اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آب

راهکارهای افزایش فشار آب در یک شیر

  • نسبت به تعمیر شیرهای آب اقدام کنید.

برای تعمیر شیر آب باید قسمت های مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد. هواگیر موجود در انتهای شیر آب را با انبر جدا کنید و آن را بشویید. پس از آن رسوبات داخل لوله را نیز بشویید. برای انجام این کار می توانید از مخلوط مساوی سرکه سفید و آب استفاده کرده و اجزاء شیر را به مدت سه ساعت در آن قرار دهید.

یکی دیگر از اجزاء که باید مورد بررسی قرار گیرد، واشر شیر آب می باشد. برای انجام این کار واشر را با استفاده از پیچ گوشتی با دقت جدا کنید و آن را به خوبی بشویید تا رسوبی بر روی آن باقی نماند. در صورتی که واشر شیر شکسته نسبت به تعویض آن اقدام کنید. در صورتی که شیر آب از مکانیسم پیچیده تری برخوردار می باشد، می توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

  • لوله های قدیمی را جایگزین کنید

اگر در مناطقی با آب و هوای سرد زندگی می کنید، خط اصلی لوله های آب را در زیر زمین قرار دهید. اگر لوله ها از جنس گالوانیزه است، عموما رسوبات در داخل آن جمع شده و جریان آب را کند می کند. بنابراین تعویض لوله ها می تواند راهکار مناسبی برای حل کاهش فشار آب باشد. نمونه ای از بهترین انواع لوله که به این منظور می توانید مورد استفاده قرار دهید، لوله پلیمری می باشد.

  • قطر لوله را چک کنید

استفاده از لوله هایی که قطر کمی دارند می تواند در جریان آب مشکل ایجاد کند. به طور کلی قطر لوله آب باید حداقل 19 میلی متر باشد. برای انتخاب لوله ای با قطر مناسب می توانید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

  • از پمپ فشار استفاده کنید

در مواردی که افت فشار آب عامل بیرونی داشته باشد، استفاده از پمپ فشار می تواند تا اندازه ای این مشکل را بر طرف کند. برای استفاده از پمپ فشار آب باید توجه داشته باشید که لوله های آب خوردگی نداشته یا رسوب نگرفته باشند. چرا که در این صورت افزایش ناگهانی فشار آب می تواند باعث شکستن یا آسیب رساندن به آن شود. برای انجام این کار بهتر است با یک متخصص مشورت نمایید.

  • میزان فشار را اندازه گیری کنید

شما می توانید خودتان نسبت به اندازه گیری فشار آب اقدام کنید. برای انجام این کار در ابتدا باید یک فشار سنج مخصوص آب خریداری کنید. برای تست فشار در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که آب قسمتی باز نیست. سپس فشار سنج را به سر شیر چسبانده و عدد آن را بخوانید.

اگر میزان فشار از حد استاندارد کم تر باشد، به احتمال زیاد مشکلی در منبع اصلی آب وجود دارد. برای رفع این مشکل باید با سازمان آب تماس بگیرید. در این موارد استفاده از پمپ فشار هم راهکار مناسبی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>