اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نورپردازی شکوه و عظمت به بنا می بخشد و استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته در اجرای آن زیبایی دنیای مدرن را به تصویر می کشد. با استفاده از نورپردازی فضایی بسیار جذاب خلق می شود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. مدیریت درست نور یک قانون در نورپردازی به شمار می آید زیرا شدت نور باعث خیرگی شده و کمبود آن تأکید بر فضا را کاهش می دهد. نورپردازی به روش های مختلف با توجه به نظر طراح و نوع معماری بنا صورت می گیرد که در این نوشته به معرفی آنها می پردازیم.

نورپردازی

نورپردازی کامل
این نوع نورپردازی منجر به روشن شدن کل بنا می شود و با استفاده از پروژکتورهایی که در اطراف بنا قرار گرفته اند اجرا می گردد. نوری که با این روش در فضا پخش می شود می تواند از طریق پنجره ها و درب های شیشه ای وارد ساختمان شود، از این رو نورپردازی کامل برای نمای ساختمان های مسکونی و هتل ها مناسب نیست و بیشتر برای تأکید بر نمای مکان های تاریخی اعمال می شود.

نورپردازی پس زمینه
نورپردازی پس زمینه به منظور متمایز نشان دادن و جدا نمودن بنا از محیط پیرامون است. این محیط می تواند شامل درختان و یا ساختمان های دیگر باشد. با استفاده از نورپردازی پس زمینه، ساختمان مانند یک تصویر برجسته در پس زمینه ای تیره به چشم می آید.

نورپردازی تأکیدی
نورپردازی تأکیدی همانطور که از نامش پیداست برای تأکید بر قسمت هایی از بنا نظیر ستون ها، پنجره ها، سردر بنا و … اجرا می شود. در واقع این نورپردازی نمای ساختمان و نوع معماری آن را به زیبایی به نمایش می گذارد.

نورپردازی

نورپردازی با نئون فلکسی
نورپردازی با نئون فلکسی یا انعطاف پذیر با استفاده از رشته لامپ های ضد آب LED صورت می گیرد. این نورپردازی نمای ساختمان را متفاوت نشان می دهد و ساختمان مانند یک طرح سه بعدی دیده می شود. ریسه های LED قسمت های مختلف بنا و خطوط افقی و عمودی آن را از سایر قسمت ها جدا می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>