اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یکی از ابزارهای پرکاربرد که از قدرت، سرعت و دقت بالایی در برش چوب برخوردار می باشد، اره فارسی بر است. بدون شک اگر به دنبال طراحی یک کارگاه حرفه ای چوب هستید، استفاده از این ابزار مدرن یکی از الزامات در این بخش می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های این محصول بیش تر آشنا شوید.

اره

ویژگی های اره فارسی بر
همان گونه که در بالا نیز اشاره شد، یکی از دستگاه های پیشرفته در نجاری و کار با چوب، اره فارسی بر می باشد. آن چه که باعث وجه تمایز این دستگاه با سایر نمونه ها شده است، امکان برش دقیق با زوایای خاص با سرعت بالا می باشد.

این دستگاه امکان برش اریب، عمودی، افقی و ترکیب برش اریب و 45 درجه را ایجاد می کند. آن چه که باعث نام گذاری این دستگاه به این نام شده است، برش زاویه دار قطعات می باشد. بد نیست بدانید که از این دستگاه نه تنها برای برش چوب بلکه برای برش فلز، پلاستیک و غیره نیز استفاده می شود.

نکات مهم خرید اره فارسی بر

در ابتدا و در هنگام خرید باید هدف و نیاز از خرید دستگاه مشخص شود. از دیگر فاکتورهایی که باید در این زمینه مورد توجه قرار داد، نوع منبع تغذیه، قدرت و سرعت موتور، قطر تیغه، عمق برش، وزن دستگاه، داشتن گیره، کیسه گرد و غبار، محافظ تیغه و داشتن خط برش لیزری می باشد. انتخاب سایز دستگاه باید بر اساس نوع کاربرد آن صورت پذیرد

موتور اره فارسی بر
موتور این دستگاه دو نوع زغالی و دینامی می باشد. از مزایای استفاده از موتور زغالی نسبت به دینامی می توان به امکان روشن و خاموش کردن پیاپی آن در طول کار اشاره کرد که باعث می شود فشار کم تری به موتور وارد شود. انواع دینامی اره فارسی بر باید در هنگام برش دائما روشن باشد. چرا که در این صورت فشار کم تری به دستگاه وارد می شود.

نکات ایمنی کار با دستگاه
در هنگام کار با دستگاه اره فارسی بر رعایت یک سری نکات ضروری است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرکت حفاظ دستگاه باید به شکل صحیح انجام شود تا تیغه برش به خوبی پوشانده شود.
  • در هنگام کار با دستگاه باید به دور بودن سیم دستگاه از مسیر برش دقت شود.
  • بهتر است برای برش قطعات کوچک (معمولا کوچک تر از 15 سانتی متر) از این دستگاه استفاده نشود.
  • توجه داشته باشید که تیغه ها حتما باید تیز باشند چرا که کند بودن تیغه ها می تواند خطرآفرین باشد.

معرفی بهترین برندهای اره فارسی بر
این ابزار نمونه ای از دستگاه هایی است که شرکت های قدرتمندی دست به تولید آن زده و در مدل ها و سایزهای مختلف در دسترس می باشند. در میان برندهای مختلف متابو، بوش، دیوالت، ماکیتا و آاگ در دسته بهترین انواع فارسی برها و البته گران قیمت ترین ها می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>