اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیشه نوری

شرکتی اتریشی در سال 2017 از فن آوری جدیدی به نام ALED Privacy-Plus glass در جهت تولید شیشه های نوری هوشمند برای فضاها و مکان های خصوصی و عمومی رونمایی کرد. این شرکت اتریشی با ابداع این تکنولوژی، برنده جوایز مختلفی در زمینه فن آوری های نوین در صنعت ساختمان شده است.

شیشه های ALED Privacy-Plus glass دارای قابلیت خود تشخیصی و هوشمندی بسیار بالایی است. به طوری که می تواند نوری را که به داخل ساطع می نماید، با استانداردهای نور طبیعی همگام کند. در عین حال قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک را دارا است و کاربر می تواند نور دلخواه ساطع شده از شیشه های هوشمند را بر اساس باب میل خود تنظیم نماید.

این فن آوری با قابلیت تیره و مات کردن سطح خود، فضاهای خصوصی را از عمومی جدا کرده و در بعضی از مکان های که نیاز به جدا کردن فضای خصوصی از عمومی برای مدت کوتاهی مدنظر است از این فن آوری استقبال شده است.

شیشه های ALED Privacy-Plus glass قابلیت خود تشخیصی دارند که به نحوی بعد از مات کردن سطح خود اگر کاربران فضا به سطح شیشه نزدیک شوند سطح شیشه بدون نیاز به تماس فیزیکی شفافیت پیدا کرده و اجازه تماشای فضای خارج را به افراد می دهد.

این شیشه ها طبق استانداردهای زیست محیطی طراحی و ساخته شده اند و به علت استفاده از سیستم LED میزان مصرف انرژی آنها کم است. یکی دیگر از ویژگی های بارز این شیشه ها، قابلیت بازیافت آن هاست. در حال حاضر به علت نبود بوجه کافی و هزینه های بالای تحقیق و توسعه و تولید آن، سفارشات به صورت محدود می باشد، ولی کارشناسان شرکت اتریشی امیدوارند در آینده ای نزدیک این فن آوری در صنعت ساختمان توسعه فراوانی یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>