اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اوراق کشتی

یک منطقه آزاد صنعتی افریقای جنوبی به جدید ترین مرکز اوراق کشتی که از آن تحت عنوان مرکز بازیافت کشتی سبز نام برده می شود، تبدیل خواهد شد.

آژانس توسعه آفریقای جنوبی اعلام کرد به منظور ایجاد تأسیسات مربوط به بازیافت کشتی ها از سال 2011 در حال برنامه ریزی هستیم و تسهیلات لازم نیز برای تأسیس مراکز بازیافت کشتی در منطقه توسعه صنعتی خلیج (Saldanha SBIDZ) پیش بینی شده است.

Yaa Agyare-Dwomoh تحلیلگر ارشد و مشاور ویژه شرکت اوراق کشتی آفریقای جنوبی در این زمینه گفت: در حال حاضر صنعت اوراق کشتی در پاکستان، هند و بنگلادش دچار فراز و نشیب زیادی شده است که استفاده از شیوه های سنتی و عدم رعایت مسائل زیست محیطی از یک سو و شیوع ویروس کرونا از سوی دیگر بازدهی آنها را پایین آورده است.

وی افزود: علاوه بر این ها بازیافت کشتی در این مناطق با کنوانسیون های حفظ محیط زیست مطابقت ندارد، به همین جهت فرصت جدیدی برای آفریقای جنوبی پدید آمده تا با استفاده از تسهیلات و تأسیسات جدید با متد های کاملاً نوین، استاندارد و بازیافت کشتی را در منطقه خلیج سالدان ها تحت عنوان 34South انجام دهد.

وی یادآور شد: در تأسیسات 34South پیش بینی های انجام شده به گونه ای است که قطعات مختلف کشتی از طریق بالابر ها از داخل آب به سمت ساحل هدایت می شود تا نسبت به اسقاط و اوراق آن فعالیت های لازم صورت گیرد.

وی گفت: خلیج Saldanha در امتداد سواحل غربی آفریقای جنوبی واقع شده و یک شهرک بزرگ صنعتی است که قصد داریم این منطقه را به گونه ای آماده کنیم تا در آینده مرکز بازیافت کشتی های سبز قلمداد شود.

به گفته وی این منطقه صنعتی توسط شرکت صنعتی آفریقای جنوبی (IDC) پشتیبانی می شود که به عنوان بزرگ ترین سهامدار آن نیز شناخته می شود و تمام مجوز های لازم از تمامی سازمان های جهانی دریافت شده است.

وی در پایان گفت: برای رونق صنعت اسکراب در این منطقه که تمامی پیش بینی های زیست محیطی در آن رعایت می شود امکانات و تسهیلات لازم در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>