اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درل

بهترین مدل و برندهای پیچ گوشتی شارژی
آن چه که باعث برتری یک مدل نسبت به انواع دیگر می شود، کیفیت محصول و نوع موادی است که در ساخت پیچ گوشتی شارژی به کار رفته است. به طور کلی می توان گفت، در زمینه تولید ابزارآلات برقی کشورهایی هم چون آلمان، آمریکا و ژاپن پیشتاز هستند. در ادامه به معرفی برترین برندها در زمینه تولید این محصول می پردازیم.

میلواکی
یکی از برترین برندها در زمینه ساخت این محصول، میلواکی ساخت کشور آلمان می باشد. مدل M18 BDD-153 یکی از پرفروش ترین انواع این محصول می باشد. منبع تغذیه این مدل باتری بوده و از قابلیت کنترل سرعت برخوردار می باشد. این دستگاه دارای کلید راست گرد و چپ گرد می باشد و قفل سوییچ ندارد.

متابو
از دیگر برندهای ساخت کشور آلمان که پیچ گوشتی شارژی آن در رده پرفروش ترین ها قرار دارد، می توان به برند متابو اشاره کرد. مدل PowerMaxx BS نمونه ای از پرفروش ترین های این محصول می باشد. منبع تغدیه این دستگاه باتری بوده و قابلیت کنترل سرعت دارد. این محصول سیستم چپ گرد و راست گرد داشته و قفل سوییچ ندارد.

آاگ
این برند نیز در میان پرآوازه ترین انواع برندها در زمینه تولید ابزارآلات برقی از جماه پیچ گوشتی شارژی می باشد. مدل BSB 12C2 نمونه ای از پرفروش ترین های این محصول می باشد. منبع تغذیه این وسیله باتری بوده و دارای قابلیت کنترل سرعت می باشد. قفل سوییچ ندارد و از سیستم گردش به راست و چپ لرخوردار می باشد.

دیوالت
دیوالت نیز توانسته با تولید محصولات با کیفیت در میان برترین برندها در زمینه تولید این محصول قرار گیرد. پیچ گوشتی چکشی شارژی دیوالت مدل DCD776S2 در میان پرفروش ترین های این محصول قرار دارد.

بوش
بوش یکی از برندهای شناخته شده در میان افراد حرفه ای بوده و در زمینه ساخت ابزارهای برقی توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GO یکی از پرفروش ترین انواع این محصول در این برند می باشد. باتری این محصول از نوع لیتیوم یونی بوده و منبع تغذیه آن باتری می باشد. اما این محصول از قابلیت کنترل سرعت برخوردار نیست.

مراکز فروش پیچ گوشتی شارژی در تهران
مرکز خرید کلیه ابزارآلات برقی از جمله پیچ گوشتی شارژی در تهران به شرح زیر می باشد:

  • بازار ابزار حسن آباد در میدان حسن آباد
  • خیابان امام خمینی

مراکز فروش پیچ گوشتی شارژی در اصفهان
در اصفهان به دلیل صنعتی بودن این شهر، مراکز خرید ابزارآلات برقی زیادی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • خیابان نواب صفوی
  • خیابان کهندژ
  • خیابان دکتر بهشتی
  • خیابان حکیم نظامی
  • شهرک صنعتی امیرکبیر
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>