اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد ایزوگام فویل دار

پوشش ایزوگام فویل دار از آلومینیوم است که بیشتر مواقع در کارخانه بر روی ایزوگام پرس می شود و یا پودر و نایلکس می شود.اغلب فروشندگان فکر می کنند که ایزوگام های فویل دار بهتر از سایر مدل های دیگر هستند و خریداران را تشویق به خرید این نوع محصول می کنند.

اما حقیقت این است که فویل روی ایزوگام تأثیری بر روی کیفیت آن نخواهد گذاشت.بایستی به این نکته را مد نظر داشت که وجود فویل به تنهایی نمی تواند تضمین کننده کیفیت بالای ایزوگام باشد و شاخص مناسبی برای انتخاب یک ایزوگام مرغوب نخواهد بود.

کاربردهای ایزوگام فویل دار

فویل موجود بر روی ایزوگام هیچ تأثیری بر کیفیت آن ندارد، تنها به این دلیل است که موجب زیبایی آن می شود و زیبایی یکی از ویژگی های ایزوگام فویل دار است.وجود فویل بر روی ایزوگام باعث می شود که زمان هایی که تابش نور خورشید بسیار شدید است، فویل که روی ایزوگام است نور را منعکس کند و از شل شدن ایزوگام و از هم گسیختگی آن جلوگیری کند.

در ضمن وجود فویل مانند یک رسانا عمل می کند که در زمان های بارش باران و به ویژه رعد و برق، فضای پشت بام خطرناک می شود و خطر برق گرفتگی ممکن است اتفاق بیفتد.به همین علت توصیه می شود در این مواقع به هیچ عنوان روی پشت بام رفت و آمد نداشته باشید.

مزیت های ایزوگام فویل دار

فویل در واقع به ورق هایی از آلومینیوم گفته می شود که عرض و ضخامت آن ها مشخص است و انعطاف پذیری بالایی دارد.این فویل ها در هنگام تولید بر روی سطح آن قرار گرفته و پرس می شوند تا از انعکاس نور جلوگیری کند و مانع از گرم شدن بیش از اندازه ایزوگام شود.

همچنین ایزوگام های فویل دار باعث مقاومت بیشتر ایزوگام در برابر نور آفتاب، گرما، باران اسیدی و خوردگی می شود.مسلما قیمت ایزوگام هایی که فویل آن دارای مواد استاندارد باشد بیشتر از ایزوگامی است که فویل آن غیر استاندارد است، علت آن نیز به این خاطر است که فویل های بسیار نازک، در زمان نصب توسط افرادی که در زمینه نصب و اجرای ایزوگام فعالیت می کنند، از هم جدا می شوند.

بهتر است حتما از ایزوگام های استاندارد استفاده کنید:

  •  استاندارد ضخامت فویل ایزوگام باید بین 14 تا 16 میکرون باشد.
  • عرض فویل های ایزوگام باید 95 سانتی متر باشد به این علت است که نیاز به هم پوشانی سطح دارد.
  • وزن هر رول از ایزوگام باید بین 200 تا 280 کیلوگرم باشد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>