اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتی دیجیتالی

موتور دیجیتالی کشتی با همکاری شرکت های بزرگ تولید کننده در راستای هوشمند سازی صنعت حمل ونقل دریایی تولید می شود.در تفاهم نامه ای که بین شرکت Kongsberg Digital نروژ و MAN Energy Solutions به امضا رسید اولین پروژه ساخت موتور دیجیتالی کشتی اجرایی می شود.

"Hege Skryseth" رئیس Kongsberg Digital در این زمینه می گوید: موتور اصلی ترین اجزای کشتی است به همین جهت مشتاقانه منتظر همکاری با شرکت MAN Energy Solutions هستیم تا توانمندی خود را به دنیا ثابت کنیم.

وی گفت: صنعت دریانوردی در مرحله تکوین و تحول است و باید با توسعه برنامه ها و نرم افزارها، ارزش افزوده آن را برای مشتریان آسان تر و مقرون به صرفه تر کند.

"Per Hansson" رئیس بخش دیجیتال MAN Energy Solutions نیز می گوید: دائماً در حال جستجوی فرصت هایی هستیم که مزایای توسعه دیجیتالی موتورهای کشتی را به مشتریان خود ارائه کنیم.

در این ارتباط پروژه ساخت موتور دیجیتالی با نام Höegh Autoliners در مرحله آزمایش و اعتبار سنجی است تا با تجزیه و تحلیل داده ها نسبت به تکمیل و عیب یابی موتور دیجیتالی اقدامات لازم به عمل آید.

"Geir Frode Abelsen" رئیس عملیات فنی Höegh Autoliners گفت: موتورهای دیجیتالی برای بهینه سازی، تعمیر و نگهداری و سیستم ایمنی به یک برنامه بلند مدت نیاز دارد که ما از آن پشتیبانی می کنیم. به زودی صنعت حمل ونقل دریایی رویکرد خویش را به سمت اقبال از موتورهای دیجیتالی تغییر خواهد داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>