اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دکوراسیون داخلی از جمله موضوعات پراهمیت در دنیای امروز است. بعد از اتمام ساخت خانه مرحله اجرای طراحی داخلی فرا می رسد و معماران و طراحان تمام تلاش خود را به منزله ی هر چه زیباتر نمودن فضای داخلی به کار میبرند. در بحث طراحی داخلی سبک های متفاوتی قابل اجرا هستند از جمله سبک روستیک, کلاسیک, سنتی, مدرن و …. در مطالب پیشین به بررسی ویژگی ها و خصوصیات انواع سبک های دکوراسیون داخلی پرداخته شد و هم اکنون قصد دارد سبک باروک که نوعی سبک کلاسیک محسوب می شود را به علاقمندان معرفی نماید. با ما همراه باشید.

باروک

سبک باروک منعکس کننده ی طراحی های دراماتیک است و سبکی منحصر به فرد و زیبا محسوب می شود. این سبک دکوراسیون داخلی نوعی سبک کلاسیک و از جمله سبک های هنر معماری است که در قرن 17 و 18 رواج یافت. دو دلیل عمده در شکل گیری این سبک طراحی داخلی نقش داشتند.

اولاً به دلیل افزایش تجارت در اروپا, متریال های جدید وارد بازار شدند و به عنوان کالاهای خارجی با افزایش تقاضا مواجهه و در طراحی دکوراسیون لوکس ترین خانه ها مورد استفاده قرار گرفتند. دوماً, زمانی که دیدگاه مذهبی در روم تحت اصلاحات جدید قرار گرفت, کلیسای کاتولیک تصمیم به توسعه وجهه عام خود گرفت و دستور ساخت کلیساهای جدید برای شهروندان صادر نمود. متد طراحی باروک غنی تر از دوره رنسانس بود و حسی از هیجان و زیبایی را برمی انگیخت.

باروک

سبک باروک که امروزه در طراحی داخلی منازل به کار میرود بازمانده طراحی های اصیل است که تا حد زیادی با سبک های مدرن و معاصر تلفیق پیدا کرده و فضایی گرم و صمیمی در دکوراسیون خانه ایجاد می کند. برای دستیابی به یک سبک باروک کاملاً ایده آل نیاز به یک پالت رنگی پرمایه است. رنگ هایی مانند آبی لاجوردی, سبز زمردی و رنگ قرمز زیبایی بی نظیری به دکوراسیون به سبک باروک میبخشند. رنگ طلایی از مشخصه های بارز این سبک است و رنگ های خنثی مانند خاکستری, سفید و سیاه را نیز می توان به عنوان رنگ های برجسته در طراحی باروک امروزی نیز استفاده نمود.

هنر طراحی باروک باید تمام اجزای فضا را در برگیرد, بنابراین نباید دیوارها را از قلم انداخت. دیوارکوب های چوبی و کاغذ دیواری روش های مناسبی برای ایجاد زیبایی و حس ثروت در فضای طراحی شده با سبک باروک هستند. از خطوط صیقلی اشیاء هندسی گرفته تا تکرار طرح و نقش کاغذهای دیواری, باروک خود یک شاهکار هنری محسوب می شود. رنگ های گرم و ژرف در دکوراسیون به سبک باروک بسیار مطرح هستند زیرا تنها این رنگ ها زیبایی و شکوه هنر باروک را متجلی میسازند.

باروک

برای تکمیل طراحی به سبک باروک, استفاده از اکسسوری ها و کمد برای ایجاد فضایی دراماتیک الزامی ست. پرده ها باید با تزئینات, قیطان و آویز دوخته شده باشند و مبل ها با اکسسوری های بسیار شیک مزین شده باشند. درخشش لوستر سقف, نقاشی ها و گچ بری ها سقف را زیباتر نشان می دهند و زرق و برق اثاثیه طلایی و نقره ای را دو چندان می کنند. علاوه بر آن نصب تابلو و آینه با فریم های طلایی و نقره ای نمایی بی نظیر در دکوراسیون خانه ایجاد مینماید. در کل تمام این تزئینات باعث منحصر به فرد بودن سبک باروک شده و آن را از سایر سبک های دکوراسیون داخلی متمایز می کند.

سبک باروک در ظاهر حیرت آور است و در نگاه اول برای هر بیننده ای شگفت آور بوده و نماد ثروت, جلال و شکوه می باشد. مبلمانی که در این نوع دکوراسیون داخلی استفاده می شود اصولاً با دسته های چوبی طلایی رنگ و منحنی شکل ساخته شده اند و کاملاً لوکس و خاص هستند. جنس پارچه مبل ها نیز از چرم و یا مخمل و جنس پرده ها از جنس ابریشم, حریر و پارچه طرح دار است. طرح و نقش پرده ها گلدار و بسیار خوش نقش و نگار بوده و جزئیاتی مانند ریشه های پرده و یا قلاب دوزی های زیبا شکوه و جلال این پرده ها را دوچندان نشان می دهد.

باروک

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>