menu
تلفن

امکان برقراری اتصال بین اکانت های مختلف

برخی از اعضای محترم اپلیکیشن زینگ، به دلیل فعالیت دوگانه در سیستم حمل و نقل، هم اکانت راننده و هم اکانت سفارش دهنده ایجاد نموده اند و برای مدیریت کارهای خود ناچار هستند به طور مرتب بین اکانت راننده (یا باربری) و اکانت سفارش دهنده، ورود و خروج داشته باشند. به منظور تسهیل فعالیت این عزیزان، امکان برقراری اتصال بین اکانت ها به شرح زیر ایجاد شده است.

هر فردی می تواند حداکثر سه نوع اکانت راننده (یا باربری)، سفارش دهنده و بازاریاب را به هم متصل نماید. امکان برقراری ارتباط بین بیش از 3 اکانت وجود ندارد.

اگر مثلا شما راننده هستید و می خواهید اکانت سفارش دهنده را به آن وصل کنید به شرح زیر عمل نمایید:

  1. وارد اکانت راننده (یا باربری) شوید.
  2. در منوی "اطلاعات شخصی" وارد شده و روی  اتصال اکانت ها کلیک کنید.
  3. بر روی تولید کد اتصال کلیک کنید.
  4. کد اتصال تولید شده را کپی کرده یا یادداشت نمایید.

اتصال اکانت ها

اکنون وارد اکانت دیگر خود (مثلا اکانت سفارش دهنده) شوید و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد منوی اطلاعات شخصی شوید.
  2. بر روی گزینه اتصال اکانت ها کلیک کنید.
  3. کد اتصالی را که قبلا تولید کرده اید در محلی که در شکل زیر نشان داده شده است وارد کنید و بر روی برقراری اتصال کلیک کنید.
  4. از این پس می توانید با کلیک بر روی گزینه سایر اکانت ها، بین اکانت های خود به راحتی جابجا شوید.

اتصال اکانت ها

چنانچه موفق نشدید بر اساس راهنمای بالا عمل کنید، از طریق منوی پشتیبانی، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.