اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گوشت شترمرغ

صادرات انواع گوشت شترمرغ:
صادرات انواع گوشت شترمرغ به کشور های مانند روسیه، افغانستان، ترکیه و… از ایران انجام می گیرد. با توجه به کیفیت گوشت شترمرغ ایران، صادرات آن به کشور های اروپایی نیز در حال انجام است.

یکی از راه های موفقیت اقتصادی هر کشوری، حضور مناسب در بازار های خارجی است. همچنین یکی از روش های بسیار مهم برای کمک به اقتصاد ایران، صادرات محصولات غیر نفتی به کشور های مختلف است.

صادرات انواع گوشت شترمرغ از زمینه های اقتصادی مهم کشور است. به طوری که ایران دومین تولید‌کننده، بهترین نوع گوشت شترمرغ در جهان به شمار می رود.

انواع گوشت شترمرغ:
انواع گوشت شترمرغ در بازار ایران و جهان به شرح زیر است:

  • ران بدون استخوان شترمرغ.
  • ماهیچه شترمرغ.
  • فیله شترمرغ.
  • گردن شترمرغ.
  • بال شترمرغ.
  • بازوی شترمرغ.
  • دل و جگر شترمرغ.

خواص و خصوصیات گوشت شترمرغ:
شترمرغ از گونه پرندگان است، و اولین زادگاه آن آفریقا بوده است. که امروزه در مناطق مختلف جهان یافت می شود. امروزه در ایران نیز شترمرغ های افریقایی پرورش داده می شود.

از خصوصیات گوشت شترمرغ می توان به قرمز بودن آن اشاره کرد. که چربی و کلسترول کمتری نسبت به سایر گوشت ها دارد.یک خواص دیگر گوشت شترمرغ، بدون انگل بودن آن است. که با توجه به افزایش قیمت گوشت گاو و گوسفند، در بازار بسیار خریدار دارد.

گوشت شترمرغ چه طبعی دارد؟
گوشت شترمرغ گوشتی قرمز است. با توجه به اینکه طبعی گرم و خشک دارد، برای تمامی افراد استفاده از آن ضروری و همچنین یک نیاز اصلی است.

یکی از دلایل اصلی فواید بسیار گوشت شترمرغ، فاقد چربی بودن و بدون کلسترول بودن آن می باشد.علاوه بر این‌ها برای باد های دستگاه گوارش، برای درد های مفصلی و… بسیار توصیه می شود.

صادرات انواع گوشت شترمرغ ایران:
ایران یکی از کشور های تولید کننده برتر در زمینه گوشت شترمرغ می باشد.و هر ساله علاوه بر گوشت شترمرغ، پوست و چرم شترمرغ را نیز به کشور های مختلف صادر می کند.

کشور های روسیه، قطر، عراق، افغانستان و ترکیه از مقصد های صادراتی ایران برای گوشت شترمرغ هستند.ایران سالانه 3 هزار تن گوشت شترمرغ تولید می کند و در بازار های جهانی به فروش می رساند.

قیمت گوشت شترمرغ صادراتی:
قیمت گوشت شترمرغ در ایران با توجه به بازه های زمانی مختلف، متفاوت خواهد بود.با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر قیمت بیشتر گوشت ها و همچنین خوراک شترمرغ افزایش یافته است، قیمت خود گوشت شترمرغ صادراتی نیز افزایش داشته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
Kiaei:
سلام و درود خدمت همه ی دوستان عزیز . بنده شرایط پرورش و راه اندازی مزرعه ی شترمرغ را دارم . در حال حاظر به دنبال افراد صادر کننده و بازار هدف خارج از کشور هستم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمدمحمد نژاد:
فروشنده گوشت شتر مرغ هستم
مهدی کل محمدزاده :
ایا گوشت شترمرغ را میشه صادر کرد میخاهم اطلاعات کسب کنم و بعد انشالله ببین چه دوره ای داره برا صادرات
پاسخ زینگ:
سلام.
هزینه مشاوره تخصصی 10 میلیون تومان می باشد
جهت دریافت وقت قبلی 02174361000 تماس بگیرین

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>