اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پودر دستی

صادرات پودر دستی به افغانستان:
اهمیت به نظافت شخصی و لباس ها امری حیاتی است که توجه بسیار به آن زمینه سلامت خود و اجتماع را فراهم می آورد. یکی از اقلام مصرفی که به کمک آن می توانیم به سادگی به امر نظافت و شستشو لباس ها بپردازیم، پودر شستشو می باشد که بیشتر به صورت دستی و ماشینی موجود می باشد.

کشورمان ایران یکی از برترین تولید کنندگان پودر دستی در منطقه است و صادرات پودر دستی به افغانستان یکی از بزرگ ترین تجارت های بین المللی فروش این محصول بوده و تولید کنندگان ایرانی همواره برای صادرات این پودر به افغانستان از مرز سیستان و بلوچستان کمک می گیرند.

بارزترین ویژگی پودر دستی صادراتی:
پودر دستی یکی از اقلام صادراتی از انواع مواد شوینده ای است که به دلیل ویژگی و کیفیت عالی و درجه یک همواره از سوی کشورهای همسایه و بازارهای جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

از بارزترین ویژگی پودر دستی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خاصیت ضد بو.
  • قدرت حفظ رنگ لباسو.
  • حفظ ظاهر و بافت البسه.
  • قابلیت از بین بردن سریع آلودگی و لکه های موجود بر روی بافت لباس.

خرید بدون واسطه پودر دستی:
امروزه برترین روش فروش انواع پودر دستی، روش عرضه محصول به صورت بدون واسطه و مستقیم است. خرید پودر دستی به صورت بدون واسطه به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچگونه مبلغ بالا، با کیفیت ترین نوع محصول را برای مصارف گوناگون خود برگزیده و از کاربرد و ویژگی ممتاز آن ها به بهترین نحو و با کمترین قیمت ممکن استفاده و بهره برداری کنید.

در کشورمان همواره امکان خرید مستقیم و به دور از واسطه از سوی فعالین حوزه تولید انواع پودر دستی کیفی محقق شده است و این صنعتگران به وسیله سیستم های غیرحضوری فروش توانسته اند به صورت نامحدود به تمامی مشتریانشان از جمله خریداران ایرانی و خارجی بی هیچ دغدغه ای متصل شده و ثبت‌کننده سفارش آن ها باشند.

باید بگوییم که امکان صادرات پودر دستی به بازارهای بین المللی کشور افغانستان نیز به کمک سیستم های تجاری غیرحضوری تحقق یافته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>