اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرم شترمرغ

صادرات چرم طبیعی شترمرغ به ترکیه:
پوست چرم طبیعی شترمرغ یکی از کالای ویژه برای صادرات به کشور هایی همچون ترکیه، انگلیس، ایتالیا و اروپا محسوب می شود، بنابراین در هنگام تولید به کیفیت این چرم مرغوب بسیار توجه می کنند.

صادرات پوست چرم شترمرغ زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که سود بسزایی برای تاجر داشته باشند، همچنین یکی از چرم های بسیار مرغوب و باکیفیت برای تولید محصولات به حساب می رود و ارزش آن به صورت جهانی مشخص می‌گردد.

گاهی استفاده از پوست شترمرغ برای تولید عمده انواع چرم طبیعی در کشور با هدف صادرات این محصول باکیفیت به کشور ترکیه انجام می شود.

پوست شترمرغ

پوست چرم طبیعی شترمرغ:
آیا می دانید که پوست شترمرغ به چه دلیل پس از کشتار از لاشه ی آن جدا می‌شود و به فروش می‌رسد؟!

پوست شترمرغ پس از انجام عملیات دباغی، به نوعی چرم طبیعی و گران قیمت تبدیل می شود که بسیار زیبا و بادوام است و در تولید انواع محصولات چرمی به کار می رود.

خوشبختانه در ایران، این عمل به خوبی و به مقدار زیادی انجام می شود به حدی که بخشی از صادرات چرم شترمرغ طبیعی از کشور ما انجام شده است.

توجه به وضعیت پوست شترمرغ برای تولید چرم، از زمان جوجه بودن آن باید آغاز شود تا آنکه با کیفیت‌ترین چرم را در نهایت بتوان تولید کرد و به فروش رساند.

صادرات پوست چرم به ترکیه:
پوست شترمرغ را به دقت زیر نظر متخصصین با هدف تبدیل شدن به چرم صادراتی، پرورش می‌دهند. به نحوی که پوست شترمرغ در طول حیات خود، باید صحیح و سالم و عاری از هر گونه زخمی باقی بماند.

زمانی که پوست سالم شترمرغ دباغی شود، چرم طبیعی و باکیفیت تولید می شود تا آماده ی صادرات به کشور ترکیه گردد.

استفاده از چرم شترمرغ در ترکیه برای ساخت کیف و کفش گران بها رواج دارد و غالبا محصولات تولید شده در این کشور به منظور صادرات به سایر کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از این رو این کشور خواستار صادرات چرم شترمرغ تولید شده در کشورمان می باشد، تا نیاز خود را بتواند تامین کند.

صادرات پوست و چرم شترمرغ:
پوست و چرم شترمرغ هر کدام به تنهایی یک کالا محسوب می گردند، البته نمی توان گفت که پوست خام شترمرغ یک کالای اساسی بشمار می رود، چون در واقع مواد اولیه کارخانه دباغی و تولید چرم است.

برخی از افراد برای صادرات چرم، ابتدا به طور اشتباه پوست خام شترمرغ را انتخاب می کنند، اما نمیدانند که مشکلات صادرات و واردات دارد و از همه مهم‌تر، اگر وضعیت نگهداری به درستی رعایت نگردد در کوتاه‌ترین زمان فاسد خواهد شد، در نتیجه از بین می‌رود.

بنابراین افراد با ورود به تجارت چرم شترمرغ، متوجه می‌شوند که پوست شترمرغ برای صادرات مناسب نیست و باید چرم شترمرغ طبیعی را انتخاب کنند، همچنین پس کمی کسب اطلاعات و تجربه، به این درک می‌رسند که چرم پوست شترمرغ هم انواع مختلفی دارد و هر کشور یک نوع و کیفیت خاص را انتخاب می‌نماید.

تجارت چرم شترمرغ:
امروزه بسیاری از تاجران فعال در حوزه پوست و چرم طبیعی، سعی می کنند تا انواع چرم طبیعی را در لیست صادراتی و بازاریابی خود قرار می دهند.

ظرفیت صادرات چرم شترمرغ و دیگر چرم‌های لوکس مورد تولید در ایران بسیار بالا است و شرکت‌های قوی و معتبر که در زمینه دباغی کار می‌کنند، توانسته‌اند کیفیت بین المللی را با وارد کردن دانش روز، به دست آورند.

یک از مواردی که در تجارت چرم شترمرغ و انواع چرم طبیعی مورد بررسی قرار می گیرد، مواد اولیه است که در دباغی پوست مورد استفاده می‌گیرد، چون برخی از کشور‌های جهان به دنبال، چرمهایی هستند که از مواد گیاهی یا طبیعی تولید گشته باشد یا بهتر بگوییم روند دباغی به گونه باشد که برای پوست و جسم انسان در هنگام استفاده از محصولات چرمی، ضرر نداشته باشد یا حساسیت ایجاد نکند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
شهرام شیرمحمدی:
با سلام لطفا کد تعرفه 8 رقمی چرم وپوست شتر مرغ را جهت تعیین میزان صادرات و واردات برای این جانب ارسال بفرمائید
پاسخ زینگ:
سلام
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>