و مدرن می توانید از یک میز چوبی و صندلی هایی با سبک مدرن در کنار هم استفاده نمایید.

نکات پایانی
آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که تغییراتی در حیاط خلوت و یا بالکن خانه خود اعمال کنید؟ طراحی این فضا اگر به درستی صورت پذیرد می تواند یکی از دلچسب ترین قسمت ها برای استفاده باشد. آیا شما نیز در این زمینه ایده ای دارید؟ در طراحی محوطه های باز این امکان وجود دارد که از ایده هایی که تمایل به استفاده در طراحی داخلی دارید اما امکان آن برای شما وجود ندارد، استفاه نمایید. استفاده از ایده های خلاقانه نیز می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما داشته باشد. در صورت تمایل می توانید نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>