اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوارپوش

مقایسه دیوارپوش سه بعدی با رنگ و کاغذ دیواری
نصب دیوارپوش سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری و رنگ آمیزی دیوار به مرور زمان مقرون بصرفه تر خواهد بود زیرا دیوارهایی که با رنگ پوشش داده می شوند به مرور زمان ممکن است دچار رنگ پریدگی یا ترک خوردگی شوند و اگر نم یا رطوبت به آن ها برسد پوسته پوسته خواهند شد. همچنین رنگ به راحتی گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب کرده و ظاهری کثیف به خود می گیرد.

زیبایی و جذابیتی که یک دیوارپوش سه بعدی برای شما به ارمغان می آورد قابل مقایسه با رنگ نیست. کاغذ دیواری ها نیز به دلیل تنوع بالای طرح، رنگ و جنس بسیار پرطرفدار هستند اما تنها عیب آن ها عدم مقاومت در برابر رطوبت است. به محض اینکه مرطوب شوند متورم شده و زیبایی خود را از دست می دهند. تنها در صورتی می توان از کیفیت این پوشش مطمئن بود که از نوع ضد آب باشد.

دیوارپوش های مدرن سه بعدی با نمای زیبای خود چشم هر بیننده ای را خیره می کنند و نیازی به درزگیری یا رنگ کاری ندارند. مشتریان با تمام سلیقه ها می توانند از بین طرح ها و رنگ های متنوع این پوشش ها نمونه دلخواه را برای تزئین خانه خود انتخاب کنند. برآمدگی ها و فرو رفتگی های کار شده بر روی پانل های سه بعدی تنوع بصری بسیار بالایی ایجاد می کنند و به راحتی عیوب دیوار را می پوشانند.

کاربرد دیوارپوش سه بعدی
این دیوارپوش علاوه بر اینکه زیبایی بی نظیری به فضا می بخشد عیوب دیوار را نیز می پوشاند، به همین دلیل بهترین گزینه برای پوشش دیوارهای آسیب دیده است. همانطور که در طراحی اکثر خانه ها دیده می شود، دیوار پشت تلویزیون دارای پوششی متفاوت از سایر دیوارهاست. افراد خوش ذوق و با سلیقه می توانند برای دکوراتیو نمودن این قسمت از دیوارپوش های سه بعدی استفاده کنند. لابی ها و ورودی های ساختمان نیز مکانی برای خوشامدگویی به میهمانان و افراد تازه وارد به شمار می آیند، بنابراین ظاهر آن ها باید به گونه ای باشد که جذابیت و زیبایی را به نمایش بگذارد. اگر به دنبال دکوراتیو نمودن دیوار این مکان ها به شیوه ای متفاوت هستید از این پانل ها استفاده کنید. مهم ترین ویژگی پوشش های مدرن این چنینی امکان استفاده از آن ها هم در مکان های عمومی و هم در منازل و دفاتر خصوصی است زیرا طرح و رنگ آن ها با تمام فضاها سازگار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>