اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایزوگام رنگی

لازم به ذکر است که مزیت های ایزوگام رنگی طرح دار نسبت به سایر انواع آن علاوه بر عایق رطوبت بودن، استحکام مکانیکی بالای آن ها و همچنین مقاومت بالای این ایزوگام ها نسبت به اشعه های مختلف آفتاب همچون فرابنفش است.

این نوع از انعطاف پذیری و کشش بالاتری نسبت به دیگر نمونه های عایق موجود در بازار برخوردار هستند. در فرمولاسیون این ایزوگام های طرحدار باید توجه زیادی به کار گرفته شود تا اشتباهی در محاسبات منجر به ایجاد تغییرات سویی در خواص آن ها همچون چسبندگی، استحکام و … نگردد.

البته این فرمولاسیون نیز تابع عوامل مختلفی است و یکی از مهم مسائلی که به صورت مستقیم آن را تحت تأثیر قرار می دهند، بحث شرایط آب و هوایی منطقه ای که قصد استفاده از آن را داریم و همچنین نوع استفاده ما از آن است.

مثلاً اگر قصد داریم از ایزوگام رنگی طرحدار برای پوشاندن کف استخر استفاده کنیم، پارامترهایی همچون مقاومت نسبت به رطوبت و نم، چسبندگی، استحکام و … ازجمله مسائل بسیار مهمی هستند که بی شک فرمولاسیون عایق را تحت تأثیر خود قرار می دهند.

همان طور که گفته شد ایزوگام رنگی طرح دار یک عایق رطوبتی بسیار خوب نیز به شمار می رود. این مسئله در جلوگیری از نم ساختمان نیز جلوگیری کرده و یک مزیت بسیار مهم در بحث زیبایی ساختمان و همچنین طول عمر آن به شمار می رود.

ایزوگام طرح دار همچنین ضمن برخورداری از کیفیت بالا، دوام و ماندگاری قابل قبولی دارد و عموماً تا 20 سال گارانتی پس از خرید برخوردار است که این مسئله یک نقطه قوت بسیار اساسی برای آن به شمار می رود.

هزینه پایین آن ها نسبت به تجمیع عایق و نما و همچنین امکان نصب آسان از دیگر مزیت های آنهاست که سبب شده استفاده از آن ها به جای آجر در زیبایی نمای ساختمان رایج باشد. البته کاربردهای آن صرفاً به زیبایی نمای ساختمان محدود نمی شود بلکه می توان از آن ها برای کف استخر و زمین های ورزشی نیز استفاده کرد.

لازم به ذکر است ایزوگام های رنگی طرح دار به علت توان بالایی که نسبت به جذب نور خورشید دارند و ازاین جهت برای افرادی که در مجاورت این ساختمان ها سکونت دارند، به منزله یک نعمت به شمار می روند.

انواع ایزوگام طرحدار به دسته بندی زیر تقسیم می شوند:

  • طرح آجرنما (در دو سبک موزاییکی و سنگی)
  • لانه زنبوری
  • چمنی
  • سنگی
  • چوب
  • ورساچه و …

گستردگی در رنگ و طرح در انواع ایزوگام طرح دار یکی از مهم ترین دلایلی است که این نوع از عایق ها را نسبت به انواع دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>