اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اره

انواع اره فارسی بر
این وسیله بر اساس نوع منبع تغذیه به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  • دستی
  • برقی
  • شارژی

نمونه های برقی و شارژی این محصول به چهار دسته تقسیم بندی می شوند و شامل موارد زیر می باشد:

  • صندوقی
  • ثابت
  • کشویی
  • کشویی دو طرفه

در ادامه به توضیح هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

اره فارسی بر دستی
این ابزار نمونه ای از ابزارهای راحت و قابل کنترل بوده و برای هرکارگاه مناسب می باشد. تنظیم زاویه در این دستگاه بسیار آسان بوده و از این رو می توان گفت کار با آن آسان می باشد.

اره فارسی بر برقی صندوقی
یکی از قدیمی ترین و دقیق ترین انواع این دستگاه، اره فارسی بر صندوقی می باشد. این دستگاه ساختار ساده ای داشته و از این رو استفاده از آن با محدودیت هایی رو به رو می باشد. از معایب این دستگاه می توان به وزن بالای آن اشاره کرد. از آن جایی که این وسیله دارای بدنه یکپارچه فلزی می باشد، با این نام شناخته می شود.

اره فارسی بر ثابت
این دستگاه نمونه جدیدتری از فارسی برهای صندوقی بوده و نسبت به آن قابلیت های بیش تری دارد. از این دستگاه برای برش های اصلی مانند برش افقی، عمودی و فارسی و برش زوایای گوناگون از یک طرف استفاده می شود. جهت برش در این ابزار از بالا به پایین می باشد. از این دستگاه برای برش قطعاتی که عرض کم تری داشته و نیاز به برش ظریف با طول بیش تر می باشد، استفاده می شود. حمل این دستگاه نسبت به نمونه صندوقی آسان تر می باشد.

اره فارسی بر کشویی
این دستگاه نسل جدیدی از فارسی برهای ثابت می باشد که در آن به منظور برش بیش تر از ریل هایی در طراحی آن استفاده شده است. تیغه این دستگاه بر روی این ریل سوار بوده و از این رو دارای حرکت رفت و برگشت می باشد. در برخی از نمونه های این محصول به جای ریل از بازو استفاده شده است که می تواند محدودیت های ریل را برطرف کند. از این دستگاه می توان برای برش قطعات بزرگ، عمیق و عریض استفاده کرد.

به طور کلی می توان گفت، مزیت استفاده از این دستگاه امکان برش با دامنه بیش تر می باشد. آن چه که در استفاده از این مدل باید مورد توجه قرار داد، سرویس به موقع دستگاه و تمیز کردن آن می باشد. وجود گرد و غبار می تواند تا اندازه زیادی بر قطعات متحرک کشویی تأثیر بگذارد و حرکت آن را دچار مشکل کند. بنابراین اگر سرویس و نظافت دستگاه به موقع صورت نگیرد می تواند بر عملکرد آن تأثیر گذاشته و باعث خرابی دستگاه شود.

در برخی مدل های این محصول از یک کیسه برای جمع آوری گرد و غبار استفاده شده است. نکته مهم تخلیه به موقع محتویات کیسه می باشد. چرا که در صورت عدم توجه به این موضوع خاک اره از جداره کیسه بیرون ریخته و می تواند باعث کثیف شدن دستگاه شود.

اره فارسی بر کشویی دو طرفه
این دستگاه شباهت های زیادی با نمونه قبلی دارد اما از قابلیت های بیش تر برخوردار می باشد. در این وسیله امکان حرکت تیغه به هر دو طرف وجود دارد.

اره فارسی بر شارژی
همان گونه که از نام این دستگاه پیداست، منبع تغذیه این دستگاه باتری بوده و از نظر جا به جایی محدودیتی ندارد. مهم ترین وجه تمایز این نمونه با انواع برقی، قدرت کم تر این محصول می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه شود. 

اجزاء مختلف دستگاه اره فارسی بر
این دستگاه دارای اجزاء مختلف بوده و شامل موارد زیر می باشد:

  • خروجی مخصوص جمع آوری خاک اره
  • گونیای درجه بندی شده در جهت برش های مورب
  • گونیای متصل به خط کش
  • حفاظ تیغه برای جلوگیری از صدمه به دست
  • اهرم تنظیم ارتفاع تیغه
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>