اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معایب ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار یک نمونه از انواع ایزوگام های روکش دار و مرغوب هستند که در بازار توانسته اند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. این نوع از ایزوگام عموماً از جنس فویل می باشند و لازم است ازنظر عبور و نفوذ رطوبت، عایق باشند.

استفاده از این فویل که عموماً از جنس آلومینیوم است، استحکام و زیبایی این نوع را ارتقا می دهد. لازم به ذکر است که ضخامت این فویل ها بسیار ناچیز است و به همین علت بر زیبایی آن ها اصلاً اثر سویی نخواهد داشت.

معایب ایزوگام طرح دار چیست؟

بنا بر آنچه گفته شد برای ساخت این نوع خاص از ایزوگام ها تلاش شده از موادی مرغوب با بالاترین کیفیت ممکن استفاده شود. گارانتی طولانی مدتی که پس از خریداری برای این دسته از عایق ها ارائه می شود، عملاً دست ما را برای بیان هرگونه موردی در زمینه معایب ایزوگام طرح دار بسته است.

اگر بیان کیفیت بالا، نگاه شما را به سمت هزینه لازم برای نصب و خرید آن ها جذب کرده است باید گفت این مسئله تحت تأثیر عوامل مختلفی است. به عبارت بهتر، کیفیت بالای این ایزوگام ها در بالا رفتن نجومی قیمت خرید و نصب آن ها اثرات آن چنانی ندارد و نمی توان گفت یکی از معایب ایزوگام طرح دار است.

عموماً هزینه ای که شما صرف خریداری و نصب می کنید تا حد زیادی تابع ضخامت و حجم ایزوگام طرح داری است که شما قصد خریداری دارید. البته دراین بین اینکه شما از چه شهری و از چه نمایندگی اقدام به خرید و دریافت خدمات می کنید نیز هم در کیفیتی که دریافت می کنید و هم هزینه ای که صرف می کنید، بسیار اثرگذار است.

درصد خلوص مواد به کاررفته شده برای ایزوگام طرح دار در کنار داشتن مواد اولیه ای همچون قیر، تی شویی و … از دیگر مسائلی هستند که هزینه لازم شما را برای خریداری و نصب این ایزوگام ها تحت تأثیر قرار می دهند.

خریداری و همچنین نصب ایزوگام طرح دار باکیفیت و زیبایی که از خود نشان می دهد و همچنین گارانتی پس از فروش خود یک انتخاب بسیار هوشمندانه به شمار می رود. این نوع عایق هم در زیبایی نمای ساختمان شما با صرف حداقل هزینه ممکن و هم در افزایش طول عمر ساختمان به علت جلوگیری از نفوذ نم، رطوبت و گرما بسیار مؤثر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>