اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نحوه حکاکی لیزری روی شیشه


حکاکی لیزر روی شیشه

برای حکاکی لیزری بر روی شیشه و ایجاد افکت های ویژه از سه روش زیر استفاده کنید:

دستمال کاغذی

استفاده از یک دستمال مرطوب به جلوگیری از خشن شدن ناحیه حکاکی لیزری کمک می کند و باعث می شود حکاکی سفید و واضحی ایجاد گردد. قبل از اینکه بخواهید کار لیزر حکاکی را آغاز کنید، یک دستمال کاغذی تک لایه مرطوب بردارید و بر روی شیشه اعمال کنید.

اطمینان حاصل کنید که هیچ حباب هوایی در آن وجود ندارد. اگر چنین حبابی وجود داشته باشد بر روی تصویر حکاکی شده تأثیر خواهد گذاشت. حالا هوای کمکی را خاموش کنید تا از خشک شدن زودرس رنگ در طول حکاکی جلوگیری شود. بعد از حکاکی لیرز، باقیمانده مواد را تمیز کنید.

استفاده از نوار

علاوه بر دستمال کاغذی مرطوب، نوار چسب نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با اینحال استفاده از نوار باعث می شود رنگ حکاکی به جای سفید روشن به خاکستری متمایل شود. همانند روش دستمال کاغذی، اطمینان حاصل کنید که هیچ حباب هوایی وجود ندارد و همپوشانی به هنگام اعمال نوار تشکیل نمی شود. بعد از حکاکی، سعی کنید شیشه را تمیز کنید تا چسب اضافی روی آن باقی نمانده باشد.

حکاکی لیزر بدون مواد کمکی

دستمال مرطوب یا نوار برای پردازش شیشه مورد نیاز نیست. شما می توانید با انجام تنظیماتی همچون تغییر رنگ در گرافیک از 100 درصد به 70 درصد افکت مورد نظر خود را اعمال کنید. همچنین می توانید به تنظیمات چاپ بروید و گزینه rasterization را انتخاب نمایید. این تغییر باعث می شود گرمای اضافی به سطح وارد نشود. به همین خاطر سطح بهتری ایجاد می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>