اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کنترل کشتی از راه دور

اخیراً بازرسی کشتی در آب از طریق کنترل از راه دور و نقشه برداری با استفاده از یک وسیله تحت عنوان ROV توسط شرکت DNV GL انجام شد.این گزارش حاکی است یک شرکت بازرسی نروژی با عنوان VUVI AS با همکاری DNV GL بازرسی زیرِ آب برای کشتی ها در نقشه برداری از راه دور را از طریق دستگاه ROV با موفقیت به سرانجام رساند.

"Knut Ørbeck-Nilssen" مدیر عامل DNV GL - Maritime گفت: این شرکت از سال 2018 بررسی های کنترل از راه دور را آغاز کرد، اما با شیوع ویروس کرونا به این کار سرعت بخشیده به گونه ای که ارائه خدمات از راه دور در سرلوحه کار های مؤسسه قرار گرفته است.

در حال حاضر بر اساس برنامه ریزی ها ی انجام شده با پیشرفت فنّاوری دیجیتالی اگرچه موقعیت سختی در پیش رو است، اما خوشحالیم می توانیم از طریق کنترل از راه دور پاسخگوی نیاز های مشتریان باشیم. در حال حاضر با استفاده از این فنّاوری مناطقی از کشتی که در زیر آب می ماند و قبلاً امکان بازرسی از راه دور ممکن نبود به نتیجه رسیده است.برای مثال در یک بازه زمانی کوتاه عملیات کنترل از راه دور با اطمینان در کشتی ویلسون صورت گرفت.

"Thorbjørn Dalsøren" مدیرکل مدیریت کشتی ویلسون که عملیات از راه دور آن توسط DNV GL انجام شده در این زمینه گفت: کار در دنیای مدرن با فنّاوری هایی که امکان می دهد بازرسی های بدون انحراف که قبلا از طریق فعالیت های سنتی با دشواری انجام می شد به سهولت انجام شود، اما در حال حاضر صنعت دریانوردی به پتانسیل های بزرگی برای افزایش کارآیی و بهره وری دست یافته که می تواند در آینده تحولات و دگرگونی های عظیمی همراه داشته باشد.

مدیر عامل شرکت VUVI، Frode Rødølen گفت: از زمان تأسیس این شرکت یعنی سال 2013 برای بازرسی کشتی در زیرِ آب فعالیت های خود را شروع کردیم و از سال 2017 با مشارکت DNV GL بازرسی های داخل آب کشتی شروع شده است که در اوایل سال جاری این مورد بازرسی به نتیجه نهایی رسیده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر خوشحالیم که با دستگاه ROV و همکاری DNV GL که یک شرکت مطمئن برای ما محسوب می شود خدمات بازرسی از راه دور برای بخش های مختلف کشتی امکان پذیر شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>