اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنل ام دی اف

ساختار این محصول به گونه ای است که می بایست بر روی سطحی صاف و نرم نصب شود. سطح باید نرم، تمیز، خشک و عاری از هر گونه باقی مانده یا اضافی مصالح دیگر باشد.تمامی سوراخ های بزرگ و سطوح آسیب دیده دیوار که بر روی نصب یکپارچه و بی نقص تأثیر می گذارند باید تعمیر شوند.

هنگام نصب بر روی سطوح گچی و سطوح رنگ شده، قبل از نصب پنل، جهت داشتن سطحی مناسب، ، باید آن را با کاغذ سمباده ای صاف و یکدست کرد.تایل ها به مدت 24 تا 48 ساعت باید در محیط و دمایی که قرار است نصب شوند قرار گرفته تا با آب و هوای جدید منطبق شوند.

قبل از نصب باید مشخص شود که چه روش نصبی مد نظر است: نصب دیوار به دیوار (کل یک دیوار با پنل پوشش داده می شود)، نصب با طرحی شناور (به طور رندم و نامنظم بخشی از دیوار پوشش داده می شود) یا نصب یک ردیف پنل. اگر اگر مطمئن نیستید که چه روشی را می خواهید، تایل ها را بر روی زمین بچینید یا بر روی دیوار شبکه را بکشید تا با داشتن یک دید اولیبه شما جهت کشیدن شبکه هایی بر روی دیوار که محل نصب پنل ا را مشخص می کند بسیار کمک کننده است.

در روش نصب دائم، از چسب هایی استفاده می شود که در ساخت و ساز یا چسباندن تایل های ماستیکی(نوعی رزین گیاهی)، کاربرد دارند و در پشت پنل ها اعمال شده و به دیوار چسبانده می شوند. همچنین از میخ هایی جهت اتصال پنل ها به استادهای دیوار، به عنوان یک عضو پشتیبانی کننده اضافی، استفاده می شود.

یک لایه چسب در پشت پنل، بر روی سطح صاف آن و در محدوده ی وسط باید مالیده شود، بعد از آن پنل را برروی دیوار سوار کرده و از تراز بودن آن اطمینان حاصل شود.از تفنگ های پرتاب کننده ی میخ جهت شلیک میخ در محل های علامت گذاری شده می توان استفاده کرد. هر پنل قرار گرفته بر روی استاد ها نیازمند چهار میخ است.

میخ باعث می شود که پنل در محل خود ثابت شده و تا زمان خشک شدن چسب ها پنل ها روی دیوار کاملا صاف قرار بگیرند.در محلی که پنل ها کنار م قرار می گیرند اندکی فضای خالی ایجاد می شود. این فضای خالی با پر کننده های چوبی پر می شود و در برخی از موارد ممکن است لبه ها نیاز به سمباده کشی داشته باشند تا با یکدیگر تراز شوند.

در مواردی که کل دیوار با پنل پوشش داده می شود، بهتر است از گوشه ی بالا سمت چپ نصب آغاز شود چرا که میزان اضافی پنل ها را به حد اقل می رساند. بهتر است که اضافی پنل ها در سمتی قرار گیرد که کمتر محسوس است.

در روش موقت یا کوتاه مدت، تمامی مراحل همانند شیوه ی دائم بوده با این تفاوت که در این روش از یک لایه ی اضافی، مانند تخته ی سه لایی 1.2 سانتی متری، بر روی استاد های دیوار استفاده شده و سپس پنل ها بر روی این لایه ی اضافی نصب می شوند. این روش کمک می کند تا در صورت نیاز تخته را حذف کرد و تنها رد میخ ها بر روی دیوار باقی بماند.

در برخی از موارد این احتمال وجود دارد که نیاز است تا پنل ها در یک گوشه جهت تراز شدن با دیوار برش داده شوند. ابزار هایی که برای برش این پنل ها استفاده می شود شامل اره های میزی، اره های عمود بر، اره های برقی و اره های دستی است. پس از برش از سمباده جهت هوار سازی لبه های برش خورده استفاده می شود.

ایجاد شدن درز در بین پنل ها اجتناب ناپذیر استاز پر کننده های چوبی قابل رنگ آمیزی و همچنین مقاوم در برابر انقباض و ترک خوردگی می توان برای پر کردن این درز ها استفاده کرد.پس از پر کردن درز ها، پرکننده با انگشت یا دستمال مرطوب تسطیح شود و زمان مناسب برای خشک شدن به پر کننده ی چوبی داده شود. پس از خشک شدن با استفاده از کاغذ سمباده سطح پرکننده مجددا تسطیح شود.

مرحله ی نهایی، رنگ آمیزی پنل است. می بایست بررسی شود که آیا دیوار نیاز به آماده سازی برای رنگ آمیزی را دارد.لایه ی اولیه ی پوشش (پرایمر) را اعمال کرده و پس از خشک شدن، جهت تسطیح، سمباده کشی سبک انجام شده تا یک سطح صاف و یکدست برای رنگ آمیزی نهایی آماده شود.

این محصول در دو نوع از پیش رنگ شده و رنگ نشده عرضه می شود. در صورتی که از پنل های از پیش رنگ شده استفاده شود محل درز اتصال پنل ها نمایان خواهد بود و در صورت استفاده از پرکننده های چوبی طی مراحل مربوط به تسطیح آن به رنگ آسیب وارد می شود. لذا کسانی که پنهان ماندن درز اتصال پنل ها برایشان در اولوت است باید این نکته را مد نظر قرار دهند که استفاده از نوع از پیش رنگ شده ی چنل مناسب نمی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>