اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ظریقه استفاده از دستگاه برش

برش لیزری یکی از پر کاربردترین ابزارهای دنیای مدرن امروزه است. دستگاه های برش لیزری با متمرکز کردن پرتو های پر قدرت نور در یک فاصله کانونی دقیق بر روی متریال های دیگر عمل می کنند که در نهایت به برش و یا خراش در ماده مورد نظر منجر خواهد شد ابزارهای کنترل این دستگاه ها دقیقا مشابه کامپیوترها است و تنها تفاوت آن ها در این است که این دستگاه ها از پرتوهای امواج الکترومغناطیسی به عنوان تیغ برای برش متریال ها استفاده می کنند.

laser cutting
وقتی که این دستگاه ها برای خراشیدن بر روی سطح متریال تنظیم می شوند، به سادگی شبیه یک پرینتر عمل می کنند و تصویر یا نوشته مورد نظر را بر سطح ورقه و جسم مورد نظر حکاکی می کنند.دستورالعمل زیر می تواند به عنوان یک منبع برای هر کسی که دنبال نحوه کار کردن این ابزار ها برای اولین بار هستند باشد:

ابزار مورد نیاز

اولین چیزی که شما برای استفاده از دستگاه برش لیزری نیاز دارید، یک دستگاه لیزر است ! شرکت یومینگ اخیرا یک سری از این دستگاه ها را پخش کرده که از نظر مالی کمی به صرفه تر است. با توجه به مواردی که گفته شد در ادامه راه های دیگری برای تجربه کردن استفاده از این دستگاه ها به شما معرفی می کنیم.
ابتدایی ترین راه این است که همیشه کارگاه هایی برای استفاده از این ابزار ها وجود دارد.

معمولا کلاس های دانشگاهی هزینه های منصفانه ای برای شرکت در کلاس ها از شما دریافت خواهند کرد. برای شرکت در دوره آموزشی این دستگاه ها از شما مبلغی را دریافت می کنند و شما باید به این نکته دقت کنید که اجازه دسترسی و استفاده از دستگاه در طول ترم را داشته باشید. در اینصورت شما نه تنها با هزینه ای ارزان، به یک دستگاه برش لیزری دسترسی خواهید داشت بلکه یک مربی حرفه ای و با تجربه نکات استفاده از آن را برای شما توضیح می دهد.

اگر شما فقط می خواهید طراحی اختصاصی داشته باشید و قدرت خرید دستگاه را ندارید، می توانید از مراکزی که در شهر برای این کار اختصاص یافته است استفاده کنید. حتما این بیزینس در شهر شما نیز وجود دارد.

راه دیگری نیز برای طراحی و اجرا کردن متریال مورد نظر شما وجود دارد و آن شرکت پرسناژ می باشد. به این صورت که شما طرح مورد نظر را برای آن ها ارسال می کنید و آن ها محصول نهایی برش یافته را به شما تحویل می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>