اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیشه

ویژگی های شیشه

  • شفافیت

از ویژگی های مهم که در هنگام انتخاب شیشه باید مورد توجه قرار دهید، شفافیت آن می باشد. شفافیت شیشه در میزان نمایان بودن نمای بیرونی تأثیرگذار می باشد. شفافیت شیشه می تواند تنها از یک طرف یا از دو طرف باشد. اگر میزان شفافیت تنها از یک سوی آن باشد، شیشه خاصیت آینه ای پیدا خواهد کرد.

  • مقاومت و سختی

میزان مقاومت و سختی شیشه به ضریب مقاومت آن در برابر شکستگی بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت، شیشه متریالی شکننده می باشد اما با افزودن موادی مانند لمینت ها می توان میزان مقاومت آن در برابر شکستگی را افزایش داد.

  • خاصیت انتقال گرمایی پایین

منظور از خاصیت انتقال گرمایی شیشه، میزان گرمایی است که از طریق آن انتقال داده می شود. اگر شیشه به خوبی عایق بندی شده باشد میزان انتقال گرما پایین می باشد.

  • قابلیت بازیافت شیشه

شیشه، نمونه ای از متریالی است که صد در صد قابلیت بازیافت دارد. هم چنین می توان از آن به عنوان مواد خام در صنعت ساخت و ساز نیز استفاده کرد.

کاربردهای شیشه در دکوراسیون داخلی ساختمان
میزها، صندلی ها، آینه ها، اشیاء دکوراتیو و هزاران مورد دیگر از جمله کاربردهای شیشه در خانه می باشند. ما هر روزه این وسایل را در خانه خود مورد استفاده قرار می دهیم و از زیبایی و شفافیت آن ها لذت می بریم. مهم تر از همه، این اشیاء نور را منعکس می کنند و نقش مهمی در تامین روشنایی اتاق دارند.

صفحه شیشه ای میز نهارخوری و یا میزهای قهوه خوری استایل بی نظیری به دکوراسیون خانه شما خواهند بخشید. شما می توانید شیشه را در کنار متریال های دیگر نظیر چوب، چرم و فلز به کار ببرید تا زیبایی واقعی را به تصویر بکشید. علاوه بر آن می توانید از خطوط مزین شده و یا سنتی برای گردهم آوردن متریال های مختلف استفاده نمائید.
آیا تاکنون به استفاده از شیشه برای کانتر آشپزخانه و یا دیوار شیشه ای در حمام فکر کرده اید؟ امروزه در طراحی خانه های مدرن از شیشه به روش های خاص استفاده می شود. اگر می خواهید جزئیات براق و مدرن به فضا بیفزائید، به فضاهای مرطوب خانه خود نظیر آشپزخانه و یا حمام شیشه اضافه کنید.

از شیشه به عنوان دیوارهای جداکننده بین اتاق خواب مستر و حمام مستر استفاده کنید. بلوک شیشه ای نیز به نور اجازه عبور می دهد و اگر مات انتخاب شود، حریم خصوصی ایجاد می نماید. سعی کنید از متریال های مختلف شیشه ای در تمام اتاق های خانه خود استفاده نمائید.

شیشه

کاربردهای شیشه در طراحی فضای خارجی ساختمان
امروزه استفاده از شیشه در نمای ساختمان خصوصاً ساختمان های تجاری بلند بسیار رایج شده است. اگر می خواهید خانه شما با فضای بیرون مرتبط باشد می توانید از شیشه های عریض گران قیمت و وسایل شیشه ای در خانه خود استفاده کنید.

نکات مهم در استفاده از شیشه
محدودیت های بسیار کمی در خصوص استفاده از شیشه وجود دارد. برای مثال هنگامی که اقدام به انتخاب شیشه برای طراحی داخلی منزل خود می کنید باید تغییرات دمایی و سرد شدن و یا گرم شدن ناگهانی هوا را مد نظر قرار دهید. همیشه برای هر مشکلی راه حل وجود دارد. اگر خانه شما در منطقه ای سردسیر قرار گرفته می توانید از شیشه هایی که ضخامت بالایی دارند استفاده نمائید.

شیشه در خانه هایی که به سبک مینیمالیسم طراحی شده اند برای ورود نور و تهویه مناسب استفاده می شوند. هنگام انتخاب این متریال به این نکته دقت کنید که برای ورود نور بیشتر کجا باید این متریال را به کار ببرید. اگر می خواهید شیشه را به صورت نازک یا ضخیم مورد استفاده قرار دهید، در هر صورت خانه شما از این متریال ایده آل سود خواهد برد. با توجه به سبک مورد نظر خود، از معماری مدرن و مجله های طراحی داخلی الهام بگیرید و از ایده هایی که برای استفاده از شیشه در آن ها مطرح شده استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>