اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پیچ گوشتی شارژی نمونه ای از پر مصرف ترین ابزارها در مراکز صنعتی می باشد که از آن برای باز و بسته کردن پیچ استفاده می شود. استفاده از این ابزار آسان بوده و همه افراد توانایی استفاده از آن را دارند. در ادامه این مطلب به بیان جزئیات کامل در این زمینه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

درل

مزایای پیچ گوشتی شارژی
ویژگی های منحصربفرد این وسیله آن را به ابزاری پرکاربرد در صنعت تبدیل کرده است.

  • شاید بتوان گفت از مزایای بارز این وسیله صرفه جویی در زمان می باشد. این بدان معناست که در بازه زمانی بسیار کوتاه امکان باز و بسته کردن پیچ های زیادی را فراهم می کند. بنابراین سرعت انجام کار را به میزان زیادی بالا می برد.
  • این ابزار، قابل حمل بوده و جا به جایی آن آسان می باشد. اندازه این وسیله امکان حمل آسان آن را فراهم می کند.

انواع پیچ گوشتی شارژی بر اساس عملکرد
این ابزار بر اساس عملکرد به دو نوع مختلف تقسیم بندی می شود:

  • پیچ گوشتی شارژی الکتریکی

این مدل اندازه کوچکی دارد و از آن برای کارهای سبک استفاده می شود. اندازه کوچک این دستگاه حمل و جاسازی آن را آسان می کند.

  • پیچ گوشتی شارژی ضربه ای

این مدل برای فعالیت های سنگین و طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این مدل به گونه ای است که نیروی اضافی شبیه به مته چکشی اعمال می کند. این امر سبب می شود پیچ ها با سرعت به داخل متریال هایی که سختی دارند فرو رود.

انواع مدل بر اساس منبع انرژی

  • منبع برق

نمونه های برقی به طور مستقیم به منبع انرژی برق متصل می شوند. در این نمونه نیازی به تغویض باتری و یا شارژ کردن دستگاه نیست. از این رو برای فعالیت های سنگین ساختمانی مناسب می باشد.

این نمونه در ولتاژهای مختلف قابل دسترسی می باشد و ولتاژ دستگاه بر میزان توان خروجی دستگاه تأثیرگذار است. هرچه میزان ولتاژ بالاتر باشد، قدرت دستگاه بیش تر می شود. بنابراین می توان با توجه به نوع کاربرد، دستگاهی با ولتاژ مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار داد. نکته مهم در استفاده از این دستگاه رعایت جوانب احتیاط و جمع کردن سیم آن به گونه ای که مشکلی ایجاد نکند، می باشد.

  • شارژی

استفاده از پیچ گوشتی های شارژی نسبت به نمونه برقی بیش تر صورت گرفته و از محبوبیت بالاتری برخوردار می باشد. این نمونه نسبت به مدل برقی مزیت و برتری هایی دارد. برای مثال استفاده از آن ها در مکان هایی که پریز برق وجود ندارد، امکان پذیر می باشد. قدرت این دستگاه با باتری تامین می شود. هرچه توان باتری بیش تر باشد، قدرت گشتاور بالاتر رفته و در نتیجه باز و بسته کردن پیچ با سرعت و قدرت بیش تری انجام می شود.

آن چه که در انتخاب نمونه شارژی باید مورد توجه قرار گیرد، ظرفیت باتری است. هرچه ظرفیت باتری بیش تر باشد، زمان بیش تری کار کرده و قدرت آن نیز بیش تر می باشد. در میان انواع باتری، نمونه لیتیوم یون می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد.

این مدل از قدرت بالایی برخوردار بوده و وزن آن ها سبک می باشد. هم چنین مدت زمان بیش تری شارژ نگه می دارند. مدت زمانی که پیچ گوشتی های شارژی شارژ خود را حفظ می کنند، به اندازه وسیله و قدرت باتری بستگی دارد.

نکات مهم استفاده از پیچ گوشتی شارژی

  • توجه داشته باشید که در هنگام شروع کار با دستگاه در ابتدا از سرعت و گشتاور پایین شروع کنید و پس از گذشت مدت زمانی به تدریج آن را افزایش دهید. این کار به محافظت از سطح کار کمک می کند.
  • برای انتخاب این ابزار کاربردی علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره شد، بهتر است مدل هایی انتخاب کنید که از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار می باشند.
  • توجه داشته باشید از ریختن روغن و آب در درون دستگاه خودداری نمایید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>