اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ خام

صادرات سنگ خام به عمان:
صادرات سنگ خام به عمان می تواند یکی از تجارت های پر سود برای صادرکنندگان باشد که می خواهند با کشور عمان همکاری داشته باشند.

صادرات سنگ خام به عمان:
قصد داریم در این مطلب اقتصاد کشور ایران را بیشتر و بهتر بشناسیم و ظرفیت های موجود برای همکاری تجار ایرانی با عمانی را بررسی کنیم.

از آنجایی که عمان یک کشور سلطنتی است، ظرفیت و پتانسیل های بسیار خوبی به خصوص برای تجار ایرانی وجود دارد. اما قبل از آن که به ظرفیت ها و پتانسیل های این کشور بپردازیم، باید با وضعیت جغرافیایی و ویژگی هایی که این کشور دارد، آشنا شویم.

ویژگی های جغرافیایی:
کشور عمان از طرف غرب با عربستان سعودی و از طرف شمال غربی با امارات مرز مشترک دارد. از سمت جنوب با کشور یمن همسایه است. این کشور از سمت شرق با دریای عرب و از سمت شمال به دریای عمان و خلیج فارس متصل است. و با دو کشور ایران و پاکستان از سمت شمال مرز دریایی مشترک دارد.

جامعه هدف صادراتی:
زمانی که تجار وارد تجارت بین الملل می شوند و می خواهند صادرات کالا انجام دهند باید از جامعه هدف و کشورهایی که می توانند مشتریانشان باشند، اطلاع داشته باشند تا بتوانند سودآوری را بهبود و افزایش فروش داشته باشند. کشور عمان می تواند یکی از بهترین کشورهای هدف صادراتی تجار ایرانی در منطقه باشد.

منبع اصلی درآمد کشور عمان:
کشور عمان مانند سایر کشورهای خلیج فارس، با توجه به ذخایر نفت و گازی که دارد، درآمد اصلی آنها از فروش نفت تامین می شود. این کشور با تجارت پایدار خود در بازارهای جهانی، توانسته است تراز تجاری مثبت و قابل توجهی با سایر کشورها ایجاد کند.

پرسودترین محصولات صادراتی به عمان چه محصولاتی هستند؟
کشور عمان در یکی از شاهراه های تجاری بازارهای جهانی قرار گرفته است و به همین دلیل همکاری و تجارت با این کشور، مزیت و منافع بسیار زیادی به همراه دارد.

این کشور مقصد مناسبی برای کالاهای صادراتی ایران است. اما برای صادر کردن به کشور عمان ابتدا لازم است بدانید که این کشور به چه محصولاتی نیاز دارد؟

ایران، تولیدکننده سنگ در جهان:
ایران از کشورهای اصلی تولید کننده سنگ در جهان است. و بیش از 15% از منابع سنگ دنیا در اختیار ایران است. از بزرگ ترین و اصلی ترین منابع سنگ ایران می توان به انواع سنگ مرمریت، تراورتن و سنگ مرمر اشاره کرد.

جالب است بدانید بیش از 6 هزار واحد سنگبری در کشور وجود دارد اما ایران در بازار 2 میلیارد دلاری این محصول، فقط 1 درصد سهم صادرات داشته است. و این به این معنی است که ایران نتوانسته است از این پتانسیل و ظرفیت به بهترین شکل ممکن به نفع خود بهره برداری کند.

حمل و نقل:
هزینه حمل و نقل و بعد فاصله مکانی یکی از پارامترهای مهم در صادرات محصولات و سنگ های ساختمانی به شمار می رود.

افزایش هزینه های محموله های صادراتی باعث افزایش قیمت نهایی و تمام شده محصول می شود. به همین دلیل اکثر خریداران ترجیح می دهند که با کشورهایی کار کنند که از نظر بعد فاصله مکانی هزینه حمل کمتری پرداخت کنند. تا قیمت نهایی محصول کمتر شده و خرید بهتری را تجربه کنند.

بازار عمان:
بازار عمان برای تجار ایرانی بازار بسیار جذابی است و اکثر کسانی که در این بازار فعالیت می کنند، عمدتا به روش های سنتی و مرسوم کار می کنند. اما این نکته را فراموش نکنید که با تمامی مزیت ها و جذابیت‌هایی که بازار عمان دارد، تمرکز صادرات صرفا بر روی این کشور اشتباه بزرگی است.

رقابت در تجارت:
شما باید در کسب و کار خودتان متمایز از دیگران باشید. و بتوانید یک مزیت رقابتی در کارتان ایجاد کنید.
بهتر است در صادرات شبیه دیگران نباشید. اگر همه تجار می خواهند روی یک کشور و یک بازار متکی باشند و روی یک کشور سرمایه گذاری کنند، بهتر است شما این کار را نکنید.

رفتار اصولی و حرفه ای در تجارت:
اگر مجموعه ای اصولی و حرفه ای رفتار کنند شما نیز می پذیرید که با آنها کار کنید چون نحوه کار آنها را دیده اید و آنها را باور کرده اید و برای اینکه چنین تصوری را از خود نشان دهند، هزینه کرده اند.

امروزه مجموعه هایی هستند که شما را در ساخت برند سازی کمک می کنند و تلاش می کنند که از راه‌های پیش رو بهترین راه را برای شما انتخاب کنند تا هر کسی با هر توانمندی و علاقه ای که دارد بتواند وارد بازار کار شود و به سود و درآمد برسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمدی:
سنگ خام کهربا و یشم خریدار هستید، اگر هستید در اینستا یا واتساب عکس بفرستم خدمتتون.باسپاس فراوان.
فولادگر:
اماده ارائه سنگهاي تراورتن ،مرمريت بك لايت و تمامي سنگهاي ساختماني در ابعاد مختلف براي صادرات هستيم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>