اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مو

صادرات مو انسانی:
صادرات مو انسانی بیشتر به چین انجام می شود که از آن محصولاتی از جمله صندلی مویی را تولید می کند و سپس در سراسر جهان به فروش می رساند.

تجارت موی انسان زنده:
امروزه تجارت موی انسان به عنوان یکی از پرسودترین مشاغل دنیا شناخته شده است. شاید برای شما جالب باشد و با خودتان بگوئید مگر موی انسان نیز قابل خرید و فروش است؟ جواب مثبت است. امروزه موی انسان در مبالغ بسیار بالایی خرید و فروش می شود.

کشورهای محتلفی هستند که در زمینه تولید و تجارت موی انسان زنده فعالیت می کنند. کشور ایران نیز در زمره این کشورها شناخته می شود. و در چند سال اخیر به عنوان یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان موی انسان در جهان شناخته شده است.

بدین منظور کافی است به آرایشگاه های مناطق بالاشهر سری بزنید. در آنجا خواهید دید که بسیاری از افراد هستند که موهای خودشان را یا حتی فرزندان خود را با قیمت های مناسبی به آرایشگران می فروشند.

آرایشگران موها را خریداری می کنند به افرادی که در این زمینه خرید و فروش و صادرات موی انسان فعالیت دارند، می فروشند.

امروزه این فعالیت به عنوان یکی از راه های کسب درآمد برای برخی از ایرانیان تبدیل شده است. کسانی که نمی توانند درآمد مناسبی داشته باشند و از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند، فروش موی خود را به عوان یک تجارت درنظر گرفته اند.

صاحبان و فرزندان کسانی که این تجارت را در دست دارند توانسته اند با کسب درآمد از این طریق معیشت خود را اداره کنند. امروزه موی دختران خردسال و نوجوان که قابلیت خود را حفظ کرده است، مقاوم و کیفیت خوبی دارد، به عنوان یکی از پرسودترین مشاغل شناخته می شود. و با قیمت های بسیار زیادی معامله می‌شوند. اگر موها رنگ خاصی هم داشته باشند، هر تار مو به قیمت بسیار گزافی به فروش می رسد.

استفاده از موی انسان:
معمولا شما هر چند وقت یکبار که به آرایشگاه می روید و موهای بلندتان را کوتاه می کنید، آن ها را دور می اندازید. و دیگر برایتان اهمیتی ندارند.
شاید برایتان غرقابل باور باشد که بسیاری از افراد از همین موهای شما در تجارت خودشان استفاده می‌کنند. افراد زیادی هستند که در زمینه مو و صادرات آنها فعالیت دارند. اجرای ایده های خلاقانه ای که روی موها پیاده می کنند و نحوه ارائه آنها به بازار تأثیر به سزایی در فروش آنها دارد.

شاید بعضی از ایده ها در نظر شما بسیار احمقانه و بی ارزش باشد ولی در نگاه دیگران ارزش بالایی دارد و پول هنگفتی را بابت این ایده ها می پردازند.

محصولات موی انسان زنده:
یکی از مصارف این موها، صندلی های مویی است. شاید برایتان جالب باشد که صندلی مویی چیست؟ از کارهای هنری است که افرادی در کشور چین آن را تهیه می کنند و به کشورهای دیگر صادر می کنند.


یکی دیگر از محصولاتی که با موی انسان تهیه و تولید می شود و شاید برایتان غیرقابل باور باشد، تولید سس سویا است. کشور چین با استفاده از پودر و موی انسان سس سویا تولید می کند.

آفت زدایی:
موی انسان یکی از موارد بسیار عالی برای آفت زدایی گیاهان و محصولات کشاورزی محسوب می شود.
بخور دادن، یکی از مواردی است که کشورهای چین و هند برای تولید آن از موی انسان استفاده می کنند.
ساخت و تولید اثرهای هنری و همچنین استفاده برای تولید برخی از آلات موسیقی از مواردی هستند که از موی انسان برای تولید آنها استفاده می شود.

تجارت موی سر انسان در چین:
جالب است بدانید در چین یک روستایی وجود دارد که در آن بیش از 400 شرکت در زمینه تولید مصنوعات از موی انسان فعالیت دارند. و از این راه کسب درآمد می کنند که درامدهای بسیار بالایی نیز دارند.

