اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایزوگام تک لایه و دو لایه

انواع ایزوگام از نظر لایه به سه دسته تقسیم می شود. مورد اول که به آن ایزوگام تک لایه میگن، یک لایه تشکیل شده معمولا لایه داخلی تشکیل دهنده آن، الیاف پلی استر یا اسپان باند است. این ایزوگام ها چون تک لایه هستند دارای انعطاف بالاتری می باشند و در مکان های گنبدی و جایی که نیاز به انعطاف بیشتری دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع دیگی از ایزوگام که به آن ایوگام دولایه گفته می شود، از دو لایه داخلی الیاف پلی استر و الیاف شیشه استفاده شده است. الیاف شیشه یا اصطلاحا تیشو برای استحکام بیشتر ایزوگام استفاده می شود و ایزوگام به راحتی خم نمی شود و معمولا دوام بالاتری و جذب قیر بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه دارد و همین باعث می شود کیفیت این ایزوگام نسبت به ایزوگام تک لایه بالاتر باشد.نوع دیگری از ایزوگام هست که به ایزوگام سه لایه معروف است، این ایزوگام از سه لایه الیاف داخلی استفاده شده که این نوع ایزوگام با جذب قیر بالاتر دارای کیفیت بالاتر است.

ایزوگام تک لایه

ایزوگام تک لایه از یک لایه تیشو پلی استر که قیراندود شده است تولید می شود.ایزوگام تک لایه برای پوشش محل هایی که دارای ناصافی است مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال جهت پوشش گوشه های دیوار یا محل های دارای پستی و بلندی زیاد.

ایزوگام تک لایه دارای استحکام کمتر و انعطاف بیشتر است و اگر در محل هایی که رطوبت زیاد باشد استفاده شود، ممکن است دو لایه از ایزوگام تک لایه روی هم جهت ایجاد مقاومت بیشتر نصب شوند.
ایزوگام تک لایه دارای ضخامت کمتر حدود 2 تا 3 میلیمتر است.قیمت ایزوگام تک لایه در مقایسه با ایزوگام دولایه کمتر است و ممکن است جهت صرفه جویی در هزینه ها در محل هایی که رطوبت کمتر است به دلایل اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.

ایزوگام دو لایه

ایزوگام دولایه شامل یک لایه پلی استر، یک لایه تیشو اضافی جهت استحکام بیشتر و لایه های قیر و فویل می باشد. این نوع ایزوگام ضحامت بیشتری دارد و برای ایزوگام بام و دیوار بیرونی و محل هایی که رطوبت آن زیادتر است استفاده می شود.

  • ایزوگام دو لایه در مقایسه با ایزوگام تک لایه قیمت بیشتری دارد.
  • ایزوگام دولایه انعطاف کمتری دارد و برای نصب در گوشه ها یا محل هایی که پستی و بلندی دارند، چندان مناسب نیست.
  • ایزوگام دولایه در مقایسه با تک لایه قیمت بیشتری دارد.
  • ضخامت ایزوگام دو لایه معمولا حدود 3 تا 5 میلیمتر است.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>