اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

frez

بهترین مدل و برندهای مینی فرز و فرز

  • برند رونیکس

رونیکس نمونه ای از بهترین برندها در تولید ابزار آلات از جمله فرز و مینی فرز می باشد. از ویژگی های فرز رونیکس می توان به موتور پرقدرت، گیربکس صنعتی، قطعات با کیفیت، مجهز به سیستم قفل کن برای نصب آسان صفحات برشی، سیستم گردش هوای داخلی، کابل 3 متری و استاندارهای لازم می باشد.

مینی فرز رونیکس مدل 3120 نمونه ای از پرفروش ترین انواع مدل های موجود در بازار می باشد. این مدل برقی بوده و مجهز به سیستم گیربکس صنعتی دو تکه می باشد. دارای کابل سه متری بوده و مطابق با استانداردهای روز می باشد. این مدل دارای دسته جانبی ضد لغزش بوده و سبک و کم حجم می باشد. در ساخت آن از بلبرینگ های ضد غبار استفاده شده است و مجهز به سیستم خنک کننده می باشد.

  • برند متابو

متابو از دیگر برندهای معتبر در زمینه فروش ابزار آلات می باشد. از نگاه متخصصان ابزارهای تولید شده توسط این شرکت برای سخت ترین شرایط بسیار مناسب می باشند. مینی فرز W9-125 متابو نمونه ای از پرفروش ترین انواع این ابزار می باشد. این مدل برای سطوح چوبی، سنگی و چوبی مناسب می باشد اما دارای قابلیت کنترل سرعت ندارد.

  • برند بوش

بوش از محبوب ترین انواع برندهای صنعتی جهان به شمار می رود که در زمینه ساخت ابزارآلات و وسایل برقی متفاوت فعالیت می کند. مدل GWS9-115 بوش از پرفروش ترین انواع این ابزار می باشد. این مدل برای سطوح فلزی مناسب می باشد. قابلیت کنترل سرعت و برش با زاویه ندارد.

  • برند ماکیتا

ماکیتا یک برند ژاپنی می باشد که امروزه در اقصی نقاط جهان به عنوان برند پر فروش ابزارآلات شناخته می شود. مدل MT92B از پر فروش ترین انواع فرز سنگبری مارک ماکیتا می باشد. این دستگاه برای سطوح سنگی مناسب می باشد.

  • برند دیوالت

دیوالت یک برند آمریکایی است که زیرمجموعه شرکت بلک اند دکر می باشد و محصولاتی با کیفیت در زمینه تولید ابزارآلات به بازار عرضه می کند. مدل DWE4050 نمونه ای از پز فروش ترین مینی فرز این برند می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به دارا بودن حفاظ اشاره کرد.

frez


طراحی استاندارد دستگاه
یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه طراحی استاندارد دستگاه می باشد. چرا که در صورت عدم طراحی صحیح و استاندارد موجب خستگی کاربر می شود.

سیم دستگاه
یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید دستگاه مینی فرز باید به آن توجه شود، طول سیم دستگاه و جنس آن می باشد. اهمیت این موضوع در مواقعی که محل کار با پریز فاصله زیادی دارد مشخص می شود. این موضوع در محیط های کارگاهی اهمیت زیادی دارد.

وزن دستگاه
از آن جایی که مینی فرزها برای کارهای ظریف مورد استفاده قرار می گیرند، باید از وزن سبکی برخوردار باشد تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

سرعت آزاد
از دیگر فاکتورهای مهمی که در هنگام انتخاب این ابزار باید به آن توجه داشته باشید، سرعت آزاد آن می باشد. هرچه سرعت آزاد دستگاه بالاتر باشد، کیفیت آن نیز بهتر می باشد.

دسته کمکی
وجود یا عدم وجود این دسته نیز یکی دیگر از عواملی است که باید به آن توجه داشته باشید. دسته کمکی به تسلط بیش تر کاربر کمک می کند و در دو نوع معمولی و ضد لرزش عرضه می شود.

چگونگی شروع به کار دستگاه
برخی از مدل ها از استارت نرم برخوردار هستند. این بدان معناست که در هنگام شروع به کار به آن شوک وارد نمی شود و به آرامی شروع به کار می کند. این شاخصه بر قیمت دستگاه تأثیر می گذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>