اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاک کننده اگزوز کشتی دارای اسکرابر

سیستم جدید تمیز کننده لوله اگزوز کشتی ها یی که به اسکرابر مجهز هستند، ساخته شد.با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از 4000 اسکرابر حلقه باز و حلقه بسته در کشتی های سراسر جهان نصب شده به تازگی سیستمی تولید شده که می تواند نسبت به تمیز کردن لوله های اگزوز کشتی های دارای اسکرابر اقدام کند.

شرکت اتریشی ANDRITZ به عنوان مبدع این طرح اعلام کرد: تولید این سیستم مطابق با قوانین IMO MARPOL بوده و از مصرف بیش از حد انرژی کاسته و به پاکیزگی محیط زیست کمک شایانی می کند.

یکی از مسئولان این شرکت در این زمینه گفت: با توجه به مطالعات و بررسی های انجام شده به منظور مقابله با آلودگی لوله های اگزوز کشتی های دارای اسکرابر دو سیستم فیلتر خشک و فیلتر مرطوب را تولید کردیم که با کمترین هزینه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی افزود: این سیستم تمامی آلاینده های ناشی از سوخت را از قبیل گوگرد، کربن و نیتروژن را کاملاً پاکسازی کرده و این کار در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد به گونه ای که کشتی برای این کار هیچ گونه معطلی ندارد.

وی با اشاره به اینکه سیستم، گواهینامه DNVDL را دریافت کرده است و آماده ارائه خدمات به کلیه کشتی هایی است که اسکرابر در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: 75 درصد از آلودگی ها با استفاده از این فیلتر ها کاملاً از اگزوز زدوده می شوند.

وی در پایان یاد آور شد: برای ساخت این فیلتر ها کلیه پارامتر های زیست محیطی در نظر گرفته شده و نصب آن نیز کاملاً به سهولت صورت می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>