اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی مصالح ساختمانی مختلفی در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از آنها همان مصالحی هستند که در گذشته استفاده می شدند با این تفاوت که با اعمال تکنولوژی های جدید و مواد افزودنی نوع کاربرد آنها گسترده تر شده است. مصالح بومی از جمله مصالحی هستند که همواره مورد توجه معماران و سازندگان قرار می گیرند زیرا آنها با توجه به منطقه جغرافیایی همیشه در دسترس بوده و می توان آنها را به سهولت فراهم نمود.

استرامیت

علاوه بر آن اگر پس از ساخت بنا نیاز به تعمیر و یا بازسازی باشد هیچ نگرانی در مورد پیدا کردن آن مصالح وجود نخواهد داشت. پانل های استرامیت از جمله مصالحی هستند که با گذشت زمان و تحت تأثیر تکنولوژی و فناوری های روز دنیا امروزه به محصولی ایده آل و دوستدار محیط زیست برای امور ساخت و ساز تبدیل شده است.

روند رو به کاهش سوخت های فسیلی مهندسین، سازندگان و تولید کنندگان مصالح ساختمانی را بر آن داشته تا از مصالحی استفاده کنند که تا حد ممکن منجر به کاهش مصرف انرژی شده و از اتلاف آن جلوگیری نمایند. در حال حاضر تدابیر بی شماری برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان اندیشیده شده است و راهکارهای مختلفی بدین منظور اعمال شده اند.

برای مثال در سال های اخیر استفاده از انواع عایق های حرارتی نظیر پشم سنگ، پشم شیشه، فوم عایق ها و …، نصب درب و پنجره های دوجداره، استفاده از سلول های خورشیدی و … از جمله روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان به شمار می آیند. در نوشته های پیشین به معرفی انواع روش های عایق کاری و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان اشاره شد. هم اکنون در این نوشته قصد داریم پانل های استرامیت را به عنوان مصالحی مناسب جهت کاهش هزینه های انرژی به شما معرفی نمائیم.

پانل های استرامیت اولین بار در کشور سوئد با استفاده از کاه ساخته شد اما هم اکنون با توسعه این محصول و ارتقاء قابلیت های آن به محصولی ایده آل برای پیشگیری از اتلاف انرژی تبدیل شده است. این پنل ها از جمله مصالح سبک ساختمانی هستند که برای پوشش دیوارها، سقف و یا کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این پانل ها نه تنها از زیبایی بالایی برخوردار می باشند بلکه استحکام و مقاومت آنها نیز بالا است. این محصولات کاملاً طبیعی هستند و با کیفیت بالایی تولید می شوند.

آنها از استحکام کششی و مقاومتی بسیار بالا در برابر ضربه برخوردارند و برخلاف وزن سبک و قطر کم دوام بالایی دارند. از دیگر قابلیت های پانل استرامیت، امکان رنگ آمیزی و نصب مصالح دیگر مانند کاشی، سرامیک، انواع کاغذ دیواری و … بر روی آن است. نصب این پانل ها را می توان در تمام فصول سال انجام داد زیرا تغییرات دمایی تأثیری بر کیفیت آنها نخواهد گذاشت.

پنل های استرامیت امروزی با نوع اولیه خود متفاوت می باشند و دستخوش تغییرات بسیاری شده اند. در حال حاضر ساخت این محصولات با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد و به عنوان مصالحی ایده آل در ساخت و ساز به منظور کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته می شوند. آنها در برابر آتش سوزی و تغییرات جوی همچنان مقاومت خود را حفظ خواهند کرد.

مزایای این پانل ها باعث شده از آنها به عنوان دیوار یا سقف عایق استفاده شود. همانطور که در نوشته های پیشین اشاره شد عایق کاری امری بسیار مهم در ساختمان سازی محسوب می شود و سازه را در برابر متغیرهای مختلف آسیب ناپذیر می نماید، از این رو عایق بودن این پانل ها مهم ترین دلیل استفاده از آنها به شمار می آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>