اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امروزه شومینه الکلی جایگزین شومینه های سنتی چوب سوز یا گازسوز شده است. سوخت شومینه های الکلی به دو صورت بیومایع اتانولی و الکل ژله ای وجود دارد. این شومینه ها از مدرن ترین انواع شومینه در بازار محسوب می شوند که بسیار مدرن و نوآورانه بوده و با محیط زیست سازگار می باشند.

در این نوشته به بررسی این نوع شومینه، انواع آن، نحوه کار و نوع سوختی که استفاده می کند و همچنین مزایا و معایب این محصول می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

شومینه الکلی

انواع شومینه های الکلی
شومینه های الکلی به چهار دسته تقسیم بندی می شوند که به شرح زیر می باشند:

شومینه های الکلی مشعلی: در این نوع شومینه ها، مشعل یک سینی است که سوخت را نگهداری و سبب ایجاد آتش می شود. این مشعل ها معمولا از جنس فولاد ضد زنگ یا همان استیل می باشند که می توانند در هر لایه غیرقابل احتراقی ایجاد شوند.

شومینه های الکلی الحاقی: شومینه های الکلی الحاقی در واقع از جعبه های فلزی ساخته شده اند که معمولا از جنس استیل می باشند و می توان آن ها را بر روی دیوار نیز نصب نمود.

شومینه های الکلی مستقل: شومینه های الکلی مستقل به صورت یونیت های دیواری، رومیزی یا خود ایستا ساخته می شوند.

شومینه های الکلی مقاوم سازی: این یونیت های مقاوم سازی برای جاسازی درون شومینه های موجود طراحی شده است.

انواع شومینه الکلی براساس نوع سوخت

  • شومینه اتانول

نوع سوخت این نوع شومینه های الکلی، اتانول می باشد. این شومینه ها نیازی به دودکش ندارند و شعله واقعی و زیبایی را ایجاد می کنند. همچنین نصب این گونه شومینه ها در هر مکانی از خانه قابل نصب می باشد.

این گونه شومینه های الکلی بدون دریچه می باشند و با سوخت اتانول تمیز کار می کنند. سوخت بر پایه الکل این شومینه ها سبب می شود تا در هنگام سوختن، هیچ دود و مواد شیمیایی خطرناکی تولید نشود.

شومینه های اتانولی چگونه کار می کنند؟
نحوه عملکرد این نوع شومینه ها مانند شمع می باشد و سوخت اتانول مبتنی بر الکل را می سوزاند. شما باید سوخت را در ظرف مشعل در شومینه قرار دهید و با یک فندک آن را روشن نمایید.

در بسیاری از مدل ها می توان با کاهش دهانه مشعل، اندازه شعله را کنترل کرد. همچنین با بستن کامل مشعل در هر زمان می توانید نسبت به خاموش کردن شومینه اقدام نمایید.

شومینه الکلی

  • شومینه ژله ای

این نوع شومینه ها از ژل هایی بر پایه الکل به عنوان سوخت استفاده می کنند. شومینه های ژله ای نیز مزایا و کاربردهایی مشابه شومینه های اتانولی دارند و تنها در نوع سوخت و برخی جزئیات با یکدیگر متفاوت اند. تفاوت های این دو نوع سوخت شومینه های الکلی به شرح زیر می باشد.

مراکز و فروشگاه های عرضه کننده شومینه الکلی در اصفهان
در اصفهان فروشگاه های زیادی به فروش شومینه مشغول می باشند که برخی از آن ها شومینه های الکلی را نیز ارائه می دهند. شما می توانید برای تهیه شومینه های الکلی به خیابان شیخ صدوق شمالی خیابان شیخ مفید خیابان حاج رحیم ارباب مراجعه و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مراکز و فروشگاه های عرضه کننده شومینه الکلی در تهران
در تهران نیز برای تهیه انواع شومینه های الکلی می توانید به خیابان حافظ، خیابان بنی هاشم، میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیراز جنوبی خیابان گرمسار غربی، بلوار دادمان خیابان سپهر و خیابان دزاشیب، مراجعه فرمایید.

عوامل موثر در قیمت شومینه های الکلی
شومینه های الکلی برحسب نوع و کیفیت الکل ژلی یا اتانولی، ابعاد و اندازه شومینه، کیفیت ورق مشعل، جنس بدنه شومینه، مدل و طرح، سفارشی یا آماده بودن، طول و ارتفاع شعله و برند محصول بستگی دارد و دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

کلام پایانی
امیدواریم این نوشته توانسته باشد اطلاعات موردنیاز شما عزیزان را در خصوص شومینه های الکلی به خوبی فراهم آورده باشد. آیا شما نیز از این نوع شومینه در دکوراسیون داخلی خود استفاده نموده اید؟ عکس های جذاب و زیبای آن را با ما در میان بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
شومینه پاییز آتشدان:
شومینه پاییز آتشدان مبتکر شومینه الکلی در ایران از سال 1392
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

رضا یوسفی :
سلام ،من می‌خوام از شرکت شما خرید انجام بدم اما شماره ای از شما ندارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>