اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنل ضد حریق

پنل هایی ضد حریق، با نام سیستم ساندویچی که در اتصال با پنل فیبر متراکم کاربرد پیدا می کند، محصولی است که به تازگی در صنعت ساخت ساز معرفی شده است. این محصول جدید در ترکیب با اجزای مختلف و در طیفی گسترده از یک ترکیب ساده با پنل فیبر متراکم تا ساختارهای ساندویچی چند لایه موجود هستند که این اجزا در نهایت یک واحد یکپارچه را شکل می دهند.

این سیستم نوین به ساخت درب های ضد حریق که در واقع یکی از کاربرد های اصلی این مصالح است، کمک می کند. کاربران این محصول می توانند به راحتی با چسباندن پنل های ضد حریق به دیگر اجزای درب های موجود، نیاز خود را برای داشتن یک درب ضد حریق تامین کنند.

همچنین، مقاومت حرارتی برخی از ساندویچ ها به صورت موفقیت آمیزی به شکل یک عضو مستقل یا در ترکیب با اجزای در آزموده شده اند. به عنوان مثال، پنل های مشخصی از سیستم ساندویچی شرکت تولید کننده ی این محصول که به صورت منحصر به فرد برای ایالات متحده طراحی و تولید شده اند، مقاومت حرارتی بین 20 تا 90 دقیقه را گواهی می کنند.

مقررات قانونی متنوع

با توجه به انواع ترکیبات ارائه شده توسط شرکت سازنده این پنل، تولید کنندگان درب در کشورهای مختلف، به صورت انعطاف پذیر می توانند به الزامات قانونی قابل اجرای آن کشور پاسخگو باشند. برای مثال، پنل 8 لایه ی آزموده شده در برابر آتش با مقاومت 90 دقیقه ای، هنگامی که بر روی درب هایی نصب می شود که دردیوارهای کم ضخامت در ایالات متحده مورد استفاده قرار می گیرد، دو مزیت را در بر دارد:

ترکیب ضخامت کم  با خاصیت ضد حریق بودن که به صورت قانونی مورد نیاز استو پایداری 90 دقیقه ای در برابر آتش همراه با محصولات پنل، مشتریان استانداردهای مورد نیاز برای ساختن درب های خود را به دست می آورند، و نتیجتا در وقت و هزینه خود انجام آزمون های پر هزینه ی حرارتی، صرفه جویی می کنند. مقررات قانونی مختلفی در اروپا اعمال می شود. در اینجا با توجه به مقررات اطفای حریق، تولید کننده درب بایستی کل درب را با تمامی اجزای آن در معرض تست حرارتی قرار دهد زیرا، زمایش کردن تک تک اجزای درب بهینه نمی باشد.

مزایا:

  • این پنل ها تمامی لیست نیاز هایی را که توسط موسسه ی کنترل کیفیت صادر می شود و یک درب جهت ضد حریق بودن باید دارا باشد را پوشش می دهد. این لیست شامل هسته درب، سیستم و تجهیزات ضد آب کردن لبه های در و تثبیت 20 تا 90 دقیقه مقاومت حرارتی برای بدنه و قاب درب های چوبی ضد حریق است.
  • این پنل ها هم در مقابل آتش و هم دود مقاوم بوده و در برابر حرارت نیز ایزوله هستند.
  • این پنل ها در دمای 100 درجه ی سانتی گراد واکنش پایین در برابر حرارت داشته و به کندی در برابر حرارت واکنش نشان می دهد.
  • این پنل ها با ضخامت کم به اندازه ی 4.445 سانتی متر ساخته شده اند.
  • تنوع در طرح های زیبا از طریق ایجاد تنوع در سطوح بیرونی و قابل رویت این پنل ها فراهم آمده است.

نحوه ی نصب:

  • این پنل ها را می توان با قیچی های معمولی که برای برش ورق های فلزی استفاده می شود، برید.
  • قطعات کوچک می تواند با استفاده از دستگاه پرس تولید شوند.
  • این پنل ضد حریق می تواند میخ کوبی، اره و دریل شود و می تواند با استفاده از چسب که به خوبی به رزین های اپوکسی می چسبد چسبانده شود.
  • وقتی که این پنل تا 60 درجه ی سانتی گراد حرارت داده شود این پنل ها آماده شکل دهی هستند تا به فرم مطلوب و مورد نظر با تا کردن یا غلتاندن شکل داده شوند.
  • دارای سطحی براق بوده و از 17.1 تا 535.5 سانتی متر مربع موجود است. با دارا بودن خصوصیت سیستم نر و مادگی، نصب رویه صاف آن را آسان می کند.
  • لوازم و اجزای درب با دوام بوده و پس از استفاده ی طولانی همچنان موثر و کاربردی باقی می مانند.
  • تجهیزات مقاوم جدیدی به عنوان اجزای درب آزموده شده و به جهت تکمیل طیف درب ها معین شده اند.
  • استفاده از این مصالح هم به عنوان هسته ی مرکزی درب و هم پوشش لبه های درب امکان پذیر است.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>