اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گوشی طبی وسیله ایست که علم پزشکی را کاملا دگرگون کرد زیرا تمامی متدهای قدیمی تشخیص علائم را از بین برد و با گوش کردن به اعضای مختلف بدن، پزشکان می توانند علائم درست را تشخیص دهند.

شما مایلید کدام گوشی طبی کاردیولوژی را خریداری کنید تا علائم شما را به خوبی نشان دهد؟ خوب پر واضح است که محصولی را که دارای ویژگی های عالی و کیفیت خوب است انتخاب خواهید کرد.

برخی از پزشکان حتی به قیمت فکر نکرده و آن را جز فاکتورهای انتخاب خود در نظر نمی گیرند.

یک جراح قلب یا متخصص تشخیص بیماری بودن، آسان نیست و برای تشخیص درست شما باید تجهیزات لازم را داشته باشید. بنابراین در این مقاله، ما فهرستی از تعدادی از بهترین گوشی های طبی کاردیولوژی در سال 2019 که می توانید با استفاده از آن ها علائم را به درستی تشخیص دهید، تهیه کرده ایم.

دستگاه

محصولات این لیست بر اساس کیفیت، ویژگی ها و قیمت آن ها انتخاب شده اند. از آن جایی که قبلا متذکر شدم که برای خرید یک محصول با کیفیت نباید به دنبال قیمت پایین تر باشید، بنابراین تمامی محصولات این لیست دارای قیمت خوبی هستند. اجازه دهید فهرست را آغاز کنیم و بعد از خواندن توضیحات، شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فهرست 3 گوشی طبی کاردیولوژی برتر در سال 2019:
بعد از امتحان گوشی های متعدد و کسب نظر از همکاران پزشک خود، من فهرست 3 گوشی کاردیولوژی برتر در سال 2019 را تهیه کردم. شما می توانید نظرات و مشخصات این گوشی های کاردیولوژی برتر را در زیر مشاهده کنید.

گوشی کاردیولوژی 3M Littmann Master:
زمانی که به دنبال بهترین گوشی کاردیولوژی هستید، این محصولی است که باید خریداری کنید. تمامی ویژگی های این گوشی کاردیولوژی همراه با کیفیت آن، این محصول را به بهترین انتخاب نسبت به دیگر گوشی های موجود در بازار بدل می کند.

در مورد مشخصات آن باید گفت سری گوشی کاردیولوژی 3M LittmaNN Master یک طرفه است و از آن جایی که بیشتر بیماران قلبی بزرگسال هستند، این گوشی نیز برای معاینه ی آن ها طراحی شده است. به علاوه این محصول دارای تغییر فرکانس است که با استفاده از آن، می توانید بین فرکانس های بالا و پایین تنظیم کرده و قرائت های صوتی متفاوتی دریافت کنید. هرچه ما بیشتر در مورد مشخصات این محصول صحبت کنیم، شما بیشتر آن را خواهید شناخت. بنابراین اجازه دهید نگاهی به برترین ویژگی های این محصول بیندازیم.

اندازه ی سری برای معاینه ی صوتی و گوش دادن به صدای بدن بیماران بزرگسال عالی است. به علاوه، تنها یک سری یک طرفه دارد بنابراین نمی توانید کودکان را معاینه کنید. سری یک طرفه بیشترین عملکرد را برایتان فراهم می کند.
دیافراگم قابل تنظیم این محصول به شما اجازه می دهد که فرکانس های مختلف را عوض کرده و بنابراین این امکان را به شما می دهد که قرائت های متفاوتی در کم ترین تغییر فشار دریافت کنید.
طراحی لوله ی گوشی صداهای خارجی را فیلتر می کند. به علاوه، به واسطه ی طراحی دو در یک خود، صدای ناشی از اصطکاک لوله ها را فیلتر می کند.
یک آدابتور مخصوص در جعبه وجود دارد که اگر لازم بود کودکان را معاینه کنید، می توانید آن را وصل کرده و معاینه را انجام دهید.
گوشی این گوشی ها به نحوی طراحی شده است که در زمان استفاده، صدا مستقیما به کانال گوش منتقل می شود زیرا به درستی به زوایا برخورد می کند.
سری بزرگ:

گوشی طبی وسیله ایست که با استفاده از آن قرائت های صوتی و شنیداری از ارگان های مختلف بدن به دست می آید. در اصل، یک پزشک سری آن را روی سینه قرار می دهد تا هر مشکل غیر عادی را مربوط به سیستم تنفسی و قلبی عروقی شما تشخیص دهد. در اینجا، انتخاب اول ما سری بزرگ تری دارد که تضمین می کند زمانی که پزشک آن را استفاده می کند، صداها بلندتر و واضح تر خواهند بود، بنابراین بیماری فرد بهتر تشخیص داده می شود. به علاوه، عملکرد گوشی طبی دو طرفه همیشه کم تر است. به همین دلیل سری بزرگ تر عملکرد گوشی طبی را بهبود می بخشد.