این روستای کوچک توانسته است از موهای انسان تولیدات مختلفی داشته باشد. موی انسان و به خصوص موی سیاه از مواردی است که بسیار پرکاربرد است. و قیمت بسیار بالایی در بازار جهانی داشته است.

قلم موهای مختلفی از موی انسان ساخته می شود. همچنین ساخت انواع کلاه گیس که قبلا برای تهیه و تولید آنها از یال اسب استفاده می شد، امروزه برای تولید آنها از موهای طبیعی انسان استفاده می شود.

جالب است بدانید در کشورهای اروپایی به دلیل آن که مشغله بسیار زیادی وجود دارد و معمولا اکثر خانم ها وقت ندارند که به ظاهر خود رسیدگی کنند، کلاه گیس یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش آنها به حساب می آید. مخصوصا کلاه گیس هایی که با مو و رنگ طبیعی تهیه شده باشند.

کشور چین توانسته است در زمینه صادرات و تولید انواع کلاه گیس رتبه بسیار بالایی در جهان را کسب کند. و از طریق این صادرات درآمد بسیار بالایی به دست می آورد. درآمدی که شاید برای شما غیرقابل باشد.

نکته جالب این است که کشورهای چین و هند از صادرات محصولات موی انسان زنده به کشورهای دیگر با هم سالیانه بالای 150 میلیون دلار درآمد به دست می آورند.

تجارت 87 میلیون دلاری موی انسان:
تجارت 87 میلیون دلاری موی انسان در جهان، موضوع دیگری است که در این قسمت به آن می پردازیم. تجارت موی انسان برای بسیاری از افراد غیرقابل باور است. ولی می توانیم یک مثال کوچک برای این موضوع عنوان کنیم.

کشوری مانند میانمار که در نقشه اصلا جایگاه ویژه ای ندارد، توانسته است از صادرات موی انسان سالیانه بالغ بر 87 میلیون دلار درآمد کسب کند. این کشور توانسته است با این کار خود را هم ردیف کشورهای چین و هند کند. و سالانه به مبالغ بسیار بالایی از فروش موی انسان دست یابد.

از محصولات عمده ای که در کشور میانمار تولید می شود، کلاه گیس است. این محصول یکی از محصولاتی است که به عنوان کالاهای صادراتی کشور میانمار شناخته شده است.

طبق آمار سال 2016، کشور میانمار از فروش موی انسان زنده توانسته است بالغ بر 87 میلیون دلار درآمد کسب کند. این رقم در سال 2019 به بالای 100 میلیون دلار رسیده است.

شاید برایتان جالب باشد که قیمت هر کیلوگرم موی چیده شده انسان در بازار جهانی، 225 دلار است. و همین مقدار برای موهای ریخته شده، 85 دلار است.

امروزه کشور ایران نیز به چرخه فروشندگان موی انسان زنده تبدیل شده است. تجار و بازرگانان زیادی هستند که در زمینه صادرات موی انسان زنده فعالیت دارند. این تجار موهای زنده را از آرایشگرهای خاص خریداری کرده و آنها را با مبالغ بسیار گزافی به سایر نقاط دنیا ارسال و صادر می کنند.

بازار سیاه تجارت موی انسان زنده توانسته است که پای دلالان را به این حیطه هم باز کند. و این دلالان توانسته اند از صادرات و فروش موی انسان به درآمدهای بسیار بالایی برسند. امروزه فروش موی انسان کم کم برای مردم ایران نیز در حال تبدیل شدن به یک حالت عادی است.

سختی معیشت و کمبود درآمد و هزینه های بسیار بالا باعث شده است که افراد زیادی قید موهای خود را بزنند و آنها را به تیغ های آرایشگران بسپارند و با کوتاه کردن موهایشان و فروش آنها بتوانند اندکی زخم های خود را التیام ببخشند. و بتوانند معیشت خود را تا حدودی به حالت عادی برگردانند. و این امری است که در حال طبیعی شدن در جامعه ایرانی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
زهرا سبزیزاده :
مو طبیعی سر چگونه به کشور چین صادر کنیم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

معصومه خالدی:
صادرات مو طبیعی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

فریبا:
سلام من میخوام موی طبیعی صادر کنم اما اطلاعاتی در این مورد ندارم میشه منو راهنمایی کنید ممنون میشم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

شیوا شاه محمدی:
برای صادرات احتیاج به کمک دارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مهدی :
من با چنتا آرایشگاه کار میکنم شماره نمایندگی صادرات مو رو چگونه به دست بیارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سیمین جانی پور:
میخوام موی طبیعی صادرکنم به خارج ازکشور
گرامی :
با سلام لطفا برای صادر مو به راهنمایی شما نیاز دارم
فاطمه مختاری :
سلام من خریدار موهای خام طبیعی هستم برای صادر مو ب راهنمایی نیاز دارم و شماره نمایندگی صادر مو رو چطور میتونم ب دست بیارم لطفا تورخدا راهنماییم کنید
مریم فخرایی:
با سلام من خریدار موی طبیعی هستم موی بور تار نازک ولی سودی در ایران برای من ندارد خواهشمندم کمکم کنید حداقل زحمتی که میکشم سودی برایم داشته باشد
رضایی :
سلام خسته نباشید خریدار موی سر طبیعی بانوان هستم 4 ساله در این کار هستم ولی چون با قیمت خیلی کم از من خرید میکنن تصمیم گرفتم در داخل ایران نفروشم ماهانه 30 کیلو میفروشم به دلال و سود چندانی برام نداره لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم صادر کنم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

زینب شاطری :
سلام من خریدار موهای طبیعی هستم و میخوام بدونم چطور میتونم به چین صادر کنم
Fatima.kmg:
سلام.من تو کار خرید مو هستم.شماره چند تا صادر کننده مو میخواستم تا بتونم موهامو به اونا بفروشم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

فاطمه کمانگری:
من با چندتا ارایشگاه کار میکنم.شماره صادر کنندگان مو میخواستم.میشه راهنماییم کنید.مرسی
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

فاطمه قربانی:
خریدار موی طبیعی در داخل هستم می خواهم یک صادر کننده معرفی کنید که بتوانم موی خریداری شده را به ایشان بفروشم چون توان صادر کردن ندارم ممنون
فاطمه حفیضی حاجی وند:
سلام من خودم میخام بدون واسطه دلال مو رو خودم صادر کنم به کشورها.خیلیم مو دارم چطور میتونم ممنون میشم راهنماییم کنید
ن.ن:
من خریدار مو هستم و باردارم شماره صادر کننده مو به چین رو میخواستم تا بتونم موهامو به اونا بفروشم
فاطمه نصیری:
صادرکننده مو میخام
حسین جهانی راد:
سلام من خریدارموی طبیعی بانوان هستم به دنبال یک صادرکننده هستم تابتونم باقیمت خوبی به فروش برسونم
مریم بیگی:
سلام من در زمینه فروش مو چند ماهی هست که با یکی از خریداران مو همکاری میکنم میخوام خودم صادر کنم لطفا راهنماییم کنید ممنونم با آرزوی سالی مملو از خوشی وسلامتی.......
خ شاهیوند:
سلام میخام صادرات موانجام بدم کسی میتونه راهنمایم کنه لطفا
پریسا شیری :
سلام عرض ادب و احترام بنده خریدار مو هستم و مو دارم برای فروش میخواستم ببینم چطوری میتونم موهای خود را به بهترین قیمت به افراد دست اول بفروشم ممنونم میشم اگر در این زمینه کمک و راهنمایی بفرمائید ساکن تهران هستم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

صبا پورکریم:
شماره تماس صادرکننده مو میخواستم.
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

زهرا رییسی :
سلام من شش ساله کار خرید مو انجام میدم و سودی کمی دارم و با هزار منت ازم میخرن می‌خوام خودم صادر کنم میشه راهنماییم کنید
ندا پارسایی:
من مشتری موی طبیعی هستم میخواستم ببینم چه جوری صادر کنم موهاتو چون اینطوری فقط سودی به من نمیرسه
ایمان خالدی:
صادرات مو قاچاق محسوب می‌شود واگر کسی بخواد ارسال کنه من میتونم کمکش کنم
سلیمه رحیمی :
من خریدار مو هستم حتی ب ترکیه هم رفتم ولی قیمت هاش انچان نبود سودی نکردم ایا خریدار خوب سراغ دارین
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سمیه کمالی:
سلام خسته نباشید من یه خریدار مو تو ترکیه میخام. واقعا تو ایران قیمت مو خیلی کمه. ممنون میشم بهم کمک کنید.. یا یک صادر کننده برام پیدا کنید. لطفا
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>