اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات و واردات

صادرات و واردات مواد غذایی: 
صادرات و واردات مواد غذایی جزو بازار های پر رونق در دنیا می باشد زیرا در تمامی حالت هایی که برای جوامع پیش بیاید خوراک مردم باید برقرار بوده و نمی توان نسبت به بازار آن غافل بود.

مواد غذایی یکی از صنایع جذاب و خیلی خوب در زمینه تجارت است، چون در هر شرایطی چه صلح باشد، چه جنگ باشد، چه ما نوسان اقتصادی داشته باشیم باز هم مردم از خورد و خوراکشان نمی گذرند و به هر حال در بازار خرید و فروش می شود.

شاید تعداد معاملاتی که در زمینه مواد غذایی می شود به دلیل برخی از مشکلات کم شود ولی قطعاً قطع نمی شود و همه قشرهای جامعه، از قشر ضعیف تا قشر پولدار روزانه برای خرید مواد غذایی و خورد و خوراکشان هزینه می کنند.

کشورهای زیادی هستند که واردات مواد غذایی را دارند و ما می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و به آن کشورها صادرات داشته باشیم چون ما در ایران تولیدات زیادی در زمینه مواد غذایی داریم و کارخانه های زیادی را داریم که انواع مواد غذایی را دارند تولید می کنند.

دغدغه افرادی که می خواهند وارد تجارت مواد غذایی شوند:
افرادی که می خواهند وارد تجارت مواد غذایی شوند دغدغه هایشان این است که ما نمی توانیم این محصولات را به کشورهای دور بفرستیم و یا اینکه قیمت مناسبی نداریم.

با توجه به اینکه قیمت ارز در بازار و قیمت دلار بالا رفته است ما قیمت محصولات و مواد غذایی مان خیلی کاهش پیدا کرده است و برخی از مواد غذایی را ما داریم که تا 50 درصد هم کاهش قیمت داشتند پس از لحاظ قیمت، قیمت های ما خیلی مناسب است و از لحاظ اینکه ما نمی توانیم به کشورهای دیگر بفرستیم، الان روش های حمل و نقل زیادی را داریم که ما می توانیم انواع مواد غذایی را که حتی اگر فاسد شدنی و خراب شدنی باشد به کشورهای دیگر صادر کنیم.

چون ما مواد غذایی را که حتی اگر فاسد شدنی هم باشد با استفاده از کانتینرهای یخچالی و روش های بسته بندی مختلفی که آن مواد غذایی دارد و ماندگاری اش را بالا می برد صادرات داشته باشیم.

انواع مواد غذایی:
مواد غذایی انواع مختلفی دارد مثل مواد غذایی که در بسته بندی های کنسروی دارند ارائه می شوند، این مواد غذایی که به صورت کنسروی دارند تولید می‌شوند ماندگاری خیلی بالایی دارند و حتی ما برای حمل‌و‌نقل آن‌ها نیاز نداریم که از طریق کانتینرهای یخچالی ارسال داشته باشیم بلکه می‌توانیم از کامیون‌ها و کانتینرهای ساده استفاده کنیم چون ماندگاریشان خیلی بالا است.

ماکارونی

مواد غذایی خشک:
یکی دیگر از انواع مواد غذایی، مواد غذایی خشک است مثل ماکارونی، انواع رشته ها، رشته‌های پلویی، رشته های آشی، کیک و سبزی خشک و انواع مواد غذایی خشک که ما داریم، ما به راحتی می توانیم این‌ها را صادرات داشته باشیم و حتی نیاز به کانتینرها و کامیون های یخچال دار هم نداریم.

خرما

مواد غذایی فرآوری شده:
مواد غذایی فرآوری شده، مثل خرما، خرما که خشک و بسته بندی می شود یا به صورت قند خرما ارائه می‌شود به این مواد غذایی فرآوری شده، مواد غذایی نیمه خشک هم می گویند که در زمان ارسالشان نباید جایشان خیلی گرم باشد.

نوشیدنی

انواع نوشیدنی ها:
اغلب مواد غذایی دیگر شامل نوشیدنی ها است که صادراتش خیلی خوب است و ما در ایران تولیدات زیادی هم داریم، کارخانه‌های زیادی داریم که دارند این نوشیدنی ها را تولید می کنند، انواع محصولات لبنی را داریم، چیپس، پفک، خمیر پیتزا و محصولات دیگری که هستند این ها هم صادرات شان خیلی خوب است.

که ما برای حمل و نقل مواد غذایی که امکان فاسد شدنشان خیلی زیاد است می توانیم از کانتینرهای یخچال دار استفاده کنیم، ما همین الان امتحانات یخچالی زیر 30 درجه را هم داریم و مواد غذایی هم که امکان فاسد شدنشان خیلی بالا است را ما می توانیم از طریق هوایی هم ارسال داشته باشیم.