گوشی طبی کاردیولوژی با طراحی عالی:

اگر توضیحات قبلی ما در مورد گوشی ها را خوانده باشید، ما اهمیت گوشی ها و این که چه طور آن ها باید زاویه ای آناتومیک با گوش درست کنند را مطرح کرده ایم. زیرا باعث انتقال درست صدا به گوش ها می شود و بنابراین تشخیص درست بیماری توسط پزشک امکان پذیر می گردد. بنابراین در این جا به توصیف مشخصه ای از انتخاب اول خود در این لیست می پردازیم که حتما به آن علاقمند خواهید شد. گوشی ها نرم بوده و زاویه ای که با گوش درست می کنند کاملا عالیست.

طراحی لوله به نحوی که صداهای خارجی را فیلتر می کند:

یکی از بهترین گوشی های طبی، گوشی ایست که بتواند تمامی صداهای خارجی را فیلتر کند. زمانی که یک پزشک مشغول معاینه ی صوتی است، در صورتی که صداهای خارجی با صداهای داخلی تداخل داشته باشند، تمرکز بر آن چه در داخل بدن بیمار می گذرد برای پزشک خیلی دشوار خواهد بود. به همین دلیل، این گوشی مستر برای یک جراح قلب به نحوی طراحی شده است که بتواند تمامی صداهای خارجی را فیلتر کرده و این ویژگی ای است که شما به عنوان یک پزشک مایلید که گوشی تان داشته باشد.

مزایا:

یک گوشی طبی با سری بزرگ و با کیفیت.
لوله های آن دارای فیلتری است که صداهای خارجی را فیلتر می کند.
محصولی با دوام است.
گوشی ها خیلی نرم هستند.
گوشی های آن زاویه ی آناتومیک خوبی با گوش می سازند.
صدایی که از لوله های آن عبور می کند همیشه واضح است.
معایب:

حتی با وجود تمامی این ویژگی های خاص، قیمت همچنان بالاست.
کیفیت استیل آن خیلی خوب نیست.
با دوام ولی سنگین است.

گوشی طبی 3M Littmann 6165 IV:
محصول دیگری که فوق العاده به نظر می رسد گوشی طبی کاردیولوژی 3M Littmann 6165 IV است. قیمت این محصول عالی است و ویژگی های با کیفیتی دارد، و عملکرد صدای آن تشخیص علائم بیماری را برای پزشکان تسهیل می بخشد.

سری آن تحسین برانگیز است، گوشی های آن نرم هستند که به راحتی می توان آن ها را در کل روز به گوش داشت، طراحی آناتومیک برای انتقال مستقیم صدا به کانال گوش و ویژگی های دیگر که توجه شما را جلب خواهند کرد. خوب اجازه دهید بدون اتلاف وقت، به توصیف ویژگی های متفاوت این گوشی طبی بپردازیم.

دستگاه

دیافراگم خیلی پیشرفته است و می توان فرکانس آن را کم و زیاد کرد تا بتوان صدای مناسب را با توجه به سر و صدای محیط دریافت کرد.
به نحوی طراحی شده است که جایی برای ورود صداهای خارجی و اختلال در قرائت های صوتی باقی نمی گذارد.
طراحی آن شنیدن تمامی صداها را با دقت زیاد امکان پذیر می سازد زیرا به خاطر زاویه ی مناسب گوشی ها، صدا مستقیما به کانال گوش وارد می شود.
هرچند تمامی اجزای این وسیله در جای خود فوق العاده هستند، بهترین جز این گوشی سری آن است. این سری به حدی دقیق است و به راحتی حرکت داده می شود که می توانید آن را روی تمامی بخش های قلب حرکت داده و صداها را بشنوید.
قسمت دیگری که باید تحسین شود، قلاب آن است که می توانید آن را در زوایای مختلف استفاده کرده و صداها را با دقت بشنوید.

دیافراگم با تنظیم کننده ی فرکانس:

زمانی که صحبت از وسایل پزشکی مانند گوشی پزشکی است، به طور اتوماتیک می توانید سطح آن را بسته به کیفیت دیافراگم آن، مشخص کنید. به این دلیل که کیفیت دیافراگم تعیین می کند که یک گوشی پزشکی در زمان تغییر فرکانس چقدر خوب کار کند. این مشخصه، مسئولیت کامل دقت گوشی طبی را بر عهده دارد. یکی از دلایل انتخاب این گوشی، کیفیت دیافراگم آن است. در این محصول می توانید به راحتی و با دقت زیاد فرکانس های مختلف را تغییر دهید. دیافراگمی این چنین در یک گوشی طبی قطعا به شما در معاینه ی بهتر بیمار کمک کرده و آن ها را به شما علاقمند خواهد کرد.

سبک تر:

آیا در زمان کار مجبورید که گوشی طبی خود را تمام مدت به گردن خود بیاویزید؟ گوشی طبی یکی از تجهیزات پزشکی ایست که پزشک باید تمام طول روز از آن استفاده کند. علی الخصوص در شرایط اورژانسی این امر اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل شما باید یک گوشی سبک انتخاب کنید تا هنگامی که مجبورید یک روز کامل آن را به گردن بیاویزید، وزن آن شما را اذیت نکند. وزن کم و سبکی، دلیل دیگری است که این محصول را در رده ی دوم قرار می دهد و قطعا توجه شما را جلب می کند.

مزایا:

این محصول قیمت مناسبی دارد.
دیافراگم این محصول به شما اجازه می دهد تا فرکانس را تغییر دهید.
وزن آن نیز برای تمامی پزشکان و پرستاران سبک است و می توانند در تمام روز از آن استفاده کنند.
دقت صوتی آن واقعا عالیست.
یکی از بهترین گوشی های پزشکی برای جراحان قلب.
معایب:

کیفیت متریال استفاده شده در این محصول خیلی خوب نیست.
برای استفاده ی طولانی مدت، وسیله ی بادوامی نیست.
ویژگی های محدودی دارد.
تفسیر همه چیز برای جراحان بی تجربه خیلی دشوار است.
گوشی سیاه دو سر Welch Allyn Harvey:
محصولاتی که در بالا توصیف شدند به طور قطع بهترین تولید کننده را در میان سایرین دارند اما ما یک محصول دیگر که تعدادی ویژگی خوب داشته و اقتصادی نیز هست پیدا کرده ایم. یکی از محصولاتی که می توانید برای تامین نیازهای شنیداری خود خریداری کنید گوشی طبی سیاه دو سر Welch Allyn Harvey است. این محصول ویژگی های خوب و قیمت مناسبی دارد که برای پزشکان و پرستاران تازه کار مناسب است. بیایید نگاهی به ویژگی های این وسیله بی اندازیم:

لوله و تمامی طول گوشی طبی سیاه دو سر Welch Allyn Harvey تنها 28 اینچ است که آن را به وسیله ای مطلوب بدل می کند.
اگر سری اول شما دچار مشکل شود، لازم نیست نگران شوید زیرا یک سری دیگر در جعبه وجود دارد.
سری صاف بوده و از جنس برنج ساخته شده است و فلز استفاده شده در آن، به آن استحکام و دوام می دهد.
گوشی ها درزگیری شده و می توانند چرخانده شوند بنابراین می توانید معاینه ی بهتری داشته باشید.

استحکام و دوام قطعی:

اگر به دنبال خرید محصولی هستید که سال ها برایتان بماند، ما این محصول از Welch Allyn را به شما معرفی می کنیم. این کمپانی همیشه خود را به خاطر کیفیت محصولاتش نشان داده است. زمانی که شما یک گوشی طبی مانند این محصول را از آن ها خریداری می کنید، بیشترین استحکام و دوام را با بهره گیری از فلز با کیفیت و برنج در ساخت بخش استیل این گوشی، تضمین می کند. به علاوه، سری های این گوشی ها با متریال برنج آبکاری شده اند که یکی از متریال هایی است که به استحکام شناخته می شود.

یک سری اضافه:

زمانی که یک پک نو از این گوشی طبی کاردیولوژی را خریداری می کنید (نه زمانی که آن را دست دوم می خرید)، یک سری اضافه نیز دریافت می کنید. یک سری اضافه خیال شما را راحت می کند زیرا می توانید هر زمان که سری قبلی به درستی کار نمی کرد، آن را تعویض کنید. به علاوه، قیمت محصول بیشتر نمی شود و در واقع این سری را به صورت رایگان دریافت می کنید.

مزایا:

دارای یک سری اضافی.
استحکام و دوام محصول تضمین شده است.
یکی از با دوام ترین گوشی های طبی شناخته شده.
دارای گوشی های قابل چرخش.
کیفیت سری واقعا خوب است.
دیافراگم ایده آل است.

معایب:

قیمت خیلی بالاست.

فلز وزن آن را خیلی افزایش می دهد.

بادوام است اما خیلی دقیق نیست.
جز محصولات جدید نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>