اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار، نوعی ایزوگام روکش دار با لایه ای از جنس فویل می باشد. ایزوگام طرح دار محصولی جدید به شمار می آید که بهترین نوع ایزوگام مرغوب و با کیفیت، نسبت به سایر انواع معمولی، و از جمله طرح های آن می توان به طرح چمنی، سرامیک، سنگ، چوب، طرح لانه زنبوری و انواع دیگر اشاره کرد که همین تنوع در رنگ و طرح موجب جذابیت بیشتر و جلب رضایت مشتریان شده است.

در طی سالها تجربه و فعالیت کارخانجات متعدد ایزوگام کاری و صنایع مرتبط با آن، توانسته اند به محصولات به روز و مدرن دست یافته که از برجسته ترین آنها می توان توسعه فروش ایزوگام طرح دار را نام برد.
در ساخت ایزوگام طرح دار، فویل و یا به عبارت دیگر لایه ای از آلومینیوم، به عنوان روکش استفاده می شود. این لایه از فویل، مقاومت ایزوگام را بالا برده و زیبایی خاص و مشتری پسند به آن می بخشد.

چند معیار تعیین قیمت ایزوگام طرح دار

  • محل تهیه ایزوگام: دقت داشته یاشید جایی که برای تهیه ایزوگام مورد نظرتان به آن مراجعه میکنید، در کیفیت و ماندگاری محصولتان بی تأثیر نخواهد بود. هدف شما از تهیه ایزوگام و محلی که بناست ایزوگامتان در آنجا نصب و پیاده سازی شود، در انتخاب طرح و جنس حایز اهمیت است. هم چنین با تغییر نقش و طرح ایزوگام، قیمت آن نیز متفاوت خواهد شد.
  • ضخامت و وزن: از جمله عوامل دیگری که در ضخامت و وزن و قیمت نهایی رول ایزوگام تأثیر گذار بوده و نقش اساسی دارد، وجود مواد اولیه ای همچون قیر، تیشو و پلی استر می باشد. درصد خلوص استفاده شده از این مواد اولیه در تعیین قیمت هر رول از ایزوگام خریداری شده نیز موثر است.
  • ایزوگام طرح دار شما را در نصب و راه اندازی صحیح، توسط ایزوگام کار های معتمد و مجرب، به چالش کشانده و ملزم می کند در انتخاب نصاب مورد نظرتان دقت بیشتری به خرج دهید. چرا که هرگونه سهل انگاری و بی توجهی نصاب، موجب آسیب رساندن به طرح و لایه های ایزوگام شده و هزینه های جانبی برایتان به دنبال خواهد داشت. لذا در اختیار گرفتن نصاب ماهر و مجرب در حین پیاده سازی عایق رطوبتی، امری با اهمیت و موثر در تعیین قیمت نهایی ایزوگام خریداری شده تان می باشد.

مقاومت ایزوگام طرح دار

طی تحقیقات به عمل آمده، از مهم ترین معیارهای انتخاب نوع ایزوگام برای مشتریان، مقاومت و کشش محصول است. جالب است بدانید ایزوگام طرح دار با روکش فویل آلومینیومی در مقایسه با سایر ایزوگام های ساده مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بیشتری دارد. معمولا این جنس از ایزوگام حداقل 15 سال ضمانت می شود. خریداران می توانند پیش از انتخاب طرح مورد نظر با مشاوره و کسب اطلاعات و راهنمایی از کارشناسان زبده این کار از صحت انتخابشان اطمینان حاصل نمایند.

از آنجا که ایزوگام طرح دار در میان مشتریان محبوب و در مقایسه با سایر ایزوگام ها شیک و جذاب تر بوده است، طبیعی است ادعا کنیم می توان از تنوع و ویژگی های منحصر به فرد آن در پوشاندن اماکن و محل های مختلف از جمله زمین های بازی دیوار ها و … استفاده کرد.

ایزوگام بدون روکش

  • به عنوان زیر کاری در پی و فنداسیون همچنین کف و دیوار حمام و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آن در حقیقت یک نوع لایه پلاستیکی نازک و یا پلی اتیلن می باشد.
  • در تماس با شعله از بین میرود.

ایزوگام روکش دار یا فویل دار

  • روکش آن از جنس فویل آلومینیوم بسیار نازک است.
  • از آنجا که آلومینیوم نور را بازتاب می کند و خاصیت بازتاب نور دارد در مواردی که ایزوگام در معرض نور مستقیم خورشید باشد در مکان های مانند پشت بام جهت جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به صورت عمودی کار می کند.
  • به علت زیباییی، نمای خاصی به محل می دهد.

جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار

در ساخت ایزوگام طرح دار، در نوع عایق رطوبتی آن، به جای استفاده از فویل آلومینیومی از فیلم 32 میکرون و 25 میکرون وارداتی استفاده می شود. لازم است در فرمولاسیون این نوع ایزوگام نهایت دقت و توجه به کار رفته شود که در استحکام، چسبندگی و مقاومت آن خللی وارد نشود. نام دیگر ایزوگام طرح دار ایزوگام رنگی است که بر حسب نیاز مشتری و بر اساس درخواست ایشان همچنین پیشنهادات کارشناساسان زبده تولید و توسعه می یابد.

در ساخت ایزوگام رنگی المان های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته می شود. برای مثال لازم است در ساخت این نوع ایزوگام از قیر پالایشگاهی با درصد خلوص بالایی استفاده شود و به دنبال آن مواد مصرفی باید هماهنگی لازم را داشته باشند تا نتیجه مطلوب و زیبایی نمایان شود. معمولاً در بهترین نوع رنگی از پایه بر اساس طرح و نوع نقش مورد نظر استفاده می شود که البته تعیین قیمت مصوب تأثیر گذار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>