صادرات

لیست صادر کننده های مواد غذایی:
لیست صادر کننده های مواد غذایی را شما می توانید از طریق اینترنت، یا از طریق اتاق های بازرگانی در بیاورید ولی این لیست اصلا به درد شما نمی خورد شما اگر می‌خواهید وارد تجارت مواد غذایی شوید بیایید تولید کننده‌ها و کارخانه دارهایش را پیدا کنید و در زمینه تجارت و خرید و فروشش وارد شوید تا بتوانید مشتری هایتان را پیدا کنید و از طریق این کارخانه‌ها و تولیداتی که در کشور ما می شود، برای آن ها بار بفرستید.

چطور مشتری هایمان را پیدا کنیم:
شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که ما در بازارهای داخلی و بازارهای جهانی چطوری مشتری هایمان را پیدا کنیم؟ شما می توانید با برندسازی حرفه ای، در زمینه تجارت مواد غذایی وارد شوید، مشتری‌هایی که تقاضای محصول شما را داشته باشند، چه در فروش داخلی چه در بازارهای جهانی با شما ارتباط بگیرند و شما بتوانید از طریق این کارخانه‌ها و تولیدی‌هایی که ما در ایران داریم استفاده کنید و سفارش‌های این افراد را بفرستید و از سودی که در تجارت مواد غذایی است خیلی خوب استفاده کنید.

همان طور که می دانید مواد غذایی هم خیلی تنوع بالایی دارد، اگر یک فردی که از یک کشور دیگری است بیاید از شما مثلاً ماکارونی یا رشته خرید کند فردا یا پس فردا اگر یک محصول دیگری از انواع مواد غذایی، مثل کنسروها، نوشیدنی‌ها و یا هر محصول دیگری را بخواهد، دوباره سمت شما می آید و از شما تقاضا می‌کند، که شما باز هم می توانید از این محصول هم سود کنید و برای او بار ارسال کنید پس زمینه مواد‌غذایی خیلی گسترده است و شما می توانید به راحتی وارد تجارت آن شوید.

بازرگانی پخش مواد غذایی:
بازرگانی پخش مواد غذایی، شرکت‌هایی هستند که دارند در زمینه صادرات و واردات مواد غذایی فعالیت می‌کنند محصولاتی را دارند وارد می‌کنند و در داخل کشور می فروشند و پخش می کنند، در کنار واردات هم، انواع مواد غذایی که کشورهای دیگر تقاضایش را دارند صادر می کنند.

این شرکت‌ها می آیند انواع مواد غذایی و انواع محصولات را صادرات می‌کنند و این طور نیست که بیایند روی یک محصول خاصی تمرکز کنند بلکه تقاضایشان از کشور دیگر هر چیزی که باشد همان را صادر می‌کنند پس کار شرکت‌های بازرگانی همین است.

پاکستان

صادرات مواد غذایی به پاکستان:
پاکستان یکی از کشورهای خیلی خوب در زمینه واردات مواد غذایی است و سالیانه 120 قلم کالا از مواد غذایی را وارد کشورش می‌کند، ایران در زمینه صادرات مواد غذایی به پاکستان خیلی خوب فعالیت کرده است به طوری که در سال 97 یک میلیارد و 248 میلیون دلار صادرات مواد غذایی به پاکستان داشته است، انواع مواد غذایی را صادرات داشته است، این‌ها کالاهایی مثل انواع کنسروها، انواع میوه‌ها مثل گلابی و سیب، انواع سس‌ها، پسته، خرما و مواد غذایی دیگری بودند، پس پاکستان واردات مواد غذایی زیادی دارد.


حالا درست است که ما از ظرفیتش هم استفاده کردیم ولی باز هم ظرفیت بالاتری دارد که ما می‌توانیم به پاکستان انواع مواد غذایی دیگر را هم علاوه بر این‌ها صادرات داشته باشیم.

عراق

شرکت پخش مواد غذایی در عراق:
بسیاری از تجار ایرانی به دلیل رابطه خوبی که بین ایران و عراق برقرار شده است از این ظرفیت استفاده کردند و در بسیاری از شهرهای عراق مثل کربلا، عراق و شهرهای دیگرش آمدند شرکت‌های پخش زدند و مواد غذایی را از ایران وارد می کنند و در کشور عراق پخش می کنند.

شما هم می توانید از این ظرفیت ها استفاده کنید و در سودهای کلان و زیادی که در صادرات مواد غذایی به کشورهای دیگر مثل پاکستان، عراق و کشورهای دیگر است، استفاده کنید و خیلی خوب از این ظرفیت صادراتی بهره ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حیسن برزگر . صنایع غذایی باخیش:
سلام درسته تجار و بارزگانان همکاری ماثر صادرات محصولات تولیدکنندگان دارند ولی بعلت اینکه علاقمند راحت و بدون درسر فروش نمایند اکثرا با تولید کننده چونه زده محصول را به قیمت پایین میخرند و با صد بالا میفرشند وباعث افت قیمت شده و سرمایه ملی مارا به خارج از کشور انتقال باعث گرانه و کمبود در کشور میشوند ...بهتر است موسسه شخصی ویا دولتی نسبت به معرفی تجار خارجی به تولید کنندگان اقدام بکنن از طریق سایت ویا نشر کتابچه تا محصولات اینقدر با قیمت پایین صادر نشود. با تشکر برزگر شرکت مواد غذایی باخیش
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>