اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

حمل و نقل بین المللیپس از تجربیات موفقیت آمیز زینگ در حوزه حمل و نقل داخلی و با توجه به درخواست های مشتریان بزرگ تری که در حوزه صادارات و واردات فعالیت دارند، امکان اعلام بار بین المللی نیز به اپلیکیشن زینگ افزوده شد. 

شرکت های بازرگانی که در حوزه حمل و نقل بین‌المللی و صادرات فعالیت دارند، از این پس می‌توانند برای ارسال محموله‌های خود به خارج از ایران، از امکانات اپلیکیشن زینگ استفاده نمایند. شرکت داده پردازان هومان پویان با انعقاد قرارداد با شرکت‌های متعدد باربری بین‌المللی، این زمینه را ایجاد نموده است که کاربران بتوانند با اعلام بار در این اپلیکیشن، قیمت‌ها و زمان‌های پیشنهادی متعددی را مشاهده نموده و با هم مقایسه نمایند. لازم به ذکر است که بارهای اعلام شده به شرکت های کریری اعلام می گردد که در کشور مقصد فعالیت داشته و با جزئیات و محدودیت ها و قوانین هر کشور آشنایی کافی دارند.

از طرفی شرکت های حمل و نقل بین المللی که قبلا با مشتریان خاصی همکاری داشته اند و یا در حوزه های محدودی فعالیت داشته اند، با عضویت در این اپلیکیشن می توانند با مشتریان بیشتری آشنا شده و از تمام اعلام بارها در کشورهای محل فعالیت خود با خبر شوند.

همچنین شرکت هایی که به عنوان "فورواردر Forwarder" در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند، با عضویت در اپلیکیشن زینگ می توانند با تعداد زیادی از شرکت های "کریر Carrier" در ارتباط باشند و به طور آنلاین از قیمت ها و زمان های پیشنهادی آنها مطلع گردند.

یادآوری می گردد زینگ صرفا بستر اطلاعاتی ارتباط بین مشتریان و باربری های بین المللی می‌باشد و کلیه امور مربوط به بارنامه و بیمه‌نامه‌های بین المللی و همچنین مراحل قانونی اعم از تمهیدات گمرکی، کابوتاژ، ترخیصیه و.... به صورت واقعی (نه به صورت آنلاین) توسط کارشناسان و متخصصان در باربری‌های بین‌المللی و بر بستر رایج و قانونی حمل و نقل بین‌المللی صورت می‌پذیرد.

لیست کشورهایی که امکان ارسال بار به صورت زمینی به آنها در زینگ فراهم می‌باشد:

آذربایجان، آلبانی، آلمان، اتریش، ارمنستان، ازبکستان، اسپانیا، استونی، اسلواکی، اسلوونی، افغانستان، انگلیس، اوکراین، ایران، ایتالیا، ایسلند، بلاروس، بلژیک، بلغارستان، ترکیه، بوسنی و هرزگوین، پاکستان، پرتغال، تاجیکستان، ترکمنستان، چک، چین، دانمارک، روسیه، رومانی، سوریه، سوئد، سوئیس، صربستان، عراق، فرانسه، فنلاند، قرقیزستان، قزاقستان، کرواتی، کزوو، گرجستان، لاتویا، لبنان، لتونی، لوکزامبورگ، لهستان، لیتوانی، لیختن اشتاین، مالت، مجارستان، مقدونیه، مولداوی، مونتنگرو، نروژ، هند، هلند، یونان.

نظر شما
علی ورشوئی:
سلام. من ساکن دانمارکم و وسایل زندگیم در حدود ۵۰۰تا۶۰۰کیلو رو قصددارم به ایران بفرستم. آیا شما میتوانید؟
پاسخ زینگ:
سلام. شما باید بار خود را در زینگ ثبت نمایید تا فورواردرهایی که با کشور دانمارک کار میکنند، به شما قیمت اعلام کنند. اغلب فورواردرهای عضو زینگ در سراسر کشورهای اروپایی خدمات ارائه می دهند.

پویان رضایی:
سلام هزینه باربری از بندر عباس تا بندر Vancouver, BC Canada رو میخواستم ۲۰ فوت ؟
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)
لطفا به بخش خدمات کشتیرانی زینگ مراجعه نمایید

رسول محمودی:
سلام من راننده تریلر یخچالی هستم الان دانمارک هستم اگه بار هست برا ایران درخدمتم
سعید فرامرزی:
سلام من بار 300 کیلویی مواد اولیه برای واحد تولیدی خودمون رو داشتم که در استانبول ترکیه هست و الان حاضره . میخواستم این بار رو بیارن برام . چه به خودم در مشهد و یا داخل گمرک مشهد . هیچ فرقی نمیکنه . خودم از گمرک ترخیص میکنم . ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)
لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

اسحق دوگونچی:
سلام کامیون بنز۱۴تنی دارم که ۸تن بارخوره دارد مدارکم کامل است مخواهم ترانزیت کارکنم با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

ناصر خيريه:
بار خشكبار براى مسكو باوزن ٢٠ تن دارم از گمرك تبريز وخروجى بيله سوار لطفا قيمت اعلام فرماييد
پاسخ زینگ:
سلام.
لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

محمدرضا غفلری:
احتیاج به ارسال یک عدد اسکوتر برقی تاشو از استانبول به تهران دارم. اسکوتر دارای باتری لیتیومی ۳۶۰ وات ساعت میباشد. وزن اسکوتر ۲۰ کیلوگرم میباشد.لطفا از طریق واتساپ با من تماس بگیرید.
علی گلستانی:
من کالا در فرانسه دارم و به مقصد شهریار میخوام وارد کنم
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

مسعود کبیری :
سلام.راننده هستم با مدارک کامل...اهل هیچ خلافی نیستم حتی سیگار.متاهل و دنبال یه ماشین بی درسر میگردم...
پاسخ زینگ:
سلام
لطفا در قسمت رانندگان آماده به کار سایت زینگ ثبت نام کنید.

علی خلوصی :
سلام بنده تیم وارد کننده و صادر کننده انواع کالا به کشورهای ترکیه،آلمان،مجارستان،عمان،آفریقا،کویت و عراق با شرکتهای ثبت شده در کشورهای مبداء و مقصد را دارم . در صورت درخواست با پایین ترین قیمت و بالاترین امنیت حاضر به همکاری هستم
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مهدی تاج:
سلام ! مهدی هستم در زمینه واردات از چین و امارات فعالیت دارم ! اگر از دوستان باری برای حمل داشتند میتونم کمک کنم با تشکر
پاسخ زینگ:
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

لیلا میرلوحی:
ماشین MAN بارگیر 6متری آماده ارائه ی خدمات از ایران .به سایر کشورهای همسایه هستم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